✨Šesti dio✨

423 10 1
                                    

Y/N P.O.V
Stojim pred ogledalom i odmjeravam se već treći put.

V Stojim pred ogledalom i odmjeravam se već treći put

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Mislim da je ok . Haljinu sam duže birala jer ih stvarno ima previše, ali sam se na kraju ipak odlučila za ovu. Pogledala sam na sat vrijeme je da sidjem. Uzela sam torbicu te laganim koracima krenula silaziti niz stepenjice . Ušla sam lagano u dnevni gdje su momci sjedili . Kada su začuli zvuk koji su moje štikle proizvodile okrenuli su se prema meni. Svi osim Jimija " boze vidim andjela " rekao je J-Hope na šta se i Jimin okrenuo prema meni.

 Svi osim Jimija " boze vidim andjela " rekao je J-Hope na šta se i Jimin okrenuo prema meni

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Izgledali su prilično šokirani . Jesam pretjerala?
Jimin P.O.V
"Boze vidim andjela" rekao je J-Hope na šta sam se ja okrenuo. Kad sam je ugledao oci su mi ispale. Ala bombe. Odmjerio sam je par puta te zagrizao usnu. Kako bi ti ta haljina skliznula niz tijelo nisi svjesna. Kad sam primjetio da momci bulje u nju ustao sam " ajmo pokret " rekao sam na šta su i oni ustali. Svako je uzeo ključeve od  auta . Suga , Rm i Jin su išli jednim autom, J-Hope, V i Jungkook drugim a ja i Y/N sami heh. Oni su već izašli ostavljajući mene i nju same. Pridjem joj te joj ruke stavim oko struka. Pribio sam nam tijela tako da izmedju nas nije bio milimetar prostora. " prelijepa si beb" šapnuo sam joj tiho na uho na šta se ona naježila, mogao sam da primjetim na njenom golom ramenu. " H-hvala i ti isto " rekla je nesigurno . " ta haljina ti tako sexy stoji da bi te sad odvukao u sobu " rekao sam lagano grickajući usnu. " Jimin ne lupaj moramo krenuti " rekla je te me povukla van . Čovječe moj šarm pali kod svake cure šta je sa njom . Cura robot. Izašli smo ispre kuće . Momci su već otišli . Odkljucao sam auto na šta je ona otvorila usta do poda. " ovo je tvoje " pitala me pokazivajuci na auto " ispravka ovo je jedan od mojih " rekao sam sa osmijehom gledajući u auto

 " ovo je tvoje " pitala me pokazivajuci na auto " ispravka ovo je jedan od mojih " rekao sam sa osmijehom gledajući u auto

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Otvorio sam joj vrata " my lady" rekao sam na šta se ona nasmijala te ušla unutra. Obišao sam auto te sjeo u njega. Prije nego sam upalio auto izvadio sam pištolj. Pogledala me preplašeno na šta sam se ja nasmijao . " beb ne boj se " rekao sam stavljajući municiju unutra ." Ipak idemo na zurku punu mafije i bandita " rekao sam te vratio pištolj u hlače . Upalio sam auto. " imas li neku muzicku želju dok se vozimo " pitao sam je " imas li pjesmu "Heaven and back?" Pitala je na šta sam se ja nasmijao. Inace obožavam tu pijesmu. Pustio sam pjesmu a zatim dodao gas. Ona se smijala i pjevala . Imala je predivan glas. " AND then she's high she lives in the sky tonight she's satisfied rolling back her eyes but then she starts to cry everything is turning to black all in one night she just went to heaven and back" gledao sam je dok se smijala i lagano pomijerala uz ritam muzike . Nikad je nisam vidjeo ovako srećnu . Volio bi da bude uvijek ovakva. Dodao sam jači gas te svoju ruku stavio na njenu butinu. Nije ništa rekla sam je nastavila plesati . Odjednom me je uhvatila za ruku . Očekivao sam trenutak kad će je skloniti ali ona nam je ispreplitala prate a zatim digla moju i njenu ruku te ih lagano u ritmu muzike pomijerala lijevo desno . Nasmijao sam dodavajuci gas . " wooooo" proderala se kroz smijeh . Ovakva cura voli brzu vožnju . " svidja ti se " pitao sam glasnije zbog muzike " obozavam brzu vožnju " rekla je kroz smijeh " uredu beb sad ćeš da vidis šta tvoj muž zna "....
Y/N P.O.V
Kada je rekao muž jeza je prošla kroz mn. Odjednom dodao je naglo gas tako da sam se priljepila za sjedalo. Nisam se bojala bila sam šokirana kako je auto u jednoj sekundi prešlo na toliku brzinu. Jimin me zabrinuto pogledao . Nasmijala sam se te opet vrisnula tjerajuci i njega da se nasmije. Odjednom je krenuo da svira. Pogledala sam ispred nas i ugledala crveni ferari .Prozor od crvenog auta se otvorio i iz njega je izvirio Suga." Šta je picko " proderao se jer je kod njih i nas bila jako glasna muzika " hoćeš trku majmune " pitao je Jimin . Au. " može ja sam uvijek za " rekao je Suga te dodao gas " mamu ti ne varaj " proderao se Jimin te krenuo dalje voziti ....
Stigli smo na party. Jimin je pobijedio u trci na šta je Suga samo psovao. Moram priznati zanimljivi su u nekim stvarima . Koja budala bi se usudila trkati kroz pun grad dok voze 200kmh . No dobro. Žurka je bila prilično dobra sa obzirom da sam okružena ljudima koji se bave ubistvom, drogom, prostitucijom i ostalim stvarima. Konobar je prišao našem stolu sa nečim ogromnim u rukama. Spustio je to na sto na šta sam ja raširila oči

 Spustio je to na sto na šta sam ja raširila oči

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Pa hvala Bogu imaju para na bacanje . Nakon par pica ustala sam i otisla na podium. Plesala sam u ritmu muzike sve dok nisam osjetila nečije ruke na mojim bokovima . Okrenula sam se misleći da je Jimin. "Nastavi " rekao je momak koji je stajao ispred mene " ko si ti ? " pitala sam na šta me on grubu uhvatio za ruke " rekao sam ti sa nastaviš kucko " proderao se na šta sam se ga ja osamarila " tako sa mamom pričaj seljacino " rekla sam bjesno. Taman kad je krenuo da me udari začuo se zvuk pištolja. Muzika je prestala a neke cure su krenule da vrište . Pogledala sam u pravcu zvuke te vidjela bjesnog Jimina kako sa pištoljem prilazi nama. Uhvatio je momka za kragnu udarajući ga direktno u nos. Momak je pao na pod a Jimin je nastavio da ga udara. " Jimin stani" rekla sam ljuljajuci se tamo vamo , alkohol je počeo da radi. Nije me slušao samo je nastavljao udarati momka koji je lagano gubio svijet . Jimijeve ruke su bile krvave. Bojala sam se da ga ne ubije . "Jimin molim te stani " rekla sam kad sam nekako dosla do njega . On me je odgurnuo i priznajem pala bih na pod da me Suga nije uhvatio . Podigao me je tako da me je nosio u naručju . Idalje smo stojali tako gledajući Jimina kako ubija momka šakama . "Suga zaustavi ga molim te " rekla sam jedva " Jimin dosta je " rekao je Suga na šta je Jimin opet uhvatio tog momka za kragnu " DIRNES LI JE JOŠ JEDNOM OČI ĆU TI IZVADITI I PUSTITI TE DA LAGANO ALI BOLNO UMIREŠ " proderao se te ustao . Moram priznati i ja sam ga se prepala kad se krenuo derati dok je Suga stajao samnom u naručju bez i jedne emocije . Izgleda da se navikao na Jimina . Jimin se okrenuo prema ljudima koji su sve gledali " OVO VAŽI ZA SVAKOGA OVDJE ONA JE MOJA ! Mrs.PARK! MOJA ŽENA !!!!" Rekao je na šta su se svi sokirali. "Mislim da sam bio jasan " rekao je te došao do mn i Suge . Uzeo me je u naručje te pogledao sugu . Muzika je krenula opet kao da se ništa nije desilo . " gdje su ostali " pitao je sugu " leže u separeu pijani " rekao je Suga kroz smijeh " ja idem da je odvedem kući hoćeš moći sa njima " pitao je " ne boj se ništa vozio sam vas više puta pjane kući " rekao je Suga te nestao u gužvi ....

_______________
😊😊✨

Ljubav Mafijaša (Završena)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang