Şimdi herkes atmış okuduğum hikayelerde ben neden atmayayım?
Herkesin bildiğinin aksine covid-19 yada korona virüsü yarasalardan geçmemiştir. Yani onlar o kadar uzun süredir yarasa vb şeyler yerken nasıl bir anda -önceden olmayıp ta- şimdi bir anda bu virüs çıkabiliyor?
Bunun bir biyolojik savaş olduğunu tahmin etmek için deha olmamıza gerek yok. Türkiyede diğer ülkelerin aksine hasta doktor şeysi gizliliği olmayan ama öyle denilen bir sebepten virüsün nerede kaç kişi olarak söylenmesi yasak, aslında değil söylenmesi zorunlu ama halk panik olmasın diye yasak. Burada göz kırptım anlamışsınızdır olayı.
Bu yüzden cidden dikkatli olmalıyız. 'Havada asılı kalmıyor, kalması için 3 mikroküplük bir alanda olması gerekiyor ama bu virüs beş mikroküp ve ağır olduğundan havada asılı kalmıyor yere çöküyor' diye bazı söylemler var. Şimdi iki mikroküplük alan ne kadar küçük tahmin edebilirsiniz, ve virüsün öyle birşeyi yoktur. Benim tahminimce bu virüs üç mikroküplük bir alandan başlıyor yani 3mk> olarak olması gerek yoksa havadan daha hafif olduğundan uçar ama yinede havada kalır. Sonuç: söylemleri dinlemeyin.
Cidden saklanan vakalar çok fazla ve sağlık bakanının nasık kıvrandığını görmüşsünüzdür. Henüz vaka yok ama bu olmayacağı anlamına gelmez dedi ve anında vakalar çıktı. Ülkemizde dokuzunda çıkan ilk vaka bile aslında dokuzunda çıkmadı. Sadece dokuzunda teşhis konuldu. Hastanın bile söylemi üzerine birkaç gün öncesinde çıkması gerekiyordu çünkü bu belirtilerle hastane hastane gezmiş bu insan. Ama bizim ülke mal. Yalan olmadığını sizde biliyorsunuz.
Benim diyeceklerim heryerde söylenenin bir aksi değil ama bu durumu yani evdekal ı ben kronik hastalığı olanlar ve yaşlılar için söylüyorum. Diğerleri geçiriyor çünkü her şekilde. Yüksek ateş, öksürük diye birşey yok. Tamam onlar da var ama herkeste yok. Bazıları belirtisiz geçiriyor. Öyleyse bu önlemlerin ne işi kaldı ki geriye? Bir yerde haberlere çıkan birşeyi de söylemek istiyorum ama hemen kaldırıldı bunun da haberini vereyim. Hac dan ilk gelen kişilere paranoll mü neydi ismi hatırlayamamam mümkün ateşi olanlara verilmiş. Neden? Onlarda corona var ama bilinmesin değil mi?
Bir de acıklı birşey varki, bunu kınıyorum, ıraklı şii lider sadr demiş ki: bu salgınların olmasının nedeni eşcinsel evliliklerdir. Bu yüzden buradan tüm hükümetleri bu yasayı derhal ve gecikmeksizin yürürlükten kaldırmaya çağırıyorum.
Evet merak ettiğim bu nasıl bir ıq suzluk? Evet beni linç edebilirsiniz ama alakası yok diye. Çünkü bu çok normal birşey ve bende biseksüelim yani her iki cinsiyetten de hoşlanabiliyorum ve şuan bir kız arkadaşım var yani beni kınayamazsınız.
Neyse önemli olan eldiven ve maskelerinizi takının ve ortalıkta uzaylı gibi gezin. Bendede kronik hastalık var ve beynimde oluşturduğum bu coronadan dolayı arada ateş basıyor ama ateşim yok. Yani tümüyle zihinsel birşey. Öksürüğüm de var nefes darlığım da ama bunun sebepleriyse alerjik bronşitim. Neyse.
Size komik bir iki şey atayım bakın.
https://twitter.com/MFY1453_/status/1243885876351991808?s=08
https://twitter.com/komedeese/status/1243942779111211008?s=08
İzlersiniz, görüşürüz bayüü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hestia'nın Kızı
FantasyEvet bekaret tanrıçalarından biriydi değil mi? Siz öyle sanın