4

3.5K 229 90
                                    

Dabi per.

Dabi: gdzie moje spagetti!?

Tomura: morda bo nie dostaniesz!

Dabi: grozisz mi!?

W tym momencie zadzwonił dzwonek do drzwi. Na reszcie przywieźli paczkę. Poszedłem otworzyć drzwi. Ku mojemu zdziwieniu to nie była moja paczka tylko ten zasrany śmieć endeavor.

Endeavor:zastałem Tomurę?

Dabi: wal się!

Tomura: jak ty się kurwa do swojego ojca i mojego przyjaciela odzywasz!?

Dabi: że co?

Endeavor: mam dla ciebie prezent Tomura.

Endeavor wniósł do domu wielką paczkę. Tomura od razu ją otworzył. Pierwsze co wyjął to kajdanki. Druga rzecz to... kurwa to nie rzeczy tylko człowiek. Niebieskowłosy popchnął mojego brata Shoto w moją stronę.  Młody Todoroki był związany i miał chustę na mordzie by się nie odzywał.

Dabi: właśnie ojciec cię sprzedał.

Shoto: mf... djdwk...

Coś tam mówił ale nie rozumiałem przez te chustę. Zdjąłem mu jà z ryja by z nim normalnie pogadać.

Dabi: co mówiłeś?

Shoto: że cieszę się że w końcu nie będzie widywać co rano krzywego ryja mojego starego który ma zjebane życie.

Dabi: ja też miałem dość ryja Endeavora dlatego się wyprowadziłem.

Shoto: zaraz co? Toya? Co do kurwy?

Dabi: nie martw się, jesteś w dobrych rękach. A gejostwo jest normalne w naszej rodzinie.

Shoto: ...

Wziąłem mojego brata do pokoju dla gości. Tam dałem mu coś do picia i go zostawiłem. Po chwili Tomura przyniósł tam też brokuła.
Niebieskowłosy ich rozwiązał by mogli se robić co chcą, ale pokój zamknął na klucz.

Dabi: czemu ich rozwiązałeś?

Tomura: bo brokuł powiedział że on i Shoto właśnie mieli się brać do roboty kiedy zostali porwani.

Dabi: roboty?

Tomura: mieszaniec chciał gwałcić brokuła, ale endeavor wbił im na chatę.

Dabi: może my też pójd...

Tomura:nie

Po chwili do pokoju wbiła Toga ubrana w... w sumie to nie ubrana. Miała tylko czerwone szpilki.

Dabi: ???

Tomura: ???

Toga: gdzie mój dekuś?

Tomura: gwałci się z bratem Dabiego.

Toga🤬🤬🤬🤬

Dabi: Shoto już nie żyje

Tomura: trzeba jakieś słuchawki załatwić, bo jak Himiko zacznie gwałcić deku to jęki będą na cały dom.

Po chwili to co powiedział Tomura stało się prawdą. Wziąłem słuchawki i włożyłem je sobie do uszu. Puściłem muzykę i zrelaksowałem  się.

 Dabi i Toga na haju. jak wkurzać Tomurę i robić kawały [dupa śledzia} Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz