✨Drugi dio✨

476 12 0
                                    

Y/N P.O.V
Polako otvaram oči sa ogromnom glavoboljom . Uf gdje sam? Ništa ne mogu da vidim jer se nalazim i mrklom mraku. Jedino sto osjetim je to da su mi ruke vezane i da lezim na podu. Polako sam počela da se prisjećam svega sto se desilo. U glavu mi je došla slika koja se desila i dnevnom boravku. Ou Fuck. " UPOMOĆ" krenula sam da se derem u nadi da će me neko čuti. "MOLIM VAS PUSTI TE MEEEE" vikala sam koliko sam mogla sve dok se odjednom vrata sobe nisu otvorila . Brzo sam zatvorila oči zbog iznenadnog svijetla . Kada sam opet otvorila oči ugledala sam visoku figuru nekog momka kako stoji tamo mirno i gleda prema meni . Upalio je svijetlo te sam sad imala dobar pogled na njegovo lice . Moram priznati bio je lijep . Bio je jako visok imao je tamno smedju kosu i tamno smedje oči . Bio je obučen skroz u crno, a tetovaže na njegovim rukama su bile izražene zbog duksa kojeg je zavrnuo negdje do lakta . Polako mi je prišao te čučnuo ispred mene . Gledao je u mene dok sam ja gledala u pod pored njega . Nakon par sekundi je prekinuo sutnju sa njegovim dubokim glasom " vidim ustala si " rekao je na sto me je natjerao da ga pogledam. " Ajde ustani šef hoće da te vidi " rekao je te me uhvatio za ruku a zatim povukao tako da sam sada stojala ispred njega . Samo sam ćutala i čekala njegov slijedeći pokret . Nije ništa rekao samo me je povukao za sobom. "Gdje me vodiš" pitala sam dok smo se penjali uz neke stepenjice " rekao sam ti već a sad začepi" rekao je živčano te me uveo u ogroman hodnik .

O Bože kolika kuća

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

O Bože kolika kuća . Zastao je te mi odvezao ruke, a zatim me nastavio vući za sobom. " mogu li barem da znam gdje sam i zašto sam ovdje?" Pitala sam tiho " sve ćeš saznati kad za to dodje vrijeme, a sada ućuti " rekao je na šta sam ja prevrnula očima " mogu li barem znati kako se zoveš ? " pitala sam na šta me je on kratko pogledao " Jungkook" rekao je kratko na šta sam ja samo klimnula glavom . Odjednom smo zastali isprd ogromnih vrata . " dalje ideš sama " rekao je te se okrenuo i otišao . Uhvatila sam kvaku od vrata te ih lagano otvorila.

Za stolom sam ugledala momka plave kose koji je kopao nešto po papirima

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Za stolom sam ugledala momka plave kose koji je kopao nešto po papirima . Zastao te me pogledao a zatim se nasmijao. Odmjerila sam ga malo bolje. Plava kosa, smedje oči , pune usne i tetovaže koje su se isticale na njegovim rukama ispod bijele košulje koju je nosio . " sjedi " rekao je te pokazao rukom na stolicu ispred njegovog stola . Laganim korakom sam prišla a zatim sjela idalje gledajući u njega . On nije ništa govorio samo je sjedio i gledao duboko u moje oči . Odlučila sam da prekinem ovu šutnju jer me ubijala. "Zašto sam ovdje " rekla sam na šta je on ustao sa stolice , obišao sto a zatim stao tačno ispred mn . " kao prvo govoriš samo kad te pitam nešto " rekao je a zatim nastavio " kao drugo tvoj brat se igrao tamo gdje nije smjeo, a sve ima svoju cjenu" rekao je te prešao rukom preko mog obraza na šta sam ja grubo odgurnula njegovu ruku te ustala " ne diraj me " rekla sam grubo na šta me on uhvatio za vrat te pribio pištolj uz moj obraz " slušaj me dobro! Ja ti nisam tvoj mali brat da tako pričaš samnom jel ti jasno? Jedna pogrešna riječ i prosuti ću ti mozak " gledao me je duboko u oči dok sam ja stojala zaledjena u mjestu " od sad si moja, i bićeš mi žena sto znaci da mogu raditi sa tobom šta hoću i kako hoću razumijes " rekao je te mi pustio vrat idalje držeći pištolj blizu mog lica . " ne" rekla sam tiho. Repetirao je pištolj te me pogledao " nešto si rekla? " pitao je ali ja nisam ništa rekla na šta se on nasmijao " kao i sto sam mislio " spustio je pištolj te mi prešao rukom preko lica " Sa Park Jimijem se niko ne kači".....

______________
Izvinjavam se ako ima greški brzo sam pisala😕❤️

Ljubav Mafijaša (Završena)Where stories live. Discover now