Y/N P.O.V
"Geum ne čupaj to" rekla sam dok sam gledala našeg sina kako se igra sa zavjesama.Uzela sam ga u ruke a zatim sišla u kuhinju. Jimin je već neko vrijeme u Amsterdamu zajedno sa momcima. Tamo završavaju neki posao. Znam šta mislite. Postao je otac a idalje je kriminalac i ima posla sa drogom, ali meni ne smeta sve dok je sa nama i dok nas voli. Stavila sam Geum-a u hodalicu te krenula da pripremam nešto za jelo. Kai nije mrtav ali se povukao iz kriminala tako da je banda moga pokojnog oca propala. Sigurno se pitate zašto ja nisam preuzela bandu prije nego se raspala. Pa nisam htjela da Geum ostaje sam i da se uvlačim i probleme, Jimin je ipak najmoćniji mafijaš u Aziji, a i šire tako da se ne bojim. "Papa" promumljao je Geum iza mojih ledja na šta sam se ja nasmijala ne gledajući u njega "Papa nije tu dušice" rekla sam na šta se on opet promrljao "Papa" okrenula sam se prema njemu. Srce mi je zastalo
"J-Jimin" rekla sam kroz plač na šta se on nasmijao te spustio torbe na pod a zatim raširio ruke. Potrčala sam prema njemu te odmotala noge oko njegovog struka. Poljubio me je tako nježno i moram priznati falilo mi je ovo. Nakon nekoliko sekundi odvojio se od mene te me pogledao sa osmijehom na licu.
"Vidim nedostajao sam ti" rekao je na šta sam ga ja lagano udarila "nedostajao si još nekome" rekla sam na šta se on nasmijao "Papa" rekao je tihi glasić iza nas na šta je Jimin pogledao iza mene te krenuo prema Geum-u. "Gdje je tatin momak" rekao je te ga uzeo u ruke na šta ga je Geum zagrlio svojim malim rukicama. Nasmijala sam se gledajući ih. Život mi ne može biti bolji. Razmišljala sam sve dok nisam začula buku iza mene "WOOO gdje ste pičke vratili smo se " proderali su se momci te skočili na mene na šta sam se ja počela smijati. nedostajali su mi, ipak smo familija. "Gdje je ujkin kuronja" rekao je V te uzeo Geum-a iz Jiminovih ruku. "V pazi na jezik" rekao je Jimin te ga prostreljao pogledom. V se samo nasmijao te su se momci okupili oko njega gledajući Geum-a sa osmijehom. "falili smo vam" rekla sam na šta me je Jimin uhvatio za kukove " ne znas koliko" rekao je te me poljubio. "Momci vidim da vam je zabavno pa vas ostavljamo sa Geum-om a ja idem sa svojom ženom" rekao je Jimin te me brzo izvukao iz kuće na dajući momcima šansu da nešto kažu. Izašli smo ispred kuće te sam ga ugledala kako sjeda na motorPokazao mi je glavom da sjednem iza njega što sam i uradila. "Gdje idemo?" Pitala sam na šta je on upalio motor " vidjeces" rekao je te dao gas tjerajući mene da ga zagrlim. Vozili smo se kroz grad dok je noć gutala ulice. Nakon nekog vremena stali smo ispred jedne zgrade. Tatto shop. "Šta ćemo ovdje?" Pitala sam te sišla sa motora na šta se on nasmijao. Nije ništa rekao samo je ušao unutra te se pozdravio sa čovjekom koji je sjedio na stolici. "Jack ovo je moja žena Y/N i htjeo bi da nam napraviš jednu tetovažu" rekao je Jimin na šta sam se ja nasmijala a zatim klimnula glavom. "Uredu kakva tetovaža je u pitanju?"....
Kada smo završili pozdravili smo se sa Jack-om te izašli van. Svijez vijetar je prolazio kroz moji kosu čineći moje tijelo da se naježi. Jimin mi je prišao te nam isprepleo prste. Pogledala sam nam u ruke te se nasmijalaPogled sam vratila na Jimina koji je već gledao u mene. Poljubio me je nježno te me pogledao u oči "Zauvijek" rekao je izmamljivajući mi osmijeh i tada sam shvatila...Naša priča tek počinje...
____________
I evo ga kraj! Nadam se da vam se svidja, i hvala svima koji čitaju❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Ljubav Mafijaša (Završena)
Romance"Ti si moja i samo moja"... "Niko ne smije da te uzme...ni da pokuša"