3

4K 250 254
                                    

Tomura per.

Uciekam z tego domu wariatów. Dabi chce mnie zgwałcić, Toga się masturbuje w lodówkach, a reszta to zjebane gnoje. Nie wiem co mam zrobić żeby się odczepili. Już wiem. Pójdę na pol... kurwa policja mi nie pomoże. Dobra. Myśl. Jak pójdziesz na policję to cię od razu zakują w kajdanki i zamkną. Do kogo mogę iść. Już wiem. Ruszyłem szybko w stronę baru w którym zazwyczaj siedzi mój cel. Wszedłem do tego baru robiąc z buta wjeżdżam i od razu go zauważyłem. Jak zwykle siedział nachlany w trzy dupy i grał z kolegami w pockera. Kiedyś to on kasę straci przez to wszystko. Podszedłem do niego i usiadłem tuż obok.

?: czego?

Tomura: mam sprawę.

?: jaką?

Tomura: Twój najstarszy syn chce mnie zgwałcić, a Toga się masturbuje w moich lodówkach.

?: jak chcesz to możemy zrobić wymianę

Tomura: ???

?: oddam ci mojego syna Shoto i kajdanki do tego za Lodówkę.

Tomura: a ty nie chciałeś z Shoto zrobić najlepszego bohatera, Endeavorze?

Endeavor: jebany bachor wdał się w matkę i nie chce mnie słuchać. Do tego jest gejem i kocha się z tym zielonowłosym gówniażem, a ja pod dachem pedałów trzymać nie chcę.

Tomura: to dlatego wyjebałeś Dabiego?

Endeavor:nie. Dabiego wyjebałem bo mi kibel ukradł i przetrzymywał w pokoju.

Tomura: 😶

Endeavor: to bierzesz te ofertę czy nie?

Tomura: jeśli do twojego syna Shoto i kajdanek dostanę też Midoryie żeby Toga miała kogo gwałcić to zgoda.

Endeavor: jutro ci ich przywiozę pod dom. Czekaj na mnie o piętnastej.

Tomura: ok.

Wstałem z krzesła i wyszedłem z baru. Tępy gnój jest niby bohaterem, a mi daje ludzi do armii. Debil.

Dabi: o mój boże! Jest moja seks zabawka. Chodź tu Shigi.

Tomura: sieardalaj! Jutro dostaniesz seks zabawkę o czerwonobiałych włosach.

Dabi: ale ja nie chce mojego brata! Ja chce ciebie!

Tomura: nie!

Dabi: a Toga chce Deku i dostanie Deku. Dlaczego jej dajesz to co chce a mi nie?

Tomura: bo ja nie chce być gwałcony przez takiego małego fiuta!

Dabi:😢

Tomura:😡

Dabi: on wcale nie jest taki mały.

Tomura: to ty chyba nigdy nie widziałeś swojego ciała na oczy! Idź ty lepiej na internecie sprawdź se ile pożądny ma centymetrów i potem mi mów jakiego masz!

Dabi: już idę.

Tomura:* ma dość życia*

Dabi:* idzie po telefon by wykonać zadanie od Shigariakiego*

 Dabi i Toga na haju. jak wkurzać Tomurę i robić kawały [dupa śledzia} Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz