꧁༒Capitolul 19༒꧂

37 6 0
                                    

        Ajung in camera de camin,inchid usa,ma las sa alunec pana jos,si incep sa plang. Lovesc in podea si plang,o fac pentru Ryan,pentru ca John a avut tupeul jegos sa ii faca asta,pentru ca prostul de Bill nu si-a tinut gura si il vad de 100 de ori mai vinovat decat pe John.
      Lucy iese repede din dus doar in prosop,si se aseaza in genunchi langa mine.
      -Ce s-a intamplat,Rox? E totul bine?
      -E bine pe dracu', Lucy. Ryan...John...Sa-l ia dracu' pe Bill.
     -Linisteste-te!spune Lucy luându-ma in brate si mângâindu-ma usor pe cap.
      -Ryan e mort.spun eu intr-o secunda intre suspine. Din...Din cauza lui John,dar si Bill are partea lui. Daca nenorocitul si-ar fi tinut gura. E MORT,LUCY!
     Lucy ofteaza si incepe si ea sa planga. Ma tine in brate,apoi ma ridica cu grija de jos si ma aseaza pe canapea. Imi intinde un pahar cu apa,din care iau o inghititura,si cu greu il las pe masa. Imi tremura întreg corpul si nu stiu ce pot sa fac.

꧁༒LUCY༒꧂
        In timp ce incercam sa o linistesc pe Rox,Max isi face apariția in camera.
      -Cine a sunat poliția?
      -Ce politie?intreb,apoi ma uit curioasa la Rox.
     -Poate Jane.spune ea privind in gol. Femeia care lucreaza in casa lui. E si normal ce a facut. Jegul ala merita sa putrezească in inchisoare,asa cum si Ryan va putrezi mult prea devreme din cauza lui.
       -Ai grija ce spui,spune Max incordandu-se,oricum tu ne-ai adus o gramada de probleme. Ai venit fluturând din gene si gata,ai inspirat incredere si kboom,esti de-a noastra. Daca chiar ne esti prietena,ai sa faci ceea ce iti cer.
     -Las-o cateva zile,Max. Nu vezi ca abia se tine pe picioare? Nu esti nici macar putin rational,ce dracu'!
     -Zi-mi ce vrei sa fac. Acum nimic nu mai conteaza.Rox arata răvășită.
      Creionul si rimelul sunt ambele pe pleoapele ei inferioare,iar de acolo lacrimile au desenat linii cenușii pe fata ei alba. Rujul ii este intins intr-o parte. Vad cum Max o priveste,e clar ca i se pare sexy felul in care arata,lucru pentru care nu-l condamn. Rox este o fata superba.
      -Bill trebuie eliminat cat mai repede.zise Max,iar Rox incepu sa planga si mai tare,probabil anticipând ce va avea de facut. Rox,cred ca esti persoana potrivita pentru asta. Moartea lui Ryan a avut de-a face si cu el,asa ca,macar pe el te poti răzbuna. John a fost arestat deja.
     Ii privesc pe ambii si sunt foarte confuza. Schimba cateva priviri,din care eu nu inteleg mare lucru,apoi Rox se ridica de pe canapea si ma imbratiseaza. Isi pune mainile pe umerii mei,ma priveste in ochi,apoi încuviințează si zambeste afectata.
      -O pot face. Merita tot ce i se va intampla.
     -Esti mult mai puternica decat credeam,blondo.spune Max si ii intinde un pistol. Cand te simti pregatita,fa-o. Ca sfat,mergi acolo intr-o noapte. Ai grija sa nu atragi atentia asupra ta,si fugi inainte sa se creeze haos.
     -Asa voi face. In noaptea asta,ceasul lui Bill va suna.
    Intra hotărâtă in baie,probabil pentru a scapa de machiajul intins. Este puternica,hotărâtă,nu are frica. Nu credeam ca cineva care arata atat de fragila,atat de finuța,poate ascunde atata putere,atata ura pentru cineva,incat sa accepti atat de usor sa-l ucizi. Mainile lui John,ale mele si ale lui Max,au mai fost pătate cu sângele a cateva persoane,dar ale ei? Atat de micuțe,de curate,cu o manichiura perfecta,in curand se vor murdari de sângele cuiva. Nu cred ca va rezista cu asta pe conștiința fara sa plateasca. Sunt sigura ca ori se preda poliției,ori se va sinucide. Cat de puternica sa fii?

꧁༒Altfel de fata༒꧂Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum