꧁༒Capitolul 11༒꧂

50 6 0
                                    

꧁༒ROX༒꧂
        John se intoarce cu o sprânceană ridicată si mainile in buzunar. Il vad cum se încordează,apoi face cativa pasi catre Ryan.
     -Eu. Care-i problema,puștiulică?
      -De ce ai facut asta? E iubita mea. Nu stiai ca este cu cineva?spune Ryan vizibil nervos si înaintează si el.
     Stau piept in piept,iar atmosfera este una încordată.John este mult mai masiv decat Ryan,dar el face ceva la care nu m-as fi asteptat niciodata. Ryan isi încordează pumnul,se da un pas in spate si il loveste pe John cu putere in fata.
     John isi ridica privirea catre el,apoi ii intoarce gestul. Cei doi se lovesc cu pumnii si picioarele. John e clar mai puternic si experimentat in ale bătăii de strada,dar nici Ryan nu renunta.
      La un moment dat Max intervine intre ei,dar John nu a sesizat asta si il loveste pe Max cu piciorul in plina figura. Il prind pe Max de mana si il trag langa mine,iar el ma priveste ștergând un firicel de sange care aparu in coltul gurii.
     Il vad ca se îndepărtează in fuga,iar eu raman si privesc la cei doi. La un moment dat il vad pe Ryan jos,iar John respira greu. Din lateralul pantalonilor,John prinde un pistol,il incarca si il indreapta catre Ryan.
      -JOHN,NU FACE ASTA!urlu eu disperata. TE ROG,JOHN TE IMPLOR,LASA ARMA JOS.
      Incep sa plang si cad in genunchi. Ryan e aproape inconștient si reusesc sa ma târăsc pana la el. Ma aplec asupra lui,il aud cum respira incet. Deschide ochii si incearca sa imi zambesc in semn ca ar fi bine. Ii ridic usor capul de pe asfalt,iar apoi il aud pe John:
      -Daca il iubeai asa tare,nu acceptai sa ti-o tragi cu mine. Tarfa. Se intoarce pe călcâie,urca in masina si pleaca.
     Cuvantul acela ramane suspendat in aer. Tarfa. Nimeni nu m-a numit asa,niciodata,dar chiar asa e. Am avut ocazia sa refuz. Oricine altcineva ar fi facut pe dracu' in patru ca sa nu se atinga altcineva de ea,iar eu ce am facut?  M-am culcat de buna voie cu un străin,doar de dragul afurisitei de acceptari de care nu am avut parte niciodata. Raman cateva minute langa Ryan,pana ce isi gaseste puterea sa se ridice. Urcam in masina lui,iar el da sa spuna ceva,dar se opreste.

꧁༒LUCY༒꧂
          Stateam linistita pe pat. Incerc sa imi revin din sperietura zdravănă din cauza prietenului Roxanei. Pe de-o parte ii inteleg problema,era nervos si s-a descărcat pe prima persoana care i-a iesit in cale. Stand si răsfoind retelele sociale, primesc un mesaj de la Max:
     "Hai pe la mine iubire. Imi e dor de tine,de un moment impreuna."
      Nu ma obosesc sa-i raspund. Ma duc sa imi fac un dus,imi iau o pereche de pantaloni scurti,care nu imi acoperă in totalitate fundul,un hanorac pana la nivelul taliei,de un verde neon,imi conturez ochii cu un creion negru si putin rimel,apoi ma incalt si plec.
      Urc in masina mea,un Mustang din anul acesta,si merg spre casa lui Max. Deschid poarta si intru in casa,unde statea in pat. Observ ca are o urma de sange in coltul gurii:
       -Ce naiba ai mai facut?
      -Nimic important iubire.spune el rezumându-se de pat si imi face semn sa ma asez pe picioarele lui.
      Ca o fata ascultatoare ce sunt,ma asez frumos pe picioarele lui,iar el ma prinde brusc de fund. Ii tin capul cu o mana,iar cu cealalta ma joc printre patratelele lui lasate la vedere fara tricou. Ma loveste peste fund,iar eu continui. Il musc usor de buza,lucru ce-l face sa ma loveasca iar.
      -Mi-a fost asa dor de tine,iubito!
      -Si mie de tine. Cu toate problemele noastre,nu am mai avut timp de un moment frumos...
      Continui sa-l sarut. Cobor usor pe gat,unde mai zăbovesc cateva secunde si ii las un semn frumos,cobor pe piept si abdomen,pe unde imi las iar amprenta. Isi pierde mana in parul meu,apoi ma trage in sus si ma cuprinde intr-un sarut intens si sălbatic,exact ca noi. Isi strecoară mainile sub hanoracul meu,si scapa repede de el,apoi si le aseaza pe fundul meu. Ii mai las un semn pe gat,apoi el ma ajuta sa scap si de pantaloni. Cu fiecare miscare a lui atmosfera devine si mai calda,cu fiecare sarut al nostru,totul devine si mai intens.

    Ma trezesc singura in patul lui,acoperită de cearsaf,ma ridic si imi pun doar hanoracul. El este pe balcon,in bustul gol,fumeaza lent,inca respirând greu.
     -Ai fost minunata,dulceata mea.
    -Mi-ai lipsit,Max...zic eu mușcându-mi buza in timp ce imi scot o tigara din pachet pe care o prind direct cu buzele,in timp ce el ma priveste cu acea sclipire in ochi.
      -Acum...Imi spui si mie cu cine te-ai batut,ma rog?
     Da sa raspunda,dar este intrerupt de telefonul meu care suna. E Rox.

꧁༒Altfel de fata༒꧂Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum