karmaşık duygular

635 62 32
                                    

Selam !! Uzun zamandır yoktum ve bunun eksikliğini gidermek için çok çalışıcam. Sizi seviyorum.

Bakugou
Okuldan sonra yurda geri döndüm. Odama girer girmez kendimi yatağa fırlattım. Bugün Diken kafanın dedikleri aklıma takılmıştı.
Flach back
" Ee bu senin için iyiye işaret değil
mi ?" Dedi Kirishima
" Bilmiyorum."
" Nasıl bilmiyorsun. Uraraka hakkında tam olarak ne düşünüyorsun ?"
" Beni artık sevdiğini düşünmüyorum. Onu ne kadar unutmak istesem o da o kadar yakın oluyor. Özellikle bu aralar. Ama bence yeni birileriyle tanışsa onun için daha iyi olur. Belki bana biraz ilgi duyuyordur. Yani bunu onun için yapmam lazım. Artık kalbini başkalarına açmalı." Dedim.
" Ama peki bu işin sonunda sen nasıl olucaksın ki ?"
" Duygusuz bir şerefsiz."
" Yani diyorsun ki o istediği kişi ile çıksın ya da bunun gibi bir şey ?"
" Evet. Çünkü bu onun için daha iyi hem ben onun için sadece eski bir sevgili olacağım. "
" Kendini bu kadar üzmen doğru gelmiyor bana. Ama aklını değil de kalbini dinlesen senin için daha iyi olurdu." Dedi.
Flach back bitiş

Bu zamana kadar kalbimi dinledim ama hep hayal kırıklığına uğradım. Bence en iyi yol ikimizin de yollarının ayrılması. Hem benden daha iyi biriyle tanışacağından eminim. Diyerek düşüncelerime son verdim. Yataktan kalkıp üstümü değiştirdim. Masaya geçip derslere odaklanmaya çalıştım. Biraz çalıştıktan sonra gözlerim yavaş yavaş kapandı.
~~~~~
Gözlerimi açıp gerindim.
Masadan kalkıp saate baktığımda çoktan akşam on  olmuştu. Ne ara bu kadar hızlı geçti zaman der demez karnım guruldadı. Ahh gerçekten acıkmışım. Bir şeyler yemek için aşağı indim. Salonda pek kimse yoktu. Mutfağa geçip kendime yemek hazırlarken içeri Uraraka girdi. Bugün dediklerimi uygulamam gerek. Evet onu kendinden uzaklaştır. Diye kendi kendime geçiriyordum içimden. Uraraka yanıma geldi. Tezgaha yaslanıp bana baktı. Bense hiç onu umursamıyormuş gibi yemek yapıyordum.
" ne zamandan beri benim adıma karar alıyorsun ?"dedi bir anda.
" Anlamadım ?" Diyip ona döndüm. Yüzünde ciddi bir ifade vardı. Okuldakinden farklı.
" Bilmem. Sana sormak lazım. Çünkü bende anlamıyorum. "
" Senin ugraşamayacak kadar yorgunum." Dedim
" Neden işleri bu kadar zorluyorsun ki."
" Ben mi zorluyorum seni ?"
" Evet, ikimizde birbirimizi seviyoruz. Neden eskisi gibi olmuyoruz ? Ama sen galiba zoru oynamayı seviyorsun Bakugou. Yanılıyor muyum ? " Dedi. O an farkettim ki eski Uraraka beni bu kadar aşağılamazdı.
" Saçmalamayı kes ."
" Biliyor musun ? Bugün okulda ki konuşmalarınıza kulak misafiri oldum. Galiba yeni birileriyle tanışmam gerekiyormuş. Dediklerinin hepsi saçmalıktı. Benim duygularımı umursamadan bunları söylemen ne kadar kaba ? Neden kendini benimle sevgili olmamak için zorladığını sorabilir miyim? Sonuçta ben seni sende beni seviyorsun değil mi ?" Diyince ona baktım. Gerçekten hiçbir şey yapmamış gibi konuşması sinir bozucu.
" Sen benim duygularımı umursuyor musun ? Tabi ben şerefsizin tekiyim ya hep hatalı olanım. Ve duydukların saçmalık değil de gerçekti. Kimle olursan ol umrumda olmaz. Şunda yanılıyorsun ki ben sana değil bir yıl önceki Uraraka'ya aşığım."
Diyip hazırladığım yemekle masaya geçtim. Neden böyle bir zamanda konuştuk ki.
" Gerçekten umrunda olmaycaksa deneyeceğim " dedi Uraraka
" Yani yeni birileriyle tanışacağım."
Diyip gitti.

Ahh! Bundan sonra olacakları merak ediyorum. Yemek yemeğe devam ettim.

Bu bölüm kısa oldu ama bir sonraki bölümde düzelticeğim. Hem diğer bölüm şerefsiz bir Uraraka geliyor. Neyse özlemişim ya buraları. Yazarınız....

Yerçekimsiz Patlama  ~2~ (Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin