✨Dvadeseti dio✨

327 8 0
                                    

Y/N P.O.V
"Prate nas " rekao je Jimin te dodao gas. Otvorila sam prozor te sjela na rub "Y/N šta radiš" pitao je gledajući mene pa onda put " Ćuti i vozi" rekla sam te izvadila pištolj. Pucala sam u gume auta iza nas na šta je on izgubio kontrolu udarajući od zid. Auto se prevrnuo par puta a zatim eksplodirao u zraku. Začula sam pucanj a zatim vidjela metak kako mi prolijeće pored glave . Pogledala sam pored nas gledajući u crni zatamljeni auto. Opalila sam metak u prozor pokušavajući da pogodim vozača.Auto je odjednom krenuo da ide lijevo desno a zatim završio u jarku. Vratila sam se u auto te sjela na svoje mijesto zatvarajuci prozor. Jimin me je pogledao sa ponosnim osmijehom a zatim pogled vratio na put. "Jimin imate posla sa policijom čekaju vas na kraju auto puta, bjezi odatle kako znaš" začula sam glas od J-Hopa na šta se Jimin nasmijao te okrenuo auto. Vozili smo se po auto putu ali u pogrešnom smijeru. Sreća da je bilo kasno pa nije bilo puno auta. Jimin je izbjegavao auta idalje se smijuci. Kada je ugledao priliku zanjeo je auto te izletio sa auto puta. Našli smo se u zabačenom djelu grada. Parkirao je auto ispod ogromnog mosta te ugasio svijetla "Dodji ovamo" rekao je na šta sam ga ja cudno pogledala "Šta?" Pitala sam ga ali me je on uhvatio za kukove te prebacio sebi u krilo. Krenuo me je ljubiti a zatim smo začuli zvuk policijskog auta kako nam se priblizava. Ljubili smo se sve grublje. Jimin me je uhvatio za zadnjicu privlačeći me više sebi. Odjednom smo začuli kako neko kuca na prozor. Jimin je otvorio prozor. Ugledali smo policajca sa lampom " Dobro veće šta radite ovdje?" Pitao je gledajući po autu. " Bili smo na nekom partiju pa smo htjeli da budemo malo sami" rekao je Jimin te se bezobrazno nasmijao " OU uredu samo budite pažljivi neka banda se nalaze trenutno u gradu bolje bi bilo da odete kući " rekao je policajac na šta se Jimin opet nasmijao dok sam ja idalje sjedila njemu u krilu. Moram priznati ovo je izgledalo malo cudno. Mogu misliti šta policajac sad misli ali ok. " Ne boj te se ništa evo idemo jeli tako Beb" pitao je Jiminna šta sam ja klimnula glavom. Policajac je tada zastao te pogledao Jimina dok sam se ja vraćala na svoje mijesto . "Čekaj zar ti nisi Park Jimin? Sef najjace mafije u aziji?" Pitao je na šta ga je Jimin uhvatio za košulji te izvadio pištolj. " Slušaj me mali vidim da si tek dobio posao, i sigurno ne bi htjeo da ga izgubiš tako sto bih ti ja metkom pročistio tijelo, zato se gubi odma odavde i zaboravi da si me vidjeo, inače ću te naći i skratiti ti život? jel jasno? " rekao je na šta je policajac klimnuo glavom uplašeno. Vidi se na njemu da je mladji od Jimina, to jeste dobro mladji. Jimin ima 24 godine dok on može imati nekih 19. Jimin mu je pustio košulju. Upalio auto a zatim izletio iz te ulice vozeći prema kući. " Jimin jeli postoji neko da tebe ne zna " pitala sam kroz smijeh " Svi me znaju, ali niko ne zna moju drugu stranu kao ti" rekao je te mi stavio ruku na koljeno. " Ne mogu dočekati da dodjemo kući" rekao je sa perverznim osmijehom na šta sam ga ja udarila po ruci na šta se on još jače nasmijao....
Ušli smo u kuću gdje su momci gledali vijesti na televizoru.
"Prije sat vremena desila se eksplozija na Xxx.Auto-putu, policija ne zna ko je počinitelj ovog dijela ali sigurni su da se radi o opasnoj bandi. Dva auta su se zapalila, ljudi su izgorili ,prezivjelih nema. Mole se svi gradjanin da se paze i da više vremena provode u svojim kućama...."
"Super si sranje napravila" rekao je Suga kroz smijeh dok sam ja skidala štikle. " pa hvala vam bilo mi je zadovoljstvo a ja idem sada da se istusiram" rekla sam te otisla u sobu. Odlucila sam da napravim nešto za Jimina. Okupala sam se a zatim obukla pidžamu.

Sjela sam na krevet čekajući da on dodje

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Sjela sam na krevet čekajući da on dodje. Nakon nekog vremena vrata su se otvorila. Pogledala sam ga ali on je gledao u telefon. "Jeli telefon zanimljiviji od mene?" Pitala sam na šta me je on pogledao. Zagrizao je usnu lagano me odmjeravajuci. Polako mi je prišao te sam ja svoje ruke stavila oko njegovog vrata.
"Pitala sam te nešto" sapnula sam mu na uho na šta se on najezio. Uhvatio me je za kukove pokušavajući da me poljubi. Zaustavila sam ga te ga pogledala u oči koje su bile pune želje.
"Ajde da spavamo " rekla sam te krenula da se odmaknem ali me je on podigao u naručuje a zatim bacio na krevet te legao preko mene.
" beb prije spavanja trebaš da me popraviš"....

____________

Ljubav Mafijaša (Završena)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt