꧁༒ROX༒꧂
Intru in baie,ma spal pe fata de machiajul intins,apoi merg sa mai stau putin in pat. Am ceva de condus,plus de onorat o crima. Nu ma tem de inchisoare,pentru ca o fac ca sa-mi răzbun iubitul. Intr-un fel,ma simt mai vinovata decat Bill si John la un loc. Daca eu nu acceptam sa fac toate astea,daca nu eram atat de proasta sa ma arunc in primul grup care imi intinde mana.
Este in jur de 21:00 cand ma ridic din pat,apoi incep usor usor sa ma pregatesc de plecare. Imi iau o pereche de blugi negrii,mulați,tăiați in zona genunchilor,o maletă mulata in aceeasi nonculoare,o sapca simpla,tot neagra. Pe deasupra o geaca de piele,si o pereche de adidasi supradimensionați de un rosu sangeriu. Pistolul il prind la curea,iau cheile masinii,telefonul si pachetul de tigari.
Cobor in graba si urc la volanul frumosului meu M5,imi las telefonul pe scaunul din dreapta,imi aprind o tigara,apoi calc adanc accelerația,lasand doua liniuțe frumoase in curba. Sting tigara dupa tigara. Sunt stresata,iar cu fiecare kilometru parcurs,ma vad pe mine cea cu adevarat vinovata pentru moartea lui Ryan. Opresc la o benzinarie,alimentez si imi iau si o sticla de tărie de calitate,din care iau o inghititura zdravănă cand revin in masina.Ajung pe la 23:00 in fata caminului facultatii lui Ryan. Urc la camera indicată de Lucy cat ma pregateam,usor fara prea mult zgomot. Sunt ametita de la acool si tigarile fumate prea repede. Bat la usa,cand Bill imi raspunde. Nu il las sa zica nimic,il imping in interior,il lipesc de perete si ii acopar gura cu mana.
Ma priveste speriat in ochi,mormăie ceva,dar nu ii iau palma de pe gura. Scot pistolul si il indrept spre el,cand vad ca ochii i se măresc de groaza.꧁༒BILL༒꧂
Ce naiba e cu Rox aici? Sigur ei au trimis-o sa ma lichideze.
-Rox,te rog inceteaza! Nu sunt eu vinovat de moartea lui Ryan.
Ma priveste,dar privirea ei e tulbure. E posibil sa fie beata,sau mai rau,drogata. Face doi pasi in spate,si ma priveste in continuare cu arma ațintită asupra mea.
-Rox,lasa arma jos. Nu sunt eu de vina,nu l-am ucis eu,Rox.
-Asa e...Nu esti vinovat tu,Bill. Nici macar John nu e de vina. Daca eu nu faceam toate acestea,Ryan era acum bine mersi. Ai dreptate,Bill,nimeni nu e de vina pentru moartea lui Ryan. Nimeni cu exceptia mea.spune si isi lipeste pistolul de tâmpla.
-Rox...Te rog sa nu faci ceva ce nu poti reparat. Rox,te rog sa-l lasi jos.
Plange,lacrimile ii se scurg pe fata. Tremura,si ma priveste fix. Brusc incepe sa zambeasca,apoi pufneste intr-un ras scurt si ironic,dezaproba ceva din cap,apoi inspira adanc si apasa. Un glonț i-a trecut prin cap. Singura l-a eliberat.
In urma zgomotului produs de arma,haosul incepe sa se instaleze in întreg căminul. De ce a facut asta? Puteam sa jur ca cel care nu scapa din asta sunt eu. Rox...Rox s-a dus fara ca macar sa-si fi gasit un loc,sau mai rau,fara sa se fi gasit pe eaHei dragilor❤️ Am dus la bun sfarsit si aceasta carte,care eu cred ca a fost una destul de interesanta. Va multumesc mult de tot pentru voturi si vizualizari❤️❤️Voi incerca sa revin cat de curand cu o carte noua,care promit ca va va placea.
CITEȘTI
꧁༒Altfel de fata༒꧂
ActionRox este o adolescenta de 18 ani. Cu parintii nu are cea mai buna relatie,dar se refugiază in prietenii ei. Unii au trădat-o,chiar si persoana la care tinea cel mai mult. Acum Rox incearca sa se regăsească,dar o va face langa persoane potrivite? ...