✨Devetnaesti dio✨

315 8 0
                                    

Y/N P.O.V
Jungkook i ja smo ušli u ogromnu salu punu ljudi, držeći se za ruke momci su već bili tu.
"Jungkook sjedite negdje blizu James i počnite sa zadatkom" rekao je Suga u bubicu na šta je mene Jungkook povukao prema jednom stolu. Uzeli smo piće. Jungkook je izvadio telefon te me lagano dirnuo nogom ispod stola. Davajući mi znak da počnem. Akcija počinje " sa kim to pišeš? Jeli to opet ona!" Povisila sam ton na šta su se James i ljudi za njegovim stolom okrenuli prema nama "Smiri se ne pišem nikome " rekao je Jungkook te prevrnuo očima " daj mi telefon onda " rekla sam pokušavajući da mu otmem telefon " Slušaj muka mi je od tebe i tvojih ljubomornih ispada" rekao je na šta sam ja uzela času vina prolijevajući ga po njemu. " Gubi se odavde!" Rekla sam na šta je Jungkook ustao "Kako god svakako mogu da imam koju poželim" rekao je te otišao. Počela sam da plačem sto je natjeralo James da ustane te krene prema meni. Bingo. "Zašto dama place" pitao je te sjeo kraj mene " Svadja sa momkom" rekla sam brisajuci suze. "Momci Y/N je sa njim krenite" rekao je Jungkook preko slušalice. " Ja mogu da ti popravim raspoloženje" rekao je dodirivajuci mi koljeno. FUJ. Nasmijala sam se gledajući ga u oci " možda prvo ples" rekla sam pokušavajući sa zvučim sexy i uspijevalo mi je "Fuck Y/N ne pričaj tako ne mogu da se koncentrisem" rekao je Jimin preko slušalice na šta sam se ja suzdržavala od smijeha "Jimin konju ne slušaj nju nego radi posao" rekao je Suga na šta sam se ja ovaj put nasmijala " Pa dali je princeza za ples " pita je pružajući ruku. Uhvatila sam ga za ruku te ustala. "Naravno" rekla sam hodajući prema podijumu. Dok smo hodali ugledala sam Jungkooka za šankom. Klimnuo mi je glavom u znaku sa nastavim dalje. Krenuli smo plesati. Uhvatio me je za kukove te me približio vise sebi. " Možemo poslje ovog plesa da odemo kod mene u sobu, da zaboraviš na momka " rekao je perverzno se smijeskajuci. Samo sam se nasmijala klimajući glavom "Ja ću poluditi dodje mi sa mu glavu skinem sa ramena" rekao je Jimin "Još minut i gotovi smo Y/N probaj da se izvučeš nekako " rekao je Jin na šta sam ja pogledala Jungkooka koji nam je lagano krenuo prilaziti " Polazi samnom" rekao je Jungkook vukući me dalje od James. " Ajde pusti je odma da te ne bi ubio" rekao je James te uperio pištolj prema Jungkooku. Iskoristila sam priliku . Izbila sam mu pištolj iz ruke pucajući mu u nogu. Uhvatila sam Jungkooka za ruku te krenula bježati prema izlazu. Začuli smo pucanj iza nas znajući da su to njegovi ljud. "Jungkook idi pali auto ja ću doći" rekla sam na šta je on upucao dvojicu te istrčao van. Pogodila sam tri lika u glavu te istrčala van. Šokirala sam se kad sam umijesto crnog Audija zatekla crveni Ferari. Gdje je Jungkook. Prozor se otvorio " Beb upadaj" rekao je Jimin na šta sam se ja nasmijala te sjela u auto. Jimin je dodao gas te smo brzinom munje nestali i našli se na auto putu. "Y/N niste trebali pucati James ti je vidio lice saznaće da ste umiješani u nestanak droge" rekao je RM preko slušalice na šta sam se ja nasmijala "Momci ne brinite stavila sam mu prah u piće neće se ničeg sjećati od danas " rekla sam na šta se Jimin nasmijao. "Y/N ovakvu te pamtim"....

Ljubav Mafijaša (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora