*Jordan*
Byłem w Euro Club, jak codziennie. Wszyscy już wyszli, a została tylko Carla, która jadła lody i ja.
-Hejka Jordan. Jak tam?
-Dobrze.
Moim sekretem jest to, że zakochałem się w Carli. Jest tak bardzo inteligentna i piękna.
-Robię pojutrze po próbach imprezę. Wpadniesz?
-A kogo zapraszasz?
-Wszystkich oprócz Mili i Marty... Bardzo ich nie lubię. Chyba takie z naturalnymi lokami są już takie. Sama w teledysku loki miałam, ale wolę bez nich.
-No, Mila i Marta nie są dla nikogo miłe.
*Viki*
-Matheu, chyba już nikogo nie ma w Euro Club, idziemy?
-Nie ma problemu.
*Carla*
Jordan wreszcie się mną zainteresował... Czekałam na to już tyle dni.
*Jordan*
-A co sądzisz o tej wielkiej miłości Viki i Matheu?- zapytałem.
-To oni są razem?
-Tak. Liza mi wszystko powiedziała.
Nagle weszli Viki i Matheu.
-Liza ci powiedziała?- krzyknęła Viki.
-Tak...- przytaknąłem.
-Jak ona tak mogła...- rozpłakała się Viki.
*Carla*
Biedna Viki... Wiedziałam, żeby tej Lizuni całej nie ufać.
Przytuliłam Viki i wyciągnęłam z torebki chusteczkę. Dałam ją Viki, a ona otarła swoje łzy.
*Matheu*
Chyba pora iść. Odprowadzę Viki do jej apartamentu.
-Viki, odprowadzę cię do twojego apartamentu- zaproponowałem.
-Dobrze. Papa Carla, pa Jordan- pożegnała się.
Odprowadziłem Viki pod jej apartament. Viki mnie przytuliła i pożegnała się.
*Viki*
Weszłam do mojego apartamentu.
-Viki, a my się o ciebie martwiliśmy- ucieszyła się mama.- Nie było cię prawie dwa dni.
-To długa historia- zaczęłam opowiadać.- Melani Garcia z Hiszpanii zamknęła mnie i Matheu w jego apartamencie na całą dobę. Później byłam z Matheu w Euro Club. Dowiedziałam się, że Liza z Białorusi powiedziała mój sekret Jordanowi z Australii. Rozpłakałam się i Carla z Francji mnie wtedy przytuliła. Matheu wtedy odprowadził mnie tutaj. Przepraszam was.
-Ojejku, rozumiemy cię- przytuliła mnie mama.- Ale następnym razem jak zostaniesz zamknięta w pokoju na dobę to przyjdź do nas po wyjściu.
-Dlaczego ją zamknęła?- wtrąciła się Melisa- I co tam robiłaś?
-Przedstawię wam całą dobę- zaczęłam wyjaśniać.- Oglądałam sobie kreskówki z Matheu. Później miałam iść i nie mogłam otworzyć drzwi. Matheu też próbował. I nic. Rozmawialiśmy. Później Matheu spał na podłodze, bo ustąpił mi łóżka. Obudziłam się wcześnie rano. Zrobiłam sobie herbatę. Poszłam do toalety. Napiłam się herbaty, zemdlałam. Obudziłam się na łóżku i Matheu mówił mi, co się stało. Później rozmawialiśmy i Melani nas wypuściła.
-Yhm...-skomentowała Melisa.
CZYTASZ
JESC Love | Viki Gabor| Matheu Hinzen|
Teen FictionPierwsza część historii Viki Gabor i jej przyjaciół. W tej części będziemy mogli zobaczyć pierwsze oznaki miłości wśród uczestników JESC 2019.