Evet hikaye yazmaya başlayıp bi süre sonra aşırı bi şekilde sıkılıyorum. Bende böyleyim işte. Roleplay olsa daha kolay yapardım...tek kişi çok uzun yazmak ta aşırı sıkıyo cidden.
Herneyse. Bugün bi konuyu daha konuşmak için yazıyorum ama amasının anı kadar uzun süre oldu. Sadece Aytaşı ve Osias isimli hikayeleri okuyorum yeni bölüm geldikçe ve aşırı iyi geliyor. Ne bileyim bende o kadar kafa yok hikaye çıkartacak. Burada bu yüzden çoğu insanı kıskanıyorum. Olabilir, ne diyeyim. Bundan dolayı -ve kafamı düzeltebilirsem- yeni bölüm yazabilirsem atarım sanırım. Aslında yazdım, sekiz on tane taslakta var ama hiçbiri güzel değil. Birde ABİ BEN MAL GİBİ KENDİ ADIMI KARAKTERE KOYMUŞUM DKBFNJKLEMDLEBNDLEMD. Ne yaşıyormuşum ya. Neyse.
Asıl konuya gelelim. İzmirde olan depremi çoğunuz biliyorsunuzdur. Ben çoğu kişi gibi bununla ilgili bişeyler paylaşmak istemiyorum çünkü..bilmiyorum, herhangi bir olayda bişeyler paylaşacaksam aşırı geriliyorum. Bu benim başıma da gelse de tepkim aynı olurdu açıkçası. Ve diğer kişiler gibi kimseye otel adı falan da vermeyeceğim, bir paylaşımı yaklaşık 191919185018185991 sayfa paylaştığı için neredeyse herkesin haberi vardır. Benim tek diyebileceğim şey -varsa- bir tanrı, Allah, Zeus artık neye inanıyorsanız herkese yardımcı olsun. Bu kadar.
Birde size bir uygulamadan bahsedeceğim. Deprem anında herkes telefonu veya çocuğunu kardeşini -ama genelde buna telefon da dahil- alıp kaçıyorlar, ama alamayanlar için bu bahsettiklerim. Uygulama çok basit, bu bir deprem için düdük uygulaması. Sizin ses çıkarmak için haliniz yoksa veya sıkışmışsanız ama hayattaysanız bu uygulama hayat kurtarabilir. Ücretsiz. Deprem düdüğü yazsanız da her türlü çıkar. Türkiye bir deprem bölgesi ve bundan dolayı her daim hazırlıklı olmamız gerek. Ölürsek ölürüz cümlesiyle bitmiyor bu işler. Ve ayrıca YOBAZLAR kendinize gelin. Deprem, fay hatlarının arasında biriken enerjinin fay hatlarının kırılmasıyla dışarı çıkmasına verilen doğal afetin adıdır. Bunu LGBT ye, insanların dinine veya siyasi görüşlerine bağlayamazsınız. Burada hiçbir LGBT üyesi kimseye zarar vermedi. Şunu önce bi kafanıza sokun.
.....gene konudan saptım.....
Ama banane ya. Diyeceklerim bu kadardı. Ölmezsem bölüm her türlü gelir.
Hadi öptüm bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hestia'nın Kızı
FantasyEvet bekaret tanrıçalarından biriydi değil mi? Siz öyle sanın