╔═══════꧁꧂═══════╗
Owen reușise să cheme poliția. Deși mai nimeni nu știa cine fusese prima persoană care ajunsese la fața locului, părul alb a lui Billie care era pătat de sânge dădea de înțeles că ea ar fi fost acea persoană.
Fiecare parte a corpului îi tremura în timp ce ea încerca să-și șteargă câteva pete de sânge de pe față. Era speriată, iar în jurul ei se aflau doar două persoane: Owen și cadavrul lui Jordan.
Jordan era fiul directorului și toată lumea știa că el obișnuia să fie sufletul petrecerilor, însă în acea seară nu mai reușise să ajungă pe ringul de dans. Fusese omorât exact ca și Jack, fratele lui Sydney, iar în momentul în care Billie intrase în cameră șocul fusese atât de puternic, încât aceasta căzuse pe jos, lângă cadavru.
— Owen... scâncise aceasta uitându-se în ochii băiatului din fața ei.
Șatenul lăsă telefonul jos, luând-o în brațe.
Între timp, ușa se deschise brusc, Chase, Sam și Sydney intrând pe aceasta în același timp. Cu toții erau șocați, deși lui Sydney încă îi venea să vomite din cauza cafelei care fusese a naibii de amară.
— Billie, ce ai făcut...? o întrebase Sam foarte direct, crezând că aceasta îl omorâse pe Jordan.
— Pot să jur că așa l-am găsit, spusese printre lacrimi, făcându-se tot mai mică în brațele lui Owen. A fost omorât ca și J-Jack...
Și nici nu apucă să-și termine fraza, căci pe toți cinci îi cuprinse o durere puternică de cap. Singura sursă de lumină din cameră se stinse brusc, lumina lunii care încerca să pătrundă înăuntru prin intermediul ferestrei eliminând întunericul total care cuprinse acel spațiu.
Sam era extrem de calm și le spunea tuturor să se pună pe podea, sperând că toată tevatura aceea se va termina în scurt timp.Se așezară unii lângă ceilalți, Billie încă încercând să se sprijine de cineva, pentru a se simți în siguranță. Sydney avusese norocul să se așeze lângă Chase și să-și pună capul pe umărul lui.
Toți ceilalți invitați părăsiseră de mult casa fetei, cu excepția lui Beverly care, încă dormea într-o cameră de la parter.
— Toată lumea e calmă și teafără nu-i așa? îi întrebase creața pe cei din jurul ei.
Niciunul nu apucă să răspundă. Ceasul de pe perete bătu, iar adolescenții își dăduseră seama că o nouă zi tocmai începuse. Nu se panicară, însă Sydney își deschise ochii și se păruse puțin bizar că tot ceea ce putea vedea era... albastru.
Sam făcuse întocmai ca și fata, dar el deja știa întocmai ce se întâmpla și nu era un lucru bun.
CITEȘTI
Un cântec pentru o crimă
Teen Fiction| ficțiune adolescenți | thriller psihologic | dark romance | LGBTQ+ | Naratorul le-a știut pe toate. A știut exact când inima abială a unei păpuși fandosite s-a oprit, când gândurile otrăvitoare au prins viață și când nimeni nu s-a mai î...