Bakugou
Okul bitmiş ve bizde yurda gelmiştik. Bu akşam da bir parti vardı. Uraraka'ya hoşgeldin partisi düzenliyorlardı. Buna Kirishima'nın ısrarıyla gidecektim. Uraraka'nın bazı arkadaşlarıda gelicekmiş. Partiye sadece yarım saat kalmıştı. Ve ben hâlâ yurdun bahçesinde yürüyordum. Hâlâ gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyorum. Sonra yurda girdim. Salonun oraya geldiğimde herkes oradaydı. Süslenmiş ve mutlu gözüküyorlardı. Uraraka aslkılı bir gri tişört ve altınada rengini bilmediğim bir şort giymişti. Gerçekten güzel olmuştu.Tam sessizce oradan uzaklaşacakken
" Bakugou." Diyen Kirishima omzumu tuttu. Arkamı döndüğümde herkes bana bakıyordu.
" Ne oldu ?"
" Gelmeyecek misin ?" Dediklerinde hepsinin yüzünde ifadesizlik ve durgunluk vardı. Belki gitmesem daha çok eğlenirlerdi.
" Hayır."
" Neden ?" Dedi Kirishima
" Seni ilgilendirmez." Diyip odama doğru gidecekken durdum. Arkama baktım. Sesler gelmeye başladı. Benim hakkımda konuşuyorlardı.
"Bu aralar tavırları belli değil. "
" Aynen acaba iyi mi ?"
" İyi mi bilmiyorum ama gerçekten onu özlüyorum." Diyen Kişi Deku'ydu. " Parti onun içinde kurulmuştu ama gelmiyor. Ben onu son kez ikna edeceğim." Diyen Kirishima'nın bu tarafa gelmeden önce hızla odama çıktım. Yatağıma oturduğum anda kapı çaldı.
" Gir."
Kirishima içeri girdi.
" Bakugou gelmeyeceğinden emin misin ?"
" Evet."
" Niye böyle yapıyorsun ?"
" Haa !"
" Yani neden kendini bizden uzaklaştırıyorsun."
Cevap veremedim sadece sustum.
" Tekrar soruyorum geliyor musun ? Hatta sormuyorum biz gidiyoruz sen de yarım saate orada ol. " Diyip çıktı. Ukala Diken kafa işte. Yatağıma sırt üstü uzandım. On dakika kadar geçmişti. Artık ses gelmiyordu. Acaba gitsem mi ? Bilmiyorum. Belki de kafa dağıtırım. İçlerinde bulunmam. Bu fikir iyi bence gideyim . Hem içmek istiyorum. Diye içimden geçirdikten sonra yataktan kalktım. Dolabımdan beyaz tişört ve pantolunumu çıkartıp giydim. On dakika içinde hazırdım.(Tabi resimdeki gibi yarasız değil.)
Yurtdan çıkıp bir taksiye bindim.
Yeri zaten biliyordum. Bar gibi bir yerdeydi. İçeri girmemle etrafıma bakındım. Kirishima ile göz göze gelmemizle yanıma geldi.
" Bir an gelmiceksin sandım. "
" Her neyse." Diyip diğerlerinin yanına gittik. Bar taburelerden bir tanesine geçtim. 3-B sınıfıda burdaydı. Hiç sevmezdim özellikle Uraraka'ya aşık aşık bakan Awase'ydi. Sinirlerimi bozuyordu. Herkes birbirleriyle konuşuup eğleniyordu. Bense önümdeki içkilere dönük biramı içiyordum.
" Bakugou biraz eğlenmeye bak." Dedi Mina.
" Almayayım." Dedim. Bir iki bardak bira içmiştim. O sırada çalan müzik ile durdum. Bu müzik buradakilerin birileriyle dans edeceği anlamına geliyordu. Bir kaç dakika sonra zaten herkes kendi sevgilileri ile dans etmeye başladı. Bizim sınıftan Uraraka ve ben hariç tabi. Birbirimize baktıltan sonra önüme döndüm.
" Bakugou ." Dedi ve yanıma geldi.
Ona baktım.
" İyi misin ?"
" Evet."
" Çok içme . Yani geldiğinden beri buradaydın ve bir kaç bardak bira içtin."
" Seni ilgilendirmez." Dedim. Galiba kafam güzelleşmeye başladı. Ama çok az.
Acaba dansa kaldırsam mı ? Sonuçta yalnız başına bir tek o dans etmiyor. Bu utanç verici yapamam. Yaparsın. Yapamam. Yapa- diye söylenirken Uraraka ve Awase'nin çoktan kalkıp dans ettiğini görmemle kalbim acıdı. Demek yanlış anlamışım beni sevmiyor. Belki de bugün onu öpmem onun için bir hevesti ya da bir hiç. Onun için deli olmuşum ama onun yaptığına bak resmen benle alay ediyor. Bir de gülüyorlar. Biram bittiğinde bir tane daha istedim. Hızla içtikten sonra tekrar bir tane daha aldım. İkisini öyle samimi görmek beni sinir ediyordu. En son iki bardak bira aldıktan sonra dayanamayıp ayağa kalktım. Bir an dengem bozulur gibi olmuştu masaya tutundum. Mekandan çıkmadan önce son bir kez ona baktım. Ama keşke bakmasaydım. Çünkü Awase onu belinden tutmuş geri doğru eğilmişlerdi. İkisinin de yüzleri yakındı. Onlara öylece baka kaldım. Uraraka ile göz göze geldiğimizde şaşkın şaşkın bana baktı. Bense hemen ordan ayrıldım. Az önce gördüğüm iğrenç manzaradan sonra kalp diye bir şey kalmamıştı artık. Barın oradaki sahile doğru yürüdüm. Sarhoşluğun etkisiyle biraz yavaştım. Sahilin orda kimse yoktu. Zaten benim içinde en iyisi buydu. Ellerimi cebime koydum ve sahil boyunca yürümeye başlayacakken
" Bakugou." Diye bir ses duydum.
" Bakugou." Yine duydum ve o an kolumdan biri tutup arkama döndüm.
Bu Uraraka idi.
" Ne istiyorsun ?"
" Sen kızarmışsın bir dakika sarhoş musun ?"
" Seni ilgilendirmez." Dedim ve önüme döndüm. Tekrar kolumdan tuttu.
" Nereye ?"
" Umrundamı küçük kız."
Diyince cevap vermedi.
" Neden bu kadar çok içtin ?" Diyince olduğum yerde durdum ve yere odaklandım.
" Senin yüzünden."
" Ne?"
" Senin yüzünden. Açık değil mi ? Sen beni terk edip gittikten sonra kendimi o kadar yalnız hissettim ki bilemezsin. Kimseyle sırf senin yüzünden konuşmadım nedeni bana söylememeleri değil nedeni onlarla konuştukça sen aklıma gelicektin . Belki seni hiç düşünmezsem unuturum dedim ama tam tersi oldu seni düşünmeden edemedim. Onlardan uzak kalmam sadece bana zarar verdi. Sana söyledim kalbim buna izin vermiyor diye ve bugün de o engeli aşmaya çalıştım tam yaptım dedim. belki o da hâlâ bana aşıktır beni seviyordur. Dedim ama bugün daha bitmeden benim kalbime bir hançer sapladın. Az önce bile benim yerime başkasıyla dansettin hem de gözümün önünde. Amacın bana acı çektirmekse aferin başardın. Uraraka Ochako. Seni seviyorum ama bugünden sonra bu duygu benim için karşılıksız olduğunu bileceğim." Diyip gözlerimden akan yaşlara engel olamadım. Sadece yere düşen yaşlara bakıyordum. O sırada Uraraka iki elini yanaklarıma koydu ve kafamı kaldırdı. Ona baktığımda konuşmaya başladı.
" Seni hâlâ seviyorum Bakugou." Diyip kafamı kendine yakınlaştırdı ve anında dudaklarıma yapıştı. Şaşkın şaşkın ona baktım. Gözlerini kapatmış ve kızarmıştı. Dilimizin birbirine değmesiyle sanki gözlerim yeniden açılmış gibi geri çekildim.
" Napıyorsun ?" Dediğimde bana saşırmış bir şekilde bakıyordu.
" Artık sana inanmıyorum. Ve bugünden sonra izinsiz dudaklarımı öpme." Dediğim anda sırıttı.
" Maalesef kolay pes etmeyeceğim Bakugou inansanda inanmasanda seni seviyorum." Dediğinde istemsizce gözlerim kapandı .Uraraka
Bakugou sarhoş olduğundan bayılmıştı ki son anda tutmuştum onu. Bu sefer ciddiydim . Ondan vazgeçmicem sonuna kadar o dudaklara sahip olucam. Zaten çoktan sahibimde. Bakugou'yu özgünlüğümle hafifletip yurda götürdüm. Kimse daha gelmemişti. Salondan tam onun odasına gidecekken telefon çaldı. Arayan Mina idi.
" Nerdesin ?" Dediğinde
" Yurtdayım merak etme Bakugou da burda ve sarhoş siz devam edin." Diyip kapattım. Bakugou'nun kolu ensemdeydi. Benim elimde onun belinde neyseki bugünlerde yardımı dokunacak özgünlüğüm var yoksa bu kas yığını sevdiğimi taşıyamazdım. Bugün bana cesaret verdiğin için teşekkürler. Sonunda odasına gelmiştik. İçeri derli ve topluydu. Bakugou bir şeyler sayıklamaya başladı.
" Uraraka aptal kız. Çok kötüsün."
" Öyle miyim ?"
" Evet ama seni yine de seviyorum."
Diyince kızardım. Bakugou'yu yatağa fırlatacaktım. Kolunu ensemden çekip sırt üstü yatağa düşüyorken bir anda kolumdan tuttu ve kendine çekti. Şuanda utançtan ölebilirim. Bakugou'nun üstündeyim ve bir yata- ahh saçmalama. Bakugou ile yüzlerimiz birbirine çok yakındı. Ve o yine sayıklamaya başladı.
" Uraraka söylediklerim için özür dilerim. " Dedi ve tekrar uyudu. Şuanki kızarmış ve sersemlemiş hali o kadar tatlıydı ki . Dayanamayıp dudaklarından kısa bir öpücük aldım. Bakugou bir anda sırıttı. Ama artık böyle duramazdım. Ayağa kalktım. Bakugou yatakta yayıla yayıla uyuyordu. Ayakkabılarını çıkarttıp yorganı örttüm. Sonra da odadan çıktım. Kendi odama ilerlerken az önce olanlardan dolayı kızardım. Odama girip kendimi yatağa fırlatmamla Bakugou'nun az önceki tatlı ve sersem hali aklıma geldikçe sırıtıp kızardım.Nasıl bir bölüm haa ?
Beğendiniz mi ?
Beğenmemek elde değil hejejej
Neyse çok ego kasmadan burada bitsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama ~2~ (Kacchako)
FanfictionUraraka gittikten sonra her şey cansızlaşır. Bakugou ne durumda acabaa..