꧁༒LUCY༒꧂
Cat timp prietenul ei a fost in vizita,eu si prietenii mei am stat in parcarea din spatele căminului.
-Rox nu a avut o reactie buna dupa întâlnirea trecuta.le spun eu,moment in care John,baiatul cu parul vopsit intr-o nuanta deranjanta de verde,ridica o sprânceană in semn de confuzie.
-Mica printesica nu e obisnuita cu refuzurile sa inteleg.
-La cum arata...Cine dracu' ar refuza-o.spune Zack,trecandu-si mana prin parul acela gri,ca al unui șobolan de ghena si isi musca buza intr-un mod pervers.
-Nu zic ca nu arata bine,dar baieti,de ce nu o acceptați?intreaba Max,care in sfarsit s-a hotarat sa ma susțină.
-Pentru ca,la noi in grup se intampla multe,iar din cate stiu si tin sa iti amintesc si tie,nu-s toate tocmai legale.scrasneste John iritat.
Le arunc tuturor o privire,iar John bate in retragere. Il simt pe Max cum se relaxeaza,iar Zack da sa spuna ceva,apoi alege sa tacă.
-Va rog,baieti!incep eu,si apelez la tactica mea de fetita inocenta,lăsându-mi usor in jos buza inferioară,si facand acei ochi de miloaga. As vrea sa ii acordați macar o sansa,una mica...
Toti trei se uita la mine,apoi Max imi face semn sa mergem sa vorbim de-o parte.
-Ce dracu' ai? De ce te milogești atat pentru ea?
Nu vreau sa ii spun ca am auzit-o plangand in baie,ar fi urat din partea mea sa dau din casa.
-Ideea e ca,e o persoana de incredere si ne poate ajuta sigur cu cate ceva. Sunt sigura ca poate tine secrete.
Il vad pe Max destul de nesigur. Si eu sunt destul de nesigura de asta,adica abia da o cunosc,dar e o fire usor de influențat,asa ca putem profita de asta.
-Daca eu sunt de acord,sa vad cum ii vei convinge pe baieti.
-O voi face!niciodata nu am fost mai nesigura de propriile cuvinte,dar o sa risc.
Sincer,nici eu nu stiu cum o voi face,dar orice merita incercat. Merg hotărâtă spre ei,ma postez impunătoare in fata lor,apoi ii intreb:
-Ce mama dracu' vreti de la fata asta ca sa o acceptați?
Il vad pe John cum rânjește. Sigur are ganduri perverse. Fiind un tip sexy este si un mare fuckboy,asa ca sigur trebuie sa spuna vreo prostie.
-Deci...Sa va aud,panarame ce sunteti.
-Eu nu am nimic impotriva.spune Zack. Din partea mea,e acceptata.
Il vad pe John ca se cam foiește,sunt sigura ca are ceva de spus,dar parca are o reținere.
-Spune o data.spune Max observând si el nelinistea lui.
-O sa fiu de acord cu ea,doar daca o pot avea macar o noapte.
Afirmatia lui ma face sa simt ca ma prăbușesc in gol de la erajul 10. Cum dracu' ii voi spune eu asa ceva Roxanei.
-De acord.spune eu fara sa ma gandesc prea mult. O vei avea,dar nu uita. Intelegerea e intelegere.Hei hei❤️Am revenit cu un nou capitol care lasa un gol,un suspans care provoacă neliniște. Lucy ii va spune Roxanei cele intamplate? Daca ea ii va spune,oare Rox va accepta propunerea?
CITEȘTI
꧁༒Altfel de fata༒꧂
AcciónRox este o adolescenta de 18 ani. Cu parintii nu are cea mai buna relatie,dar se refugiază in prietenii ei. Unii au trădat-o,chiar si persoana la care tinea cel mai mult. Acum Rox incearca sa se regăsească,dar o va face langa persoane potrivite? ...