-Nu cred ca vom mai avea loc de munca dupa seara asta...Adica cel mai probabil PUB-ul va fi inchis.
-Asta cred si eu,dar a fost bine cat am lucrat acolo. Acum sa fim mulțumiți ca am scapat cu viata in seara asta. Tipii aceia doi ne puteau ucide.
-Ai dreptate. M-am simtit ca in filmele de actiune. Recunosc ca nu stiu ce a fost in capul meu cand am mers intre ei. Am incercat sa scap fetele,dar fara rezultat. Una din ele a scapat,dar cealalta...
-Ma duc sa iti aduc cateva paturi. Poti dormi la mine. Am colo exact in dreptul pervazului,un fel de pat. Acolo imi petrec eu zilele ploioase cu o ceașca de cafea si o carte buna,e asa liniștitor. Poti dormi acolo.
Ryan accepta asa ca se intinde. Mai schimbam cateva cuvinte pana adormim.Dimineata ne trezeste un miros de cafea si unul subtil de ceva dulce. Coboram in bucatarie unde tata ne astepta cu micul de jun.
-Ce faceti,copii? Sunteti bine? Am aflat si eu de cele intamplate aseara. Tot Internetul vorbeste despre asta,pe toate site-urile de presa.
-Era de asteptat sa se mediatizeze.spune Ryan luând o sorbitura de cafea,apoi cautand sa isi aprindă tigara.
-Da,era un PUB foarte frecventat in orasul nostru. Eu chiuleam acolo.spun trăgând adanc fumul toxic in piept.
-Dar de la ce ar fi pornit totul?
-Nu stiu,tata. Unul din ei mi-a cerut sa ascult conversațiile de la o alta masa,dar eu am refuzat si mi-am vazut de băuturile mele. Iti dai seama unde se ajungea daca o faceam?intreb eu eliberând fumul din piept.
-Ai facut bine ca nu te-ai amestecat. Oricum esti o fata inteligenta si stii sa gestionezi astfel de probleme. Nu ai fost chiar crescută in puf.
Si avea dreptate. Inca de mica am fost adepta străzii,am cunoscut tot felul de persoane,dar care au renuntat la mine. Oricum,voi ajunge la facultate si acolo imi voi face noi prieteni,care sa imi fie alaturi indiferent de situatie,si sper ca legatura mea cu Ryan sa nu se rupă.
-Este adevarat,domnule. Aveti o fiica inteligenta,frumoasa...Facea ravagii in liceu. Serios,nimeni nu se apropia prea tare.spune el razand.
-Ohoo,o stiu pe Rox,si da. Nu a fost niciodata o fata cu care sa poti face ce vrei. A fost mai Ambitioasa,mai baietoasa...
-Un altfel de fata...spun eu fumând absenta si apoi sorbind usor din ceașca de cafea.
-Exact,draga. O altfel de fata. La 16 ani a avut o pasiune pentru motoare. A avut unul,dar l-a vândut,sperând ca isi va lua masina. I-am promis ca fac orice,iar pana pleaca la facultate va avea o masina personala.
-Ai permis?se încruntă Ryan in directia mea.
-Da,il am de aproape 2 luni. De aceea nu am inca masina.
Fusese o dimineata linistita,la care mama a preferat sa nu asiste si a ales sa plece morocănoasă spre serviciu. Ryan a plecat dupa putin timp,iar eu am ramas cu tata acasa.
A urmat o zi plictisitoare,in care am stat in camera mea,am ascultat muzica,m-am uitat la filme si mi-am pierdut timpul pe rețelele de socializare.Hei❤️ Am revenit cu un nou capitol,care sper ca v-a placut. Rox va ajunge la facultate,unde viata ei va lua o întorsătura radicala.
CITEȘTI
꧁༒Altfel de fata༒꧂
ActionRox este o adolescenta de 18 ani. Cu parintii nu are cea mai buna relatie,dar se refugiază in prietenii ei. Unii au trădat-o,chiar si persoana la care tinea cel mai mult. Acum Rox incearca sa se regăsească,dar o va face langa persoane potrivite? ...