•5•

501 50 59
                                    

Bir hafta olmuştu ve ben her gece aynı rüyayı görüyordum.

Aynı kişi bana sürekli hatırlamam gerektiğini söylüyordu. Fakat neyi veya kimi hatırlayacağımı bilmiyordum.

Neyi unuttum ki neyi hatırlayacaktım?

"Evet Joy, kızlara da söyler misin? Bekliyorum sizi." Elimle sakince karnımı ovdum. Bugün üçünede söyleyecektim hamileliğimi.

Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldığında karşılamak adına gitmiştim. Will yoktu ve neredeydi onu da bilmiyordum.

"Selaaam!" Hızlıca boynuma sarılan bedenler ile kahkaha attım. Çok özlemiştim onları. "Bir an gelmeyeceksiniz sandım." Benden uzaklaşıp içeri yürüdüler. "Trafik vardı yaa." Seulgi'yi mırıldanarak onayladığım da hepsi çoktan koltuklara yayılmıştı.

Şimdi sürprizi patlatma zamanı.

"Size bir haberim var." Gülümseme ile karşılarında dikildiğim de kaşları çatılmıştı üçününde.

Derince nefes aldım.
"Sanırım teyze oluyorsunuz." Birkaç saniye öylece kaldıklarında Yeri yanıma yaklaştı. "Şaka yapıyorsun." Kafamı iki yana salladım. "İki aylık olmak üzere."

Tepkilerini beklediğim sırada üçü de sadece öylece bakıyordu.

Seulgi ve Irene'de hızlıca yanıma geldi. "Yani şimdi b-biz teyze mi oluyoruz?" Bıkkınlıkla kafamı salladım.

Birden üçüde çığlık atmaya başlayınca irkilmiştim. "İyi ki hamileyim dedim."

Hızlıca üçü de birbirlerine sarılıp bağırınca sadece gülmüştüm. Dakikalarca şaşkınlığı atlatamayan kızların düzelmesini bekledim.

"Ama Will bilmiyor." Tekrar sakinliklerini koruyan kızlar yüzüme şaşkınca baktı. "Ne? Kızım iki ay olmuş neredeyse. Yakında karnın tamamı ile belli olacak. O zaman ne yapacaksın?"

Omuz silktim. Neden söylemiyordum bende bilmiyorum doğrusu fakat korkuyordum sanırım.  "Bebeği istemeyeceğini biliyorum. Ona aramız düzenlene kadar söylemeyi düşünmüyorum."

"Ya kızım mal mısın? Ya şey yapmak isterse?" Gözlerimi devirdim. "Ben izin vermeden yapmıyor. O değişiyor biliyor musunuz?" Mutluluk ile yüzlerine bakarken hiç mimikleri oynamadı.

Yeri hafifçe gülümsedi. "Sen nasıl istiyorsan öyle olsun. Ama o düzelmeyecek." Yüzüm solmuştu. Ben umutluydum. O düzelecekti.

"Keşke lisede ki gibi birbirimizi sevebilsek. " Aklıma gelen şey ile tekrar onlara döndüm. "Geceleri rüyamda Will ile lisedeki anılarımızı görüyorum. Bir de tanımadığım biri sürekli hatırlamamı söylüyor."

Şaşkınca bana döndüklerinde neden bu kadar şaşırdıklarını düşündüm.

"Önemli biri değildir boşver bence. Hem belki o gördüğün kişi de Will'dir." Kafamı olumsuz anlamda salladım. "Hayır. Sesi falan çok farklıydı. Will değildi."

"Anladım. Ama bence Will'dir o. Rüya sonuçta bu boşvermelisin. Hem Üniversite anılarında güzeldir. Orada Will ile güzel anılarınız var. Liseyi unut." Neden herşeyi böyle unutmamı istiyorlar?

"Ben Will ile lisede çıkmaya başladım. Liseyi unutmak istemiyorum." Wendy yanıma yaklaşıp yanaklarımı avuçladı. "Sen lisede sadece bir kişi ile çıktın ve ondan da ayrılıp Will ile birlikte oldun." Daha da şaşırmıştım.

"Nasıl? Ben Will dışında kimseyle birlikte olmadım Wendy. Yanlış hatırlıyorsun." Başıma tekrar büyük bir ağrı girmişti.

Emindim hayatım boyunca sadece Will ile birlikte oldum ve şimdi de evliyiz işte. Onun dışında başka hiç kimse ile birlikte olmadım. Çünkü erkekler ile ilgilenmiyordum fakat Will'e aşıktım.

•My Feelings• Jinsoo ✿ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin