✨Jedanaesti dio✨

377 7 0
                                    

Y/N P.O.V
Već nekoliko dana Jimin ne obraća pažnju na  mene. Čak ni ne priča samnom. Ne znam šta mu se desilo. Krenula sam prema kuhinju kad sam ugledala Jimina kako izlazi iz kuće. Gdje će on u ovo doba? Kada sam ušla u kuhinju ugledala sam Hobia kako sjedi za stolom "Hobi Oppa gdje je Jimin otišao " pitala sam te sjela pored njega " u klub" rekao je na šta sam ja raširila oči. Zasto mi ništa nije rekao " znas li koji?" Pitala sam ga na šta me je on pogledao " Dark Angel" rekao je "Oppa hajde samnom tamo " rekla sam na šta je on raširio oči " a ne izvini ali ne mogu, vidim da imas neki plan idi pitaj Jungkooka „ rekao je na šta sam ja odma ustala te otisla kod Jungkooka u sobu "Kookieeee" proderala sam se te skočila kod njega na krevet " prepade me šta je bilo Y/N" rekao je te pogledao u mene " Jimin je otišao u klub a ja hoću da vidim zasto pa sam mislila da ideš samnom do tamo " pitala sam ga te napravila tužnu facu " Y/N ne uvlači me u sranja " rekao je te uzeo telefon " aaaa molim teeee" rekla sam sa djecijim glasom" UFFF ok idi spremi se " rekao je na šta sam ja skočila te ga zagrlila " volim te Kookieee" rekla sam te pobjegla u sobu....
Jungkook P.O.V
"Volim te Kookieeee" rekla je te pobjegla u sobu . Srce mi je skocilo " volim i ja tebe " rekao sam gledajući u pod. Ne znam šta mi se dešava. Svidja mi se Y/N pravo. Uf moram se istusirati.....
Y/N P.O.V
Ala kasnim Jungkook će me zadaviti. Brzo sam se pogledala u ogledalo

 Brzo sam se pogledala u ogledalo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ovo je super. Nasmijala sam se bezobrazno te izašla iz sobe. Sišla sam niz stepenjice te ušla u dnevni. Tamo su sjedili Suga i Tae. Pogledali su me te raširili oči " gdje ti idea u toj kratkoj haljinici " pitao je Suga odmjeravajuci me " um sa Kookiem u grad " rekla sam " znas da će vas Jimin ubiti " rekao je V na šta sam ja prevrnula ocima " Iskreno boli me k***c" rekla sam te izašla iz kuće. Tamo je stajao Jungkook naslonjen na auto. Nije me primjetio jer je gledao nešto na telefonu.

Odmjerila sam ga jednom te krenula hodati prema njemu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Odmjerila sam ga jednom te krenula hodati prema njemu.
Jungkook P.O.V
Začuo sam zvuk štikli te zam podigao glavu gledajući Y/N u jako kratkoj i sexy haljinici kako mi prilazi. Odmjerio sam je par puta te zagrizao usnu . Jungkook smiri se. Pokušavao sam da smirim disanje ali nije mi uspjelo. Kada mi je prišla mogao sam da osjetim njen parfem sto mi je još više otezalo situaciju. "Idemo li " pitala je gledajući u mene " da da i usput izgledaš prelijepo " rekao zam te joj otvorio vrata.

Kada je ušla unutra udahnuo sam još jednom a zatim sjeo u auto

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kada je ušla unutra udahnuo sam još jednom a zatim sjeo u auto. " koji klub" pitao sam gledajući u nju " Dark Angel " rekla je na šta sam ja upalio auto te krenuo voziti...
Y/N P.O.V
Ušli smo u klub te sjeli za jedan sto. Jimina nisam primjetila ali sam sigurna da je tu negdje . "Idem nam po pice " rekao je Jungkook te nestao u gužvi . Pogledala sam moje desno te ugledala Jimina i onu Jenni kako sjede i pričaju . Hm uredu Park Jimin igra pocinje....
Nakon nekog vremena Jungkook i ja smo bili jako pijani. Pogledala sam na sto gledajući u sve čaše koje su sad bile prazne

 Pogledala sam na sto gledajući u sve čaše koje su sad bile prazne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Osjetila sam da nas Jimin gleda. Nasmijala sam se te prišla Jungkooku " Kookie Oppa Ajde da igramo " rekla sam na šta me je on pogledao. Oči su mu bile crvene od alkohola. Nije ništa rekao samo me je uhvatio oko struka te odvukao na podijum. Okrenuo me je tako da su mi ledja bila pribijena uz njegovo tijelo. Krenula sam da se pomjeram u ritmu muzike. Ruke sam stavila u njegovu kosu dok je on svoje držao na mojim kukovima. " Znas li koliko me pališ sada " rekao je te mi poljubio vrat. Ok ovo nije dobro Jimin je tu ali alkohol mi ne da mira. Samo sam se nasmijala pomjerajuci kukove.
Jimin P.O.V
Jungkook stvarno želi da mu odsječem ruke veceras? Odkud oni ovdje i zasto su zajedno?Gledao sam u njih dvoje kao da ću svake sekunde poluditi .

Prvo ona je obukla jako usku haljinicu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prvo ona je obukla jako usku haljinicu. Drugo plaza se po njegovom tijelu. Trece on je drži za kukove i ljubi joj vrat dok ona svoje ruke drži u njegovoj kosi . KO JE NJIMA KOJI KURAC REKAO DA SMIJU IZLAZITI U KLUB?? "Daddy zasto gledaš njih dvoje ja sam ovdje " rekla je Jenni te sjela meni u krilo lagano me ljubeći. Ljubili smo se sve dok nisam pukao. Pogledao sam prema njima i vidjeo da se LJUBE??? Krenuo sam ustajati da ubijem Jungkooka ali me je Jenni zaustavila. Pogledao sam u nju pa opet prema njima ali ovoga puta oni nisu bili tu. Gdje su?
Jungkook P.O.V
Dok smo se ljubili uspjeo sam izvuci Y/N iz kluba te je ubacio u auto. Sjeo sam na svoje mjesto te nju stavio sebi u krilo. Bila je okrenuta prema meni dok su joj noge bile sa obadvije strane mog sjedista. Ruke sam spustio na njenu zadnjicu te je lagano pritiskao na šta je ona uzdahnula. "Babygirl palis me nenormalno " rekao sam kroz poljubac. Kada smo izglubili vazduh napao sam joj vrat. Ona je samo teško disala i cupala me za kosu" Kookie stani ajmo kući ako nas Jimin vidi gotovi smo " rekla je na šta sam se ja nasmijao " Jimin nas je vidio,a i mislim da ti je ovo bio plan posto si ga vidjela sa Jenni"rekao sam gledajući je u oči " znam ali bolje da stanemo " rekla je te sjela na svoje mjesto " Y/N zapamti kad tad ću te imati u krevetu i vristaces moje ime samo čekaj " i sa tim sam upalio auto te krenuo kući....

_________
😏😏⚠️

Ljubav Mafijaša (Završena)Where stories live. Discover now