Тейонг и Дойонг гледаха изненадано към тайландеца, който се бъде изпънал на фотьойла, гледайки ги със самодоволна и подла усмивка. Единствено Юта го гледаше объркано и изобщо не знаеше кой е този.
-Тен, защо си тук?-попита Те и опита да се приближи до тайландеца, но японеца затегна захвата си около кръста му, не позволявайки му да направи каквото и да е.
Тен се засмя леко и стана от мястото си, започвайки бавно да се приближава до Тейонг и Юта.
-Веднага щом разбрах, че моя така обичан братовчед е избягал от семейната къща, реших да го потърся и да го върна там.-каза той, с което притесни Тейонг и Дойонг.-Или поне така казах пред леля.
Той се загледа в червенокосия, като в погледа му се усещаше безкрупулност,жажда за кръв и малка нотка доброта.
-Не чу ли,че ще те убия ако не пуснеш Тейонг?-той се подсмихна и тъкмо щеше да нападне непознатото за него момче,когато забеляза как по-големия му братовчед обвива ръцете си около тялото му.-Хьонг, пусни го. Не бих искал да те нараня случайно.
-Не!-възкликна Те и затегна захвата си около Накамото. Затвори очите си,защото усещаше напиращите в очите си сълзи,не искайки да им позволи да потекат.-Няма да ти позволя да го нараниш!
Щом чу това тайландеца се ядоса, а японеца се изненада. Юта изобщо не беше очаквал,че Тейонг би се застъпил по такъв начин за него. Той се усмихна леко и разроши косата му. Тейонг беше толкова сладък.
Тен от своя страна се ядоса още повече,виждайки милата картинка пред себе си. Не понасяше да вижда подобни лагави моменти и особено не харесваше да вижда някой да се върти около неговия Тейонг хьонг.Той стисна ръцете си в юмруци и тъкмо смяташе да удари непознатия,когато усети как някой хвща ръката му. Преди дори да успее да се обърне,за да види кой е човека,който го хвана,той бе захвърлен към една от стените на стаята и притиснат към нея.
-От кога не се подчиняваш на заповедите на хьонг?-попита го Дойонг,гледайки го свирепо и с убийствен поглед.
-Дойонг,пусни ме! Това изобщо не те засяга!-изсъска се насреща му той и започна да се опитва да се освободи от здравия захват на другия.-Ако искаш да се бием ще бъде след като видя сметката на онзи!Никой няма право да докосва моя страхлив Тейонг хьонг!
VOCÊ ESTÁ LENDO
『Sweet Blood』
FanficТейонг се мести в нов град,надявайки се да може да скрие по този начин своята тайна. Но дали Накамото Юта ще му позволи да я запази или ще го разобличи?