[9]

354 29 30
                                    

Тейонг наблюдаваше как розовокоското подреждаше масата, за да седнат да ядат.

-Хьонг, защо ме гледаш така?-попита Донс, сядайки на маса срещу него.-Да не би онзи глупак да ти е направил нещо?

-Не, но имам един въпрос към теб.-попита притеснено Те и взе малко от пюрето си,изяждайки го.

-Кажи, хьонг. Какво имаш да ме питаш?

-Има ли други вампири в града освен нас?

Щом чу това, Дойонг погледна объркано братовчед си. Защо другия го питаше за това?

-Аз не познавам други вампири тук, но не мисля, че има. Но ти защо ме питаш?-попита той и също започна да яде от храната в чинията си.-Много хубаво готвиш, хьонг.

-В моргата долових аромата на вампир около две от телата. Не е на нито един от нас. Тогава кой може да е?-каза русокосия на братовчед си.-Не мога да се сетя кой може да е. А и телата изчезнаха,след като пристигнах там.

Розовокосия се замисли и изведнъж в съзнанието му изникна мисълта за един вампир, който може да го е направил.

-Може ли да бъде той?- попита той, поглеждайки към другия.-Само той знае на какво точно си способен и би се уплашил от теб. Сигурно затова е взел телата.

-Няма начин да е той! Не би го направил! Та той е част от семейството ни и дори не е в града!-Те гледаше тъжно към братовчед си, но другия изглеждаше сигурен в това,което казваше.

-И майка ти е част от семейството ни, но  всички я мразим. А и съм сигурен, че тя е пратила хиляди вампири по петите ти и сигурно един от тях е той.

-Може да си прав, но...-русокосия се замлъкна за малко, замисляйки се.-Но аз помня неговия аромат. Това не беше той.

-Добре, да приемем, че не е той. Тогава кой може да е?

-Не знам, но този вампир е наистина много силен. В това си състояние няма да мога да го победя.

-Ако го намериш, аз веднага ще дойда, за да ти помогна.-обеща Донс, усмихвайки се насреща на братовчед си.

Тейонг кимна и също се усмихна. Двамата започнаха да ядат в мълчание.

°•°•°•°•°•°•°•°

Юта наблюдаваше как Тейонг обикаляше едно от местопрестъпленията и се опитваше да намери аромата на убиеца.

『Sweet Blood』Where stories live. Discover now