In dupa amiaza urmatoare,il asteptam pe John sa vina din clipa in clipa. Mama vine in bucatarie,imi zambeste fals,apoi se aseaza la masa,isi ia o cana de cafea si isi aprinde o tigara:
-Ce faci,draga? Pleci deja?
-Da,maine e luni si incep cursurile.
Isi redirecționează atentia in telefon si trage lent din tigara. Deja am disparut pentru ea,dar e mai bine. In cateva minute aud o bataie in usa si merg sa deschis.
-Rox! Am venit,esti gata?
-Da,intra putin pana adun eu toate cele.
-Buna ziua,doamna!spune el cand o vede pe mama,care il priveste cu o sprânceană ridicată peste cana de cafea.
-Iubitul tau?
-Nu,doamna.raspunde el repede. Doar prieteni.
-Sunteti la aceeasi facultate?
-Nu fac facultate,dar locuiesc prin zona. O prietena a mea de mici ii este colega de camera.
-Aha...spune mama absenta ca si cand el ii vorbea despre vreme in timp ce fuma linistita.
-Gata,John. Sa mergem!
-Drum bun!spune ea si ne face cu mana.
Ii zâmbim si ii răspundem la gest,apoi urcam in masina lui John,un X6 negru,impunător care il reprezintă.
-Sper ca acest weekend acasa te-a ajutat sa-ti revii.spune el aprinzându-si o tigara,apoi pornește motorul care toarce satisfăcător.
-Nu chiar...spun eu oftând. Ryan s-a suparat pe mine,am aflat un lucru destul de ciudat,mai bine rămâneam la cămin.
-Dar,de ce tu si Ryan v-ati certat?
-Din cauza ca am fost de acord sa vând acel pliculeț pentru voi.ii spun si ii intind banii,pe care ii ia cu un gest rapid si discret si ii pune in buzunar.
-Te-a vazut,sau i-ai spus?
-Ma vazut.
-Sper ca-si tine pliscul.
-Sigur o va face. Nu e genul care sa creeze probleme,cu toate ca si pe mine ma surprinde uneori. Nu stiu ce vrea sa arate,acum e diferit fata de Ryan pe care l-am cunoscut.
-Poate baiatu' lu' mama vrea sa guste din viata de strada. Poate a decis sa devină "bad boy" deoarece crede ca asa poate atrage puștoaice ca tine.
-Mie una nu-mi plac acești "bad boy"...
-Oh,haide,Rox! Recunoaste...Nu poti spune ca nu preferi compania mea in comparatie cu a lui. Langa mine ai fi mai fericita,ai avea o viata...Diferita.
Si ii dau dreptate. As avea o viata diferita,dar ar fi una mult prea agitata pentru mine,o fata crescută la scara unui bloc dintr-un orășel mic si linistit,unde singura actiune era generată de volumul ridicat al muzicii si cate o bătrânica furioasa ca nu isi poate privi in liniste telenovela de la 19:30.
-De ce nu vrei sa incepem o relatie? Deja ne cunoastem destul de bine,avand in vedere modul in care mi-ai devenit prietena.
-Nu stiu...Ar fi multa bataie de cap,ti-as cam duce grija...
-Putina adrenalina nu strica nimanui,abia o sa simti ca traiesti,pustoaico.
-Nu-mi mai spune asa. Nici tu nu esti departe,cred...spun eu realizând ca nu stiu nici macar cati ani are.
-Am 20 de ani,iar tu sigur nu esti mai mica de 18,asa ca nu e nimic iesit din comun.
Il privesc fara sa spun nimic. Culoarea aia verde i s-a dus,lasand in urma un par castaniu,in cârlionți sexy care ii cad putin pe frunte. Tatuajele lui evidente de pe maini,oarecum accentuate de tricoul negru simplu. Ca de obicei are ochii acoperiți de ochelari de soare. La naiba cu lentilele alea fumurii,nu imi permit sa-i vad culoarea ochilor.
Probabil a observat ca-l privesc si zambeste discret in partea dreapta a gurii,apoi isi intoarce capul cateva secunde de la drum si ma priveste zambind.
-Esti o copila,Rox. Un copil care s-a grăbit sa creasca.spune el,lucru ce ma surprinde.
John e o persoana mai profunda decat credeam. Primește un mesaj pe care ma roaga sa i-l citesc cu voce tare. E de la Max.
"John,omule unde dracu' esti? Vreau sa te anunt ca micuta gasca a lui Bill,iar are nemulțumiri legate de cine stie ce. Cred ca a aflat de la minunea lui de coleg de camera,Ryan faptul ca Rox are acum de-a face cu noi,si ca vrea neaparat sa o treaca de partea lui."
Mesajul citit imi da fiori pe șira spinării. Cine dracu' e Bill si de unde stie toate astea? Ryan e singurul care stie si...Singurul care putea spune. Nu pot sa cred ca a spus asta cuiva,credeam ca macar de dragul a ce a fost,isi va tine pliscul inchis. Sigur va avea probleme,deoarece il vad pe John cum strange volanul,incat i s-au albit încheieturile degetelor.
-Se pare ca iubitelul tau nu da o ceapa degerata pe siguranta ta.
-John,nu vreau sa-i faci rau...
John accelerează si virează brusc,apoi spune:
-Asta nu se va termina asa,Rox. Nu voi permite sa ti se intample ceva,nu cat sunt eu in viata.
CITEȘTI
꧁༒Altfel de fata༒꧂
AcciónRox este o adolescenta de 18 ani. Cu parintii nu are cea mai buna relatie,dar se refugiază in prietenii ei. Unii au trădat-o,chiar si persoana la care tinea cel mai mult. Acum Rox incearca sa se regăsească,dar o va face langa persoane potrivite? ...