Gözlerimi açtığımda bina yanıyordu ve ben bir ambulansta açtım gözlerimi. Binanın yandığını kenardan izliyorum. Gene aynı polisler gelecek, gene aynı sorgu olacak. Ve ben iki yangın yerinde de bulunduğumdan hapse gireceğim.
Ne eğlenceli değil mi?
İşin kötü yabı uyandığımda o öğretmenin değiştiğini ve diğer olanları bir sağlık görevlisine söylediğimde bana beyin hasarı yaşadığımı ve okuldaki kayıtlarda vs öyle biri olmadığını söyledi. Ne yani şimdi şizofrenim daha da arttı ve olmayan kişileri var gibi mi görüyorum? Ne mutlu bana!
Yaralarım yangında iyileşmişti zaten, evet kesin yaraları da beynimden uydurdum. Son günlerde verilen psikolog ilaçlarını içmiyorum da. Burayı geçelim. Birazdan siren seslerini duyduğumda ortamdan tüydüm. Neden acaba?
Uzaktan izlediğim okulu belediye görevlilerinin mühürlediğini izledim.
Evet bazı kişiler paranormal olaylar yaşadığını düşünüyor, belki de öyledir?Artık diğer öğrenciler başka bir okula gidecekler, benim ismimse o okulun kayıtlarında yokmuş? Yani artık sokaklardayım. Benim açımdan bir sorun yok, kıyafetlere ihtiyacım da yok. Sonuçta yenilerini çalabilirim. Ayrıca açlığımdada iyi rol oynarım.
Bir keresinde sokakta bir iş adamına tanıdığım birine benzetmiş numarasıyla sarılıp çarpmıştım. Bunu okuldaki birinden öğrendim. Ama şimdi..kızın ismini bile hatırlamıyorum. Umarım o kızla tekrar konuşabilirim.
Yolda herkes bana bakıyor, sanırım kızıl saçlı ve yeşil gözlü birini hiç görmediler daha önce? Kim bilir. Veya şizofrenim bana baktıklarını sandırıyor.
Bence ikinci.
Ötede bana tip tip bakan bişey var. Yarısı yılan yarısıysa mükemmel güzellikte bir kız. Ay hayır kıskanmadım çünkü konuştuğum on erkekten dokuzu da bana çıkma teklifi ediyor. Tabi şizofrenimi söyleyince vaz geçiyorlar da neyse.
Kız bana birkaç dakika daha tip tip bakıyor. Biri ban çarpıyor sokakta. Ben öne sendeleyince o yılanımsı şey bana saldırıyor. En son gördüğüm yere düştüğümde siyahlar içerisinde biri canavarı toz ediyor ama anlamadığım canavar altın renkli bir toza sahip? Daha sonra yanıma geliyor ve birşeyler diyor, neler söylediği bulanık, herşeyimi attığım şizofrenime atıyorum bunları da, kesin onun oyunudur diye.
Gözlerim kararıyor, ve gerisi karanlık.
Kalbimde birşeylerin çatladığını hissediyorum bayılmadan önce ve sırıtıyorum, vay be bir günde ne kadar da çok bayıldım diye mırıldanıyorum. Haberim olmayan şey ise kalbimdeki kilidi kırdığım olması.
_______________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hestia'nın Kızı
FantasyEvet bekaret tanrıçalarından biriydi değil mi? Siz öyle sanın