Derin derin nefes aldım.
Artık aldığım nefes bile bana dar geliyorken bu sefer de göz yaşlarım akmaya başladı.Şimdi olmaz Jisoo. Güçlü olmak zorundasın!
Elimin tersi ile yaşlarımı sildim. Vücudum bir ileri bir geri halde hareket ediyordu. Yüzüm yatağın yüzüne sürtünürken hiçbir şey düşünemiyordum.
Sadece midem bulanıyordu.
Yüz üstü yatıyordum. Üstümde hissettiğim ağırlık ve beden ile birlikte bir kez daha ölmeyi diledim.
Yüzüme yakın duran ellerim ile altımdaki pikeyi sıktım.
Hiçbir şey hissedemiyordum.
"Alışmış gibi duruyorsun Jisoo."
Attığı kahkaha ile hiçbir cevap vermedim.Cidden alışmıştım bu koca kabusa. Bu iğrenç duygulara ve onun iğrenç bedenine.
"Bu gece bu kadar yeterli saat 2'ye geliyor. İyice dinlen bebeğim. Yarın görüşürüz."
Üstümden kalktığında hiç kıpırdamadım, kıpırdayamadım.
Yanıma yaklaştı, önce çıplak kalçama son bir kez dokundu ve ardından yüzüme yaklaşıp bir öpücük bıraktı.
Suratına tükürmek istiyordum. Şuan onu burda gebertmek istiyordum.
Odadan çıkıp gittiğinde doğrulamak için hareketlendim fakat o kadar güçsüz ve yorgundum ki bedenim tekrar yatağa yığıldı.
Tam şuan burda, bu halde ölmek istiyordum. Ruhum beni terk etsin istiyordum.
Biri gelip bana saldırıp beni öldürsün diye kaç kere sokaklarda geç saatlere kadar gezip, dolaştım bilmiyorum.
Tek istediğim birinin hayatıma son vermesiydi.
Ama olmuyordu kimse bana birşey yapmıyordu. Kimse yüzüme bile bakmıyordu.
Sanırım öldürülmek için güzel ve sexy olmak gerekiyor.
Küçükken görünmez olmayı dilerdim, kimse beni görmesin, benden uzak dursun diye düşünür ve böyle olması için gecelerce dua ederdim.
O zaman gerçekleşmeyen duam yıllar sonra gerçekleşmemesi gerektiği bir anda gerçekleşti.
Sadece kurtulmak istiyorum.
Ya biri gelip beni kurtaracaktı ya da biri gelip canımı alacaktı.
Kendi canımı almayı denedim fakat faydasız. Kendime zarar veremiyorum, kana dayanamıyorum, bir damlacık kan ile kendimden geçiyorum. Vücudumu o kadar kirli ve pis hissediyorum ki kendime dokunmuyorum.
Bana ne yaptın böyle? Neden hayatımı mahvettin?
Tek istediğim seni saf duygular ile sevmekti. Neden bana bunları yaptın Will?
Beni kim kurtaracak senin iğrenç ellerinden?
Kim benim iğrenç bedenime senin daha fazla dokunmanı engelleyecek?
Hellö! I Need Your Love hikayemizi değiştirip daha mukemmel bir hikaye ile geri döndüm! Konu benzer olacak fakat öncekine göre çok daha farklı ve güzel olacak!!
Oy ve yorumlarınızı eksitmeyin❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•My Feelings• Jinsoo ✿
Fanfiction| Tamamlandı | Birbimizden hiç vazgeçmeyelim. Yıllar geçse bile hep birlikte olalım. Bizi ayıran herkesi yok edip, günün sonunda aynı yastığa başımızı koyalım ve finali olmayan dizimizin ana karakterleri olalım. {Kim Seok Jin & Kim Jisoo} Başlangıç:...