-Аз и Сонгджун не бяхме само колеги, ние бяхме в нещо, като връзка.
Тейонг гледаше изненадано към другия, а от очите му продължаваха да падат сълзи. Вече всичко му се бе навързало. Ето защо Юта реагираше по този странен начин, когато някой споменеше името на партньора му.
Това по някаква причина го ядоса леко. Той усещаше ревност в себе си. Да, не отричаше, че бе влюбен в японеца, но как можеше да го ревнува от мъртъв човек!?
-Всичко започна преди три години, когато се преместих тук. Бях изгонен от участъка, в който работех в Сеул, защото не можах да приема факта, че на някакъв изнасилвач му се размина затвора, понеже нито една от жертвите не можеше да каже нищо срещу него. Тогава се ядосах и се сбих с него,вкарах го в болница и за това ме изгониха.-започна да обяснява червенокосото момче и леко притисна другия към себе си.-Търсех си нова работа, а единственото място, на което ме приеха беше тук. Когато дойдох, за да разгледам, първото нещо, което видях беше как Сонгджун преследва някакъв тип. Помогнах му, като препречих пътя на онази отрепка, при което той успя да го хване. В този ден се запознахме.
Лека усмивка се появи на лицето му, което не остана незабелязано от вампира. Те се натъжи леко, но реши да не го показва.
-Мисля, че няколко месеца по-късно започнахме да излизаме тайно от другите.
-Защо тайно?-попита тихо Те. Любопитство му беше надделяло.
-Не искахме никой да знае и така си остана. Никой все още не знае, че аз и Сонгджун сме имали някакви по-специални отношения от обикновени партньори.
След като каза това, Юта погледна към русокосото момче, което изглеждаше по-тъжно от преди малко.
-Много го обичаш, нали?-попита още по-тихо русия, надявайки се да не бе чут.
-Така е, много го обичах.-каза Накамото, при което Тейонг усети болка в сърцето си.
В следващия момент, червенокосия бутна вампира, така че да легне и се надвеси над него. Това му действие накара Те да го погледне объркано и леко изплашено.
-Но обичам и теб много.-прошепна той срещу устните му.
Русокосия можеше да усети как дъха на другото момче се разбиваше в устните му. Бяха на толкова малко разстояние един друг.
VOCÊ ESTÁ LENDO
『Sweet Blood』
FanficТейонг се мести в нов град,надявайки се да може да скрие по този начин своята тайна. Но дали Накамото Юта ще му позволи да я запази или ще го разобличи?