✨Peti dio✨

399 10 0
                                    

Y/N P.O.V
Ležim u sobi na krevetu i umirem od bolova ali ne znam zasto mora da sam nešto pojela . Ustanem a zatim odem da se presvučem

Sidjem niz stepenjice i krenem da razgledam kuću

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Sidjem niz stepenjice i krenem da razgledam kuću . U dnevnom su bili Junkook i V . Igrali su igrice dok je Suga sjedio pored njih i gledao nešto na telefonu . Prošla sam pored njih i nastavila hodati dalje. Dosla sam do staklenih vrata. Otvorila sam ih i izašla sam na ogromnu terasu.

Ugledala sam Jina koji je sjedio za velikim stolom i citao neku knjigu

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Ugledala sam Jina koji je sjedio za velikim stolom i citao neku knjigu. " hej Y/N" rekao je kad me je ugledao " hej jin da nemate neke tablete za stomak " pitala sam na šta je on ustao " naravno podji zamnom " ušli smo u dnevni te mi je on dao neke tablete " uzmi samo jednu jake su " klimnula sam glavom te mu se zahvalila . Otisla sam do kuhinje po vodu. Popila sam tabletu a zatim krenula opet prema sobi u namjeri da legnem. Kad sam ušla u sobu vidjela sam Jimina bez majice kako lezi na krevetu i gleda nešto na telefonu . Nisam ništa rekla samo sam legla pored njega. Ni on nije ništa rekao samo me je kratko pogledao i nastavio da tipka po telefonu . Ležala sam tako dok me san nije uhvatio....
Jimin P.O.V
Gledao sam je dok spava . Prelijepa je . Nasmijao sam se kad sam shvatio da je jedan popodne a ona spava kao da je pol noći. Gledao sam je sve dok se nije pomjerila . Raširio sam oči kad sam ugledao malu mrlju krvi na posteljini "Y/N!!!" Viknuo sam na šta se ona odma trznula . Polako je otvorila oči te me umorno pogledala " hmm" rekla je pospano trljajuci oči " odkud krv ? Jesi povrijedjena šta je bilo ? " počeo sam da panicim jer nisam znao šta se dešava . Malo se podigla i pogledala u malu mrlju koja je bila na posteljini " o sranje " rekla je nervozno " šta je bilo " skočio sam sa kreveta " izvini " rekla je gledajući u pod . Ok sad mi ništa nije jasno " šta je bilo Y/N?" Uhvatio sam je za ruku " dobila sam" rekla je idalje gledajući u pod. Ou. Počešao sam se po glavi . Pogledao sam je i primjetio sam da joj je bilo neugodno . Šta da radim nikad nisam bio u kontaktu sa ovim . " jesi ok jel ti treba nešto? " pitao sam je . Pogledala me je . Bila je crvena u licu. "I-izvini nisam znala očisticu ovo " rekla je nervozno " šta izvini to je sasvim normalno ostavi tu posteljinu i lezi " rekao sam gurajući je na krevet da legne " šta ti treba slatkiši? film ?dekica? U jbt nez šta da radim " rekao sam hodajući tamo vamo. Ona me je samo pratila pogledom " Jimin ok sam trebaju mi samo ulošci" rekla je " oh ok imas sve u kupatilu " rekao sam na šta je ona nervozno ustala i otisla ....
Y/N P.O.V
Ušla sam u kupatilo te zatvorila vrata. O bože koji blam. Pogledala sam se u ogledala a zatim nasmijala. Njegova reakcija je bila pre slatka. Kad sam završila krenula sam da izadjem ali me zaustavila bol u stomaku " au" rekla sam tiho . Odjednom vrata su se sirom otvorila . Okrenula sam se i ugledala zabrinutog Jimija " jesi ok " dotrčao je do mene " jesam samo me stomak boli ali to je normalno " rekla sam . Odjednom me je uzeo u naručje i odveo do kreveta. Stavio me je na krevet a zatim me pokrio " idem po neke slatkiše šta ti još treba" pitao je . Nasmijala sam se . Bio je stvarno sladak. Napokon sam vidjela njegovu drugu stranu i shvatila sam da nije onakav kakav se predstavlja. " sve je ok Jimin odspavati ću  malo i sve je ok" rekla sam. Klimnuo je glavom i legao pored mene.Zagrlio me je jednom rukom a drugom je lagano prelazio preko mog stomaka" odmori se sad beb veceras idemo na jednu zabavu " rekao je na šta sam ja samo klimnula glavom . Zatvorila sam oči i uživala u njegovom parfemu . Malo se pomjerio tako da mi je glava bila na njegovim prsima. Moram priznati godilo mi je ovo. O Bože šta mi se dešava ? Dali mi se Jimin svidja?......

________________
Iii evo ga nastavak!!!!😏❤️

Ljubav Mafijaša (Završena)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon