Bir-Kaçış

217 14 5
                                    

Merhaba, ben Eva Miller. Evet ismim çoğu kişiye tanıdık gelir. En çok ta polislere, neden bilmiyorum. Şuan kaçıyorum, ciğerlerim havasızlıktan patlamak üzere. Bir ara sokaktayım polislerin beni fark etmemeleri için dualar ediyorum. Ama ben şanssızım.

Polisler iki dakika geçmeden yanımda bittiler. İyiki soluğum düzelmişti. Yoksa halim yaman.

Bir siren sesinden sonra beni sokaktan çıkardılar ve arabaya bindirdiler. Şimdi zeki aklımdan beni bırakmaları için yalanlar uydurmaya çalışıyorum. Iıh mümkünatı yok neden kaçtığımı söylemek için.

Herkes gibi gülerler onlar da, inanmazlar benim bir deli ve aynı zamanda bir şizofren olduğumu düşünüp akıl hastanesine yatırırlar.

Evet arada bende böyle düşünüyorum. Ama önemi yok bence.
İnsanlardan farklı olmak, normal olmamak daha eğlenceli. Neyse konudan saptık.

Şuan kaçmam bir kızla kavga etmemden dolayı. Evet basit gibi geliyor kulağa değil mi? Kahkahalarla güldüğümü hayal edin. Evet evet öyle.

Emma Grey denilen kızfan oldum olası nefret ederim. Bir ara arkadaşımdı yani ben öyle sanıyordum. Benim hakkımda sürtük kelimesini kullanmasından bu yana onunla ilgili beynimde ilginç işkence senaryoları çiziyorum. Güzeller.

Sürtük kelimesi benim kırmızı çizgilerimden biridir. Ailemle ilgili, tabi bir ailem yok ama birkaç yıl onlarla kaldım. Yalan olmasın, dört yıl falan. Şimdi diyeceksiniz nasıl hatırlıyorsun o kadar genç halini? Sormayın, öyle hatırlıyorum işte.

Kız bana yetimhane koridorunda sürtük diye bağırıp durduktan sonra kendimi durduramadım. Gözlerimden resmen alev çıkıyordu. Şaka şaka direk benden çıkıyordu. Koridor alev aldıktan sonra herkes kaçışıyordu ama tuhaftır ki bana işlemiyordu ateş?

Emmanın çığlık atarkenki görüntüsü herşeye değerdi inanın bana.

Korku ve panik duyguları kızın resmen yüzünden akıyordu. Alev büyüdü, içimdeki yanan ateşle birlikte. Kontrol edememeye başladım, itfaiye arabalarının siren sesleri kulaklarımda çınlıyordu. Bedenimi saran endişe hissiyle dışarı fırladım. Etraftan polisler de gelmeye başlamış, bunu anladım biraz bakınınca.

Kahretsin.

Kaçıyordum, eee vur tabanı göte. Değişik bu kadar hızlı koşmamıştın daha önce. Ama yakalandım yinede?

Şimdi asıl soru, ben bu polislere ne diyeceğim..?

_______________________________________

Sa ben yeni bi hikayeyle geldim. H.o

Hestia'nın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin