Y/N P.O.V
Sjedim sa Jimijem u autu . Tišina izmedju nas me ubija. Pogledala sam u njega pa u njegove ruke koje je čvrsto držao na volanu. Idalje su bile krvave . Izvadila sam maramice iz torbice te mu uzela jednu ruku na šta me on čudno pogledao . Nisam ništa rekla samo sam krenula lagano da prelazim preko njegove ruke . Kad sam završila pustila sam mu ruku i vratila maramice u torbu. Nije ništa rekao samo je nastavio da gleda na put . Da bi prekinuo tišinu izmedju nas pustio je neku laganu pijesmu. Pogledala sam ga opet. Kosa mu je bila neuredna ali slatko neuredna. Smedje oči koje su me uvijek zaledile imale su poseban sjaj. Pune usne koje je grizao bile su ispunjene rozkastom bojom. Moram priznati prelijep je . Ček šta? A ne ženo pijana si i ne znas šta pričaš. Kad sam primjetila da već dugo buljim u njega okrenula sam glavu gledajući na cestu ispred nas uživajući u laganoj muzici....
Nakon duge vožnje stigli smo kući. Izašla sam iz auta. Nisam napravila dva koraka i krenulo mi se mantati tako da sam se za par sekundi nalazila na podu. Jebeni alkohol. "Y/N" začula sam Jimijev zabrinut glas te se u sekundi našao ispred mene . Uzeo me je u naručje a zatim ušao u kuću. Kada smo ušli u sobu spustio me je na krevet " evo obuci ovo da ne spavaš u haljini. Hoćeš da ti pomognem " pitao je dok mi je davao njegovu majicu koja je meni mogla da bude haljina. Odmahnula sam glavom te krenula skidati haljinu. Ostala sam samo u donjem vesu ispred njega. Nije me bilo briga jer je alkohol idalje radio u meni. On je sjedio na krevetu gledajući me ." Nisam znao da si tako opuštena beb" rekao je grickajuci usnu " pijana sam pusti me svakako se neću ničega sjecati " rekla sam oblaceci njegovu majicu . Odjednom me je povukao tako da sam mu sjedila u krilu . Njegove ruke su bile na mojim kukovima dok su moje bile oko njegovog vrata. Gledali smo se tako neko vrijeme sve dok se nisam nagela i poljubila ga . Na znam zasto ovo je pogrešno ali ne mogu stati. Oborila sam nas na krevet jer sam izgubila ravnotežu . Ležala sam preko njega dok je on nastavio da ljubi svaki dio moga lica i vrata . Okrenuo nas je tako da je on bio iznad mene. Krenuo je da me poljubi ali sam izmakla glavu " šta je bilo beb nećeš da me poljubis ha?" Nasmijao se bezobrazno a zatim napao moj vrat poljubcima" Jimin stani nije mi dobro " rekla sam dok sam ga cupala za kosu u namjeri da prestane " sa ovim čupanjem samo mi otezavas " rekao je te me pogledao . Zatvorila sam oči zbog jake vrtoglavice " jesi dobro " pitao me je zabrinuto . Nisam mu odgovorila jer me je san polako obuzimao...
Jimin P.O.V
" beb jesi ok" pitao sam opet ali ništa . Zaspala je . Nasmijao sam se te je pokrio. Skinuo sam odjecu a zatim legao pored nje . Zagrlio sam je te je pogledao . Prelijepa je . Da Kai ništa nije uradio opet bih je uzeo za sebe ." Ti si samo moja ljubavi...i niko mi te neće oduzeti" rekao sam ljubeći njeno čelo...
Y/N P.O.V
Polako ustajem sa jakom glavoboljom. Uf ko me natjera da pijem . Uzela sam neku odjecu te obavila ličnu higijenu a zatim se istusirala vrucom vodom. Mokru kosu sam zavezala u pundju a zatim sam se obukla .Pogledala sam po sobi i shvatila da Jimina nema . Nisam imala volje da ga tražim jer sam umirala id gladi. Sišla sam niz stepenjice a zatim ušla u kuhinju . Oči su mi ispale kad sam u kuhinji zatekla Jimina i neku curu. Nisu me primjetil. Iskoristila sam priliku i odmjerila curu od glave do pete . Uska majica sa dekolteom, kratak sorc i visoke stigle . Lice joj je bilo prekriveno jakom sminkom i crvenim karminom. Ženo božija jesi krenula u klub ili da se prostituišeš. Jutro je jebo te! Odjednom me je Jimin pogledao te se nasmijao ." O budna si " rekao je "Oppa ko je ova ?" Pokazala je prstom na mene " Kao prvo ja imam ime...Y/N " rekla sam živčano " nisam pitala kako se zoveš sluškinjo " rekla je sa njenim bitchy tonom. " jel ja izgledam ko sluškinja ? " pitala sam podizajuci obrvu " sa tom odjećom da " rekla je polazivajuci moju odjeću " pa ja barem ne izgledam ko kurva sa ulice " rekla sam kroz smijeh " odjednom je krenula prema meni . Taman kad je planirala da me udari uhvatila sam joj ruku a zatim je zavrnula" samo probaj da me dirneš tim svojim šugavim rukama i kunem se polomiti ću ih " rekla sam gurajući je na pod " Oppaaaa vidi šta radi, kazni je " rekla je kroz plac. Pogledala sam Jimina koji se samo bezobrazno smijao. Došao je do mene te me zagrlio sa ledja " Jenni ona je moja vjerenica a uskoro i žena tako da može da radi šta hoće "rekao je gledajući u nju " ne vidim joj prsten " rekla je Jenni kroz smijeh "Naručio sam joj specijalni prsten sa dijamantom , moja princeza mora da ima sve najbolje " rekao je ljubeći moj vrat " ja i ti smo završili rekao sam ti da ne dolaziš vise " rekao je grubim tonom na šta se ona naljutila " ja i ti nismo nikada završili " rekla je udarajući štiklom od pod . Jimin je prevrnuo ocima a zatim iz hlača izvadio pištolj te uperio u nju " ja sam rekao nešto ne moj da ponavljam, znas da to ne volim " rekao je gledajući je ravno u oci na šta se ona zaledila . Ja sam samo stojala sa strane sa zlobnim osmjehom " J-jimina" rekla je umiljato " REKAO SAM TI DA JEBENO IZLAZIŠ " proderao se te opalio metak pored njene glave ma šta sam ja skočila . Ona je pokupila svoju torbu te brzo izletila iz kuće . Jimin je vratio pištolj u hlače te se okrenuo prema meni ." Beb jesi ok " rekao je te me zagrlio " izvini ako sam te uplašio ali ne bi se mogao otarasiti te drolje " prošaptao mi je u vrat sto me smirivalo " uredu je " rekla sam " jesi ok jel te boli glava još " pitao je sad gledajući u mene " ne boli me ok sam " rekla sam gledajući ga u oci . Čovječe od kad Šef mafije može biti ovako dobar . Očito da ga mnogi ne znaju ovakvog " ajde da doručkujem imam plan za danas " rekao je te smo sjeli za sto . Jeli smo u tišini sve dok nije postavio potanje zbog kog sam se zagrcnula " jel se sjecas nečega od sinoc ?" Rekao je gledajući u mene....um....
___________
😊😊😊
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ljubav Mafijaša (Završena)
Romance"Ti si moja i samo moja"... "Niko ne smije da te uzme...ni da pokuša"