-Искам си моя Тейонг, не този!-заяви твърдо японеца, докато се опитваше да махне русокосия от себе си.
-Не се прави, че не ти харесва, Юти.-прошепна в ухото му русокосия, след което се наведе, целувайки го по тила.-Хайде да се качим горе и да...
-Дойонг, разкарай този от мен!-възкликна яростно японеца, при което Тен и Дойонг застанаха до него, хващайки братовчед си за раменете, започвайки да го дърпат.-Пълен кретен е този Тейонг!
-Харесва ти. Знам го.-Тейонг се усмихна съблазнително и му намигна.
-Как смятате да върнете другия Тейонг?-попита любопитно Джехьон, поглеждайки гаджето си.-Не мисля, че Юта ще издържи да бъде около този Тейонг още дълго време.
Тен и Дойонг се спогледаха, въздишайки уморено. Не знаеха какво да правят, нито как надутия Тейонг се бе появил. Единствения начин, който знаеха, за да махнат този Тейонг, е да му сложат неговия пръстен, но това нямаше как да стане.
-Ще се наложи малко време, за да изберем кой начин да пробваме за да върнем страхливия Тейонг, но...-започна Дойонг, но веднага бе прекъснат от тайландеца.
-Не знаем как да го върнем и как така изведнъж се появи от нищото. Дори не можем да разберем как се е получило това.-отвърна честно Читафон и остави русокосия си братовчед в ръцете на другия си братовчед. Побърза да се намести в скута на гаджето си и го целуна по бузата.-Поначало когато махнем пръстените си оставаме в една от двете си същности, но никога досега не сме сменяли същността си щом вече сме приели другата.
-А как по-точно успя да се преобразуваш, Тейонг?-попита синьокоското, поглеждайки към русокосото момче.
-Юта имаше нужда от мен и аз се появих.-широка усмивка се появи на лицето на Те и той ловко успя да се измъкне от захвата на розовокоското, след което се приближи до японеца.-Бих направил всичко за него.-постави едната си ръка върху рамото му.
-Това е романтично.-отбеляза Джони, но думите скоро бяха заглушени от устните на чернокосия вампир.
-Вие няма ли да спрете да се натискате пред нас?!-възкликна недоволно Дойонг и скръсти ръце пред гърдите си. Беше достатъчно ядосан, че не знаеше как да върне другия Тейонг.-Тен, вместо да се натискаш с гаджето си, ела ми помогни да измисля начин да върна страхливия Тейонг, ако не ти се седи с този!
VOCÊ ESTÁ LENDO
『Sweet Blood』
FanficТейонг се мести в нов град,надявайки се да може да скрие по този начин своята тайна. Но дали Накамото Юта ще му позволи да я запази или ще го разобличи?