Y/N P.O.V
Danas je zadnji dan našeg odmora na
Hawai-ma. Jimin i momci su odlucili da današnji dan iskoristimo maksimalno. "Kakav je plan?" Pitao je J-Hope te sjeo na kauč pored Jimina " Idemo se vozati " rekao je Jungkook sa zlobnim osmijehom. Kakvo vozanje?...."Beb vidi me" rekao je Jimin na šta sam ja okrenula glavu gledajući u njega.
Nasmijala sam se jer je izgledao kao malo dijete "Ljudi ja ne znam kako da upalim ovo čudo" rekla sam gledajući gdje da ubodem ključ "Na desnoj strani " rekao je Suga koji je vozio svoj tako reći autic oko mene. Nakon par sekundi ubola sam ključ paleći motor. Nasmijala sam se a zatim krenula voziti. Nisam znala kako da skrenem te sam se sve brže približavala Jinu "ej Y/N uspori udarićeš me " rekao je nervozno dok sam se ja još više približavala "Y/N STANI!!!" I bum. Spucala sam se sa njim čineći da moje tijelo poleti prema podu. Jimin je odmah skočio te dotrčao do mene dok sam ja ležala na podu smijući se. "Beb jesi dobro?" Pitao je zabrinuto držeći moju glavu. Klimnula sam glavom a zatim se opet počela smijati "Ti si luda" rekao je RM na šta sam ja klimnula glavom "više nego sto misliš"....
Dan je prošao stvarno brzo. Vrijeme je za pakovanje. Jimin je bio sa momcima u kuhinji dok sam ja stavljala stvari u kofer. Odjednom sam se uhvatila za stomak zbog odvratnog osjecaja. Potrčala sam prema kupatilu a zatim krenula povraćati. Sjela sam na pod razmišljajući šta sam danas jela. Da je hrana bila pokvarena svima bi bilo loše svi smo jeli zajedno. Ustala sam a zatim se umila. Pogledala sam se u ogledalo a zatim spustila pogled na moj stomak. Šta ako sam trudna? Gledala sam se tako u ogledalo dok nisam začula glas iza sebe " ljubavi jesi li dobro?" Okrenula sam se gledajući u Jimina. Klimnula sam nervozno glavom " jesam ajde da spakujemo ostalo i da idemo spavati" rekla sam pokušavajući da ignorišem sve sto se desilo prije par minuta....Nakon povratka:
Ležala sam na krevetu čekajući da test pokaže nešto. Nakon par minuta odlučila sam da ustanem te odem do stola na kome je stajao test. Drhtavim rukama sam uzela test a zatim ga pogledala."O Bože" stavila sam ruku preko usta pokušavajući da spriječim suze. Postaću mama? Kako da kažem Jiminu? Šta ako se naljuti? Začula sam otvaranje vrata te sam test brzo sakrila iza ledja. Jimin je usao u sobu te mi lagano prišao hvatajući me za kukove. Poljubio mi je vrat šaljući trnce kroz moje tijelo. "Beb šta kažeš da se zabavimo?" Pitao je idalje ljubeći moj vrat. Lagano sam ga odgurnula " Ne mogu Jimin umorna sam" rekla sam a zatim otisla u kupatilo. Zakljucala sam vrata te se naslonila na njih. Šta da radim?...
"ŠTA JE SA TOBOM U ZADNJE VRIJEME?" Rekao je Jimin živčano dok sam ja sjedila na krevetu gledajući u pod "Kada god pokušavam da ti pokažem svoju ljubav ti me odgurneš! Zasto ha? Imas nekoga drugog pa ti ja ne trebam više!!" Proderao se na šta su meni suze lagano krenule niz lice " nije to " rekla sam gledajući ga sa suzama u ocima "Znaš šta boli me kurac!" Rekao je te zalupio vratima ostavljajući me samu u sobi. Počela sam plakati držeći se za stomak. Proslo je dve sedmice od kad sam saznala da sam trudna i još mu nisam rekla. Ne znam zasto ali se bojim njegove reakcije. Ustala sam a zatim stala ispred ogledala. Podigla sam majicu gledajući u svoj stomak koji je sada bio malo okruglast. Bože šta da radim. Nakon dugog razmišljanja odlučila sam da odem i nadjem Jimina. Obrisala sam suze a zatim krenula prema kuhinji. Ušla sam unutra gledajući u Jimina koji je sjedio za stolom i pio viski. "Jimin" rekla sam nervozno na šta me je on pogledao bez i jedne emocije " Šta?" Pitao je živčano na sta je mene nervoza još vise ubijala. "I-idem malo da prošetam" ne znam zašto sam ovo rekla, ali nisam imala hrabrosti da mu kažem istinu. "Da prošetaš? Ili da se ides naći sa svojim novim jebačem" rekao je te se sarkastično nasmijao. Osjetila sam suze kako lagano klize niz moje obraze. " IDI I NE VRAĆAJ SE JER ME OČIGLEDNO NE TREBAŠ" rekao je te bacio času na pod čineći mene da poskocim " Jimin molim te smiri se " rekla sam grleči ga. Odgurnuo me je od sebe i moram priznati zabolilo me je. "Jebeno se odmakni od mene" rekao je na šta sam se ja nasmijala "šta se dešava sa tobom ?" Pitala sam na šta me je on pogledao " Samnom? Ti si ta koja mene odbija !" Rekao je te me opet gurnuo "Ti si taj koji se ponaša kao dijete!" Rekla sam te pokazala prstom na njega. "Boli me kurac svakako mi ne trebaš mogu jebati koju hoću " rekao je na šta je meni srce puklo. Počela sam plakati na šta se on okrenuo te krenuo izaći iz kuhinje. Prije nego je izašao uhvatila sam vaznu a zatim je bacila na pod na šta se on okrenuo gledajući u vaznu koja je sada bila uništena. Odjednom momci su uletili u kuhinju gledajući u nas dvoje " šta se dešava?" Pitao je J-Hope zbunjeno " ništa upravo smo prekinuli"
Rekao je Jimin te opet krenuo da izadje iz kuhinje "Jimin trudna sam " rekla sam ostavljajući i njih i sebe u soku. Jimin se okrenuo gledajući u mene sa rasirenim ocima.
"Ti si šta?" Pitao je na šta sam mu ja prišla te mu pružila test. Uzeo je test iz moje ruke te ga pogledao. Stajao je tako par sekundi a zatim pogledao moj stomak pa mene. "Bićeš tata Jimin" rekla sam na šta me je on zbunjeno pogledao " Ja ću biti tata?" Pitao je na šta sam ja klimnula glavom. Momci su samo sokirano gledali u nas dok je Jimin bio u svojim mislima. Taman kad sam mislila da on ovo ne želi on se zaletio te me podigao u zrak vrteci nas u krug " POSTAĆU TATA!!" Proderao se te me poljubio. " POSTAĆEMO UJACI" rekli su momci te krenuli skakati na Jimina kojem su se suze slijevale niz lice. Kada su se smirili čestitali su nam a zatim nas ostavili same. Jimin mi je prišao te me poljubio . Poljubac je bio pun emocija i sreće " Ljubavi izvini sto sam sve ono rekao. Molim te oprosti nisam mislio. Samo sam bio ljut jer sam mislio da me ne volis više" rekao je na šta sam se ja nasmijal " izvini sto ti nisam prije rekla....Tata" kada sam to rekla nasmijao se te stavio ruku na moj stomak "tata ne može da čeka da te upozna...."_________
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ljubav Mafijaša (Završena)
Любовные романы"Ti si moja i samo moja"... "Niko ne smije da te uzme...ni da pokuša"