꧁༒Capitolul 2༒꧂

92 8 0
                                    

        Trecuse cam o saptamana de cand incepusem sa lucrez in acel PUB. Cand nu era prea aglomerat,era o atmosfera relaxata,eu si Ryan petreceam mai mult timp impreuna,in weekend-ul trecut chiar ieșisem la o plimbare prin parc. Chiar imi pare rau cu nu prea am avut tangente cu el in toti acești ani.
      Ma imbrac frumos in seara asta,este o petrecere la care vor veni cam 200 de persoane,asa ca trebuie sa aratam bine si sa ne integram in atmosfera de acolo. Optez pentru o pereche de blugi negri,simpli,un tricou cu paiete tot in aceeasi nonculoare. Am ales totusi sa port adidasi supradimensionați in culoarea verde fluorescent,pentru a da putina culoare ținutei. Imi indrept parul si il prind intr-o coada in partea de jos a capului si imi pun niste cercei rotunzi,mai voluminoși. Ca de obicei nu exagerez cu machiajul. Nu imi dau cu fond de ten,este o noapte lunga,iar in interior este foarte cald. Optez doar pentru un rimel si un eyeliner si un ruj deschis.
       Ajung in statia de autobuz,unde si Ryan ajunsese nu cu mult timp in urma.
      -Wow! Arati genial in aceasta seara.
      -Multumesc! Nici tu nu te-ai lasat mai prejos. Acum ca ne-am asigurat ca ambii aratam bine,suntem oficial gata de aceasta petrecere.

      Petrecerea a inceput de aproape o ora,iar atmosfera incepe sa devină din ce in ce mai tensionata,dar nu stiu de ce. Se simte o energie negativă,iar Ryan a zis ca in jurul a doua mese sunt unele discutii mai aprinse.
       Unul din invitați imi face semn sa merg sa iau probabil un al doile rand de comanda.
     -As dori ceva de baut,si sa imi spui ce se vorbeste la masa de langa.
      -Ce ati dori de baut?intreb eu prefăcându-ma ca nu am auzit ultima parte.
      -Surprinde-ma. Dar sa fie ceva cu tărie,dar in primul rand m-ar interesa ce se intampla acolo.spune el indicându-mi cu privirea masa de pe diagonala.
     -Imi pare rau,dar nu pot face asta. Ce este intre clienți nu ne priveste. Revin imediat cu bautura.
      Barbatul mormăie suparat pe faptul ca nu l-am putut ajuta facand pe un mic agent FBI,dar bautura pe care i-o aduc ii readuce zambetul pe buze.
      Atmosfera aceea încordată continua sa persiste in local. Mai las o comanda la o masa de fete,apoi merg in spate si ma asez langa Ryan care cauta ceva pe telefon.
      -Cei de la masa 4 sunt cam indiscreți.ii spun eu aprinzandu-mi o tigara.
      -Ce te face sa crezi asta?
      Ii povestesc si lui despre ceea ce mi se intamplase,iar cand voia si el sa-mi spuna de ce anume era asa absorbit in ecranul telefonului,sunetul puternic al unui foc de arma ma face sa imi sting repede tigara in scrumiera,iar Ryan a sarit repede de pe scaun.
      Mergem in zona cu mesele,unde doi dintre cei prezenți,dintre care si cel cu care avusesem acea discutie ciudata,isi scoseseră armele si le țineau îndreptate fiecare catre o fata. Ambele fete erau speriate si plângeau implorându-i sa le lasa sa plece. Ryan înaintează in centrul lor,iar eu il sun disperata pe Mike,care probabil avea lucruri mai importante de facut decat sa-mi raspunda la telefon.
       Toata lumea urla ce apuca,Ryan se retrage iar langa mine,strigând disperat dupa paza. Doi agenți intra in local,dar unul din ei este împușcat pe loc. Noi doi iesim afara,apoi sunam la politie. Un echipaj a ajuns la cateva minute,timp in care in local au mai fost trase peste zece focuri de arma.
     

        -De la ce a plecat totul?intreaba un politist gras,cu o atitudine enervant de calma,care era total opusa cu panica creata in local,cu focuri de arma pe fundal.
      Unii colegi ai lui au intervenit si au reusit sa-i prinda pe cei doi barbati. Am chemat un taxi si am mers impreuna cu Ryan acasa la mine.
Ajunsi acasa,ne întâmpina mama in bucatarie,dar prefera sa ne ignore,întorcându-se in dormitorul ei.

꧁༒Altfel de fata༒꧂Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum