הערב עבר לו יחסית סבבה , התחלתי להתארגן לקראת חזרה לבית השעה שתיים וחצי אני מסיימת עוד חצי שעה .
"יצאתי לזרוק את הזבל "אני צורחת להלן תוך כדי שהיא מתנשקת עם מישהו על הבר, היא אפילו לא עונה לי.
יצאתי לפח זה מהכניסה האחורית אין שם אף אחד ,זרקתי את הזבל.
ואז שבאתי לעלות חזרה תפסו אותי שתי ידיים חזקות במותניים, הסתובבתי במהירות רואה את העיניים הכחולות האלה.
כבר שכחתי כמה הם מושלמות
בחיים לא ראיתי את הצבע הזה ,"מה אתה רוצה אמרתי לו " בקול הכי עצבני שיש לי,
"תגידי מה את חושבת לעצמך" הוא ענה לי בקול כעוס.
" מה" עשיתי לו פרצוף תמים וראיתי איך העצבים שלו עולים לראש .
בהתחשב בעובדה שהוא היה פצוע אנוש אתמול, הוא נראה ממש שור היום ,
"בכל מקרה הוא אמר יותר נכון צרח בחיים אל תתקרבי לשומרים שלי הבנת "
"תעיף אותם ממני יא חתיכת בן זונה ואז אני לא יצטרך להתנהג ככה,
הוא כנראה ממש לא היה מוכן לחוצפה שלי, כי ראיתי איך הפנים שלו מאדימות והידיים שלו התאגרפו ממש חזק,
ואז הוא ענה "ומה נראה לך שאת משאירה ילדה קטנה לבד בבית בשעות כאלה" התעצבנתי שהוא העלה את זה.
כי זה תמיד בראש שלי ואז עניתי "מה לעשות שאבא שלה הרג את אמא שלה ומת אין לי כסף לבייביסיטר" ואז התחרטתי שעניתי, הסתכלתי על הרצפה ולא אמרתי כלום. ובשניה רצתי למעלה ,חזרה לעבודה.
היה לי עוד חצי שעה ואז דיברתי קצת עם הלן שתיתי איזה שוט של טקילה עם זית ירוק בקטנה והלכתי לבית .
שהגעתי לבית השעה הייתה 4 לפנות בוקר. ואני פותחת את הדלת של הבית לא מאמינה למראה עיניי , לרגע חשבתי שאני בחלום,טרביס יושב בסלון משחק בסלון בקלפים עם אביג.
ומגש פיצה על הספה פתוח שהם אוכלים .
אני לא זוכרת בחיים את עצמי כועסת כמו עכשיו, אמרתי לאביגיל:" אביגיל עכשיו לצחצח שיינים ולמיטה" היא הרימה עלי עיינים ואמרה :"למה את כל כך כועסת ? את קוראת לי אביגיל רק שאת מאד כועסת" , לא עניתי לה והיא הלכה לצחצח שיינים ולמיטה. הלכתי למיטה שלה ,וחיבקתי אותה "את עדיין כועסת "?
היא שאלה בקול מפוחד עניתי לה "אביגיל יש לך בית ספר מחר, ואת אוכלת פיצה ב4 בבוקר ,את תהיי מאד עייפה ,ועם כאבי בטן ואני גם לא מרשה לדבר עם אנשים זרים בכלל ,אפילו לא להתקרב אליהם" היא ענתה לי בתמימות "אבל הוא איש טוב כמו אבא" היא ממש תמימה ושתשאר כך .
"אבל...." אמרתי לה" אני מבינה אבל פשוט אני לא מרשה אוקיי מתוקה עכשיו לישון".
אני מאד אוהבת אותה אבל אני גם מאד מפחדת עליה .
שאני מרימה את העיניים אני אוחזת שהוא עומד בפתח של הדלת מקשיב להכל .
אה אלוהים, העצבים שלי עלו שוב יצאתי לסלון מושכת אותו איתי," תאכלי "הוא אומר לי הסתכלתי עליו ואמרתי לו :"מה אתה רוצה"?
הוא התעלם מהשאלה שלי ואמר:" אני רואה שאת לא מספרת הכל לאחותך !אה?".
" סתום!!!! אמרתי לו לפחות שמישהו אחד לא יגדל עם סיוטים בליל...".
סתמתי באמצע המילה אוחזת שסיפרתי יותר ממה שהתכוונתי ,הוא הסתכל עלי והיה לו מבט שונה בעיינים, לא ידעתי להסביר את המבט הזה, אבל זה לא היה מבט פלדה זה היה עם רגש קצת אבל אולי דמיינתי .
ואז הוא פשוט קם והלך. טימטום חשבתי לעצמי, ומה הסיפור שלו ,?יאללה שיעוף לי מהחיים.
וגם למה יש לו כאלה קעקועים, ולמה לעזעזעל אני בכלל חושבת על הקעקועים שלו?, בכל מקרה אני מתה מעייפות נכנסתי למיטה נרדמתי תוך פחות משניה.
הדבר הבא שאני זוכרת זה את הטלפון שלי מצלצל ואת עצמי עונה מתוך שינה," מה"? ואז אני שומעת את הקול הסקסי שלו אומר, "למה את לא קמה אחותך צריכה ללכת לבית ספר "?תוך שניה אחת אפילו לא עניתי לו בחזרה , קפצתי מהמיטה הסתכלתי על השעון כבר צהריים.
נכנסתי לחדר של אביג והיא ישנה, ככה זה שלא ישנים בלילה.
הערתי אותה ואכלנו ארוחת בוקר, ואז פתאום נזכרתי שאפילו לא ניתקתי את הפלאפון ,אז חזרתי לחדר שלי וקלטתי אותו יושב לי על המיטה, בלי הזמנה ונשבעת שאפילו לא שמעתי את הדלת של הבית נפתחת, "מה נדפק לך "?שאלתי ,הלוואי שהייתי רק עצבנית .אני מוכנה לרצוח אותו בזה הרגע ,
ואז פתאום אביג נכנסה לחדר, וראיתי שהיא מסתכלת עלי מפחדת שאני יכעס ,סורי. חשבתי בלב ,כנראה ממש הפחדתי אותה אתמול ,הוא שם כסף על המיטה.
אני לא חושבת שבכל החיים שלי ראיתי כזאת ערימה של שטרות, "מה לעזעזל "?שאלתי "אני לא נוגעת בפאקינג כסף המזדיין שלך "!!ואז פתאום אני שומעת את אביג
אומרת:" תפסיקי לדבר כמו זונה" הסתכלתי עליה ושתינו צחקנו, לרגע שכחתי שהוא אפילו בחדר,
לאביג אין מושג איך נראות זונות ,אבל היא שומעת אותי מקללת הרבה.
והסברתי לה בערך מה אומר כל מושג ,הקטע הוא שהיא הופכת כל דבר לבדיחה, ואני יודעת שאני אמורה לחנך אותה .
אבל אני יודעת שאיפה שאנחנו גרים כולם יודעים הכל .
ואני מעדיפה שהיא תדע דברים ממני, מאשר שתדע מאנשים בחוץ.
עד שטרביס לא הופיע מושגים של עולם תחתון ,רצח, וסמים לא היו דבר שבשגרה.
דברים שלאביג אין מושג עליהם, סיפרתי לה רק מה שאני חושבת שהיא עלולה להתקל בו במהלך החיים .
לא סיפרתי לה אפילו על ההורים שלנו.
היא יודעת שהם לא בחיים, אבל לא יודעת למה ,או מה קרה , ככה עדיף.
אני חושבת אני יתן לה לחיות עד גיל 16 בתמימות הזאת.
ואני ממש חייבת לעשות לה שיחת סקס/ מחזור. בקרוב, אלוהים, אין לי מושג איך?,, הילדה הזאת היא כמו התינוקת שלי.
זה ממש מרגיש מוזר , קיצור ממש שקעתי במחשבות, ואז שאני מרימה את העיניים אני רואה את אביג ועיניים כחולות פלדה בוהים בי.
ואז אמרתי בקול ממש עצבני:" אתה עוף לי מהחדר אני צריכה להתלבש, ואת אביג פעם אחרונה של קימות ומשחקים בלילה עם זרים את הפסדת יום של לימודים "
"טוב" היא אמרה "ותשארי פה למה אני לא סומכת עליו איתך לבד" ראיתי איך הפנים שלו מאדימות מכעס והוא מתאפק שלא לקלל, ויש לי הרגשה שהוא בקלות גם יכול להרוג אותי. אבל משום מה זה לא מזיז לי ,יש לי הרגשה שהוא לא יפגע בי.
הוא יצא מהחדר, לבשתי שמלת קיץ קצרה בלי חזיה, ואני יודעת שהחזה שלי ממש גדול אבל רציתי לגרום לו לצאת מדעתו.
ידעתי שהוא יתעצבן.
ככה זה חושב שהוא אבא שלי ,אני חייבת להבהיר לו שבא לי שהוא יצא לי מהחיים. השמלה פתוחה מאחורה ,אבל לא אכפת לי. יצאתי ככה למטבח והוא ישב בסלון לא התייחסתי אליו ,נתתי נשיקה לאביג ואמרתי לה ש:"אני הולכת להלן" , היא לא אמרה כלום ואז פתאום שמעתי אותו שואל בקול עדין כזה שמזה לא אופייני לו:" מיילי מאיפה החתך העמוק הזה, בגב, מי עשה את זה"?
ראיתי את העיניים של אביג לכיוון הגב שלי, היא ראתה את זה כמה פעמים. אבל היא לא שואלת שאלות ,כי על החתך הזה אני לא מדברת יתהפך העולם .
YOU ARE READING
Blue Beautiful Eyes And Black Soul
Romanceמיילי בחורה בת 19 עובדת בבר כבר שנתיים. יש לה ביטחון עצמי מופרז, ואין לה אלוהים מה שאומר היא לא מפחדת מכלום. טרביס הוא הבחור הכי מפחיד בלאס וגאס הוא מלא קעקועים ושרירים , יש לו עיינים כחולות קרות כמו קרח מבחינתו כל העולם שייך לו , ומי שחושב שלא כ...