[12]

336 36 25
                                    

Джехьон отвори вратата на дома на любимия си и тихо се промъкна вътре. Първата стая, която провери бе кабинета на Дойонг, очаквайки да види любимото си момче съсредоточено върху компютъра си и пишещо поредната глава на новия си роман, но него го нямаше. Той се намръщи. Дойонг винаги си беше в кабинета,когато крайния срок беше близо. Тогава защо не беше в момента тук?

Той тръгна към кухнята, продължавайки да се мръщи. Дали Дойонг не беше с Тейонг хьонг и в момента двамата да вечеряха? Той тъкмо щеше да отвори вратата на кухнята, когато чу силния вик на по-големия идващ от хола.

Обърна се в нея посока и бавно се доближи до вратата. Открехна я леко, при което привлече вниманието на всички в стаята. Забеляза някакво момче, което никога досега не беше виждал.

-Джехьон. Ти си се върнал.-отбеляза Донс, при което той кимна.

Дже отвори още повече вратата и влезе навътре в стаята, доближавайки се до гаджето си. Дойонг веднага обви ръцете си около него, прегръщайки го силно и сякаш се опитваше да го защити от нещо.

-Хьонг, радвам се, че ти също си се прибрал.-каза Дже и се усмихна на русокосия, на който очите бяха леко насълзени.

-Съжалявам, Джехьон. Не трябваше да ти оставяме цялата работа.-Те се поклони, надявайки се че другия ще приеме извинението му.

Японеца пък от своя страна само извъртя очи. Не смяташе да се извинява на Джехьон, че му е оставил цялата работа. Работата на Джехьон включваше и да попълва документи след всеки решен случай и дори не решен, а и трябваше с нещо да го накара да се забави в участъка, за да могат на спокойствие да говорят тримата, но този Тен провали всичко.

-Няма нищо, хьонг. Това ние е работата все пак.-синьокоското се усмихна уморено, което изобщо не се хареса на Донс.

Розовокоското вдигна с два пръста брадичката на гаджето си, така че да може да го погледне по-добре в лице. След като го видя, той въздъхна. Както си и знаеше. Джехьон беше много уморен и едва си държеше очите отворени.

-Дже, не искаш ли да отидеш да легнеш? Личи си, че си се уморил доста.-каза той и погали нежно бузата му.-Аз след малко ще се присъединя към теб. Само трябва да довърша разговора си с братовчедите ми и Юта.

-Братовчеди? Значи ти също си братовчед на Дойонги?-Тен кимна, а Джехьон бързо се отдели от розовокосия и застана до непознатия.

『Sweet Blood』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin