Sekiz- Yolculuk Başlasın

35 7 0
                                    

Birkaç gün sonucunda kırmızı ve bordonun birbirlerine katışmadan ama aynı zamanda karışımlarından oluşan bir renk cümbüşü kulübeme kavuştum.

Ama bunun zevkini çıkartamadan bir göreve gitmemiz gerekiyordu. Üzerime yırtık siyah bir pantolonla kırmızı bol bir tişört geçirdim ve tişörtün önünü pantolonumun içine soktum. Saçımda doğal dalgaların olmasını sevsemde tepeden at kuyruğu yaptım.

Birkaç saatimiz vardı, bende elimden geldiğince hazır olmaya çalıştım. Evet, uyudum. Burada oha aşırı hazırlıklısın bakıyorum? Demeniz gerek. Ama ne yapayım hazırlıktan kastım da bu benim.

Rüyalarımda hestia gene beni bırakmadı,ama bu sayede yerini tam olarak, sanırım, bulmuştum.

Uyandığımda kapım deli gibi çalıyordu, açtığımda piper bana ters bir bakış atarak diğerlerinin yanına gitti bende çantamı kaptığım gibi yanlarına gittim.

Hestiada nyxin istediği önemli birşey varmış, ama hestia bunu başkasına verdiğinde takas amaçlı hestiayı kaçırmış. Bunu diğerlerine söylemedim çünkü amacı bozmak istemiyordum. Bu kadar kısa sürede o taşı bulmak cidden zordu çünkü. Onlar hestiayı kurtarırken bende taşı bulup nyxe verecektim.

Kamptan çıktığımızda önce empire states binasına doğru yürüdük. Çünkü bu taşı bulmamız için afrodit pipera görev vermiş. Planımı onlara girişte söyledim itiraz etselerde umurumda olmadı. Görevliye 600. Katı söyledik, o sırada yeşil gözlü ama yeşil olduğunu da sanmıyorum hem mavi hemde gri gibi bir gözü var, tamam bu renge kendi ismimi veriyorum.

Kız ayağa kalkıp biliyordum diye bağırdı. Kimsenin olmaması ona cesaret vermişti sanırım.
'yunan tanrıları gerçek değil mi, ve sizde melezsiniz, ağağağa' diye söylendi.

Piper ona olanları unutturmak için konuşmaya başlamasıyla kız elini kaldırıp onu susturdu.

'bana ne kadar istersen iste bunları asla unutturamazsın' dediğinde piper kaşlarını çattı. 'sen görürsün yapıp yapamayacağımı' diyip ağzını tekrar açtığında kız sözğ devraldı.

'piper piper piper. Ne kadar afrodite benzemesende yinede onun kızısın değil mi? Özellikler değişmez.. Ve sen nico di angelo bana öyle tip tip bakmayı kesin, ben büyük olasılıkla bir melez değilim, eğer olsaydım satirlerden biri beni almaya gelirdi, haksız mıyım' dedi.

Tamam bu kızı fenaa sevdim.

've şimdi kim olduğumu merak ediyorsunuz değil mi? Ben Gamze Ay, kendimi zeusun kızı olarak övütmüş biriyim. Demetere hastayım, artemisi örnek alır, athena beni kutsasın diye toplayabildiğim tüm bilgileri toplar, hestianın ateşine ve sıcaklığına sığınırım. Kafayı sadece tanrılara takmış biriyimdir kim bilir, ama şuan emin oldum ki öyle biri değilim' diyip gülmeye başladı.

Nico sinirle ona doğru ilerlediğinde ki neden olduğunu bilmiyorum, kız ona bakıp elini savurduğunda nico duvarı boyladı. Piper gözlerini açıp baktığında ben girdiğim transtan çıkmaya çalışıyordum. Piper büyükonuşla kızı etkisi altına almayı en sonunda başardı.

'kimsin sen' diye bildiğiniz böğürdü. Kızsa sakin sakin 'ben gamzeyim' dedi. Bir süre boyunca piper kızı konuşturup melez oldup olmadığını öğrenmeye çalışsada çabaları boşuna çıktı. Pes edip bana döndü ve dudaklarını 'o melez değil' şeklinde oynattı.

Nico kalkıp kendine geldiğinde kıza ters ters bakıyordu. Tabii piper ile kızın yani gamzenin de konuşmasını duymuştu, ne kadar göstermeye çalışmasada bir şokta olduğu kesindi. Kızı burada bırakıp tanrıların katına çıktık.

Afrodit pipera büyülü bir harita verdi ki taşı bulabilelim. Zeusu tahtların başında kendi tahtında oturmazken ilk kez görmüşler, ben bilmem çünkü ilk kez buraya çıkıyorum.

Aşağı kata indiğimizde zeusun kızla konuştuğunu gördük. Zeus bize baktıktan sonra gitti. Kızsa her an bağırıp 'BİR TANRI GÖRDÜÜÜÜĞĞĞM' diyecekmiş gibi olan hissiyatımız oluştu. Ve tahminlerimiz yanıldı.

Zeus kıza birşeyler yapıp gitmişti ama bunu öğrenmemiz gerekecekti. Kızı da alıp, nedenini bilmesemde, bir kafeye oturduk. Kız kendi halinde iyi birine benziyordu. Ama az önceki pipera kafa tutan kısmı beni aşırı eğlendirdi. Bu kızda bişeyler vardı da, yakında çıkacaktır kokusu.

Hestia'nın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin