Toga per.
Wychodzę z Marioli i idę do pokoju Tomury. Z tego co wiem to Dabi ma go dziś zgwałcić. Chcę robić zdięcia i to nagrać. Muszę w końcu mieć jakąś pamiątkę po nich jak zamieszkają za miastem w domu rodzinnym. Otwieram drzwi i od razu dostaję kapciem w ryj.
Tomura:zostaw mnie zboczeńcu!
Dabi:chcę zobaczyć tylko czy masz dużego!
Tomura: na pewno większego od twojego!
W tym momencie usłyszałam jak Dabiemu łamie się serce.
Tomura:wypierdalaj bo po psy zadzwonię i osądzę cię o molestowanie i kradzież bielizny!
Dabi: jakiej bielizny?
Tomura: ty myślisz że jak mi zajebiesz trzy pary bokserek to nie zauważę?
Dabi: 😶
Po chwili dopiero mnie zauważyli.
Dabi: Toga powiedz temu pojebowi że ma się rozebrać i iść do mojego łóżka!
Tomura:nie Toga. Masz powiedzieć temu zboczeńcowi że ma się ode mnie odjebać i oddać mi bieliznę!
Toga:nie! Powiem że chcę tę lodówkę bo nie mam się gdzie masturbować.
Tomura: Dorota jest moja! Ta masz Mariolę!
Toga:Mariola już mi się znudziła.
Dabi: bierz te lodówkę, ale najpierw masz mi pomóc zaciągnąć go w ustronne miejsce.
Toga: a dostanę z lodówką Izukusia do gwałcenia?
Dabi: postaram ci się go załatwić.
Toga: Shigaraki wypierdalaj do łóżka Dabiego! Już!
Tomura: pierdolcie się!
Dabi: no przecież chcę się z tobą pierdolić.
Toga: ja też chcę się pierdolić z Deku.
Tomura: ja nie mogę z wami żyć.
Tomura wyszedł z pokoju. Dabi poszedł za nim. Czyli Dorota jest moja. Otworzyłam ją i wyjebałam wszystkie rzeczy których w lodówce być nie powinno. Kto to widział żeby szynkę w lodówce trzymać? Po chwili Dorota była już gotowa do użytku. Teraz tylko Deku trzeba mi w lodówce.
Twice: witaj kwiatuszku. Co porabiasz?
Toga: spierdalaj bo ci jaja połamię.
Twice: słyszałem że potrzebujesz w lodowce jakiegoś chłopaka którego będziesz mogła zgwałcić.
Toga: nie jakiegoś chłopaka tylko Deku!
Twice: ale...
Toga: spierdalaj. Czekam aż Dabi przyniesie mi Izukusia!
Twice wyszedł z pokoju zawiedziony. Ja na tomist weszłam do Doroty i przygotowałam wszystko na gwałt Dekusia.
CZYTASZ
Dabi i Toga na haju. jak wkurzać Tomurę i robić kawały [dupa śledzia}
RandomCo się dzieje w lidze złoczyńców kiedy nie atakują U.A. Zobaczycie w mojej opowieści ❗️UWAGA❗️ W książce nic nie tezyma się kupy. Fabuła jest z dupy wzięta ze tak to ujmę i nic nie można brac na poważnie. Są tez głupie, zboczone żarty wiec jeśli kt...