Kesit

67 2 0
                                    

" Burda olmamalısın"

"Hayır tam olarak burda, senin yanında, senin olduğun her yerde olmalıyım." birkaç saniye nefeslenmek için durakladı ve ardından devam etti.

" Buna engel olamazsın".

Anlamıyordu bunu onun için yaptığımı göremiyor muydu yoksa gördüğü için mi bunu yapıyordu bilmiyordum kafam allak bullaktı.

Derince bir nefes aldım

" Bırak izin ver yüzleşeyim, geçmişimle, geleceğimle. Ne olursun anla beni. " parmaklarım usulca yüzüne tırmandı, kavisli ve kirli sakallarıyla gizlediği kemikli yüzü acuvumun içindeydi şimdi. Usulca tavaf ettim yüzünü, her ayrıntıyı ezberlercesine kazıdım aklıma. Parmağıma değen ıslaklıkla kendime geldim. Gözleri gözlerimdeydi, tam o an usulca bir damla daha süzüldü ince uzun kirpiklerinin arasından. Ağlamamalıydı. Hayır ağlamamalıydı.

Boğazım acı bir hisle yandı burnum hafifçe bir sızıya yer edindi kendine ve ben orada o an bu adam için bir parçamı bıraktım. En derinine, kalbine.Evime.

İki yanımda öylece duran elleri sanki bu anı bekler gibi belime tırmandı. Beni hızlıca kendine çekti. Boynum ile omzum arasındaki o küçük girintiye sığındı, küçük bir çocuk gibiydi. Küçük ve acı içinde.

Parmaklarım usulca ensesinin bitimindeki saçlarına gitti. Küçük bir çocuğu teselli eder gibi sevdim. Ayrılmamız düşündüğümden uzun sürdü kafasını hafifçe kaldırdı ama benden uzaklaşmadı, ağlamamıştı ama kendini o kadar sıkmıştı ki, gözleri kıpkırmızı bir haldeydi, kirpikleri daha da belirginleşmiş gözleri koyu bir ton almıştı. Bu halini bile sevmiştim.

Elleriyle yüzümü avuçladı, parmakları usulca yanağımda geziniyordu şimdi. Birkaç kez yutkundu, dudaklarını hafifçe aralayıp, sanki söyleyeceklerinden vazgeçmiş gibi geri kapattı. Ardından bakışlarını gözlerime çevirdi, Bu kadar acı içindeyken bile nasıl böyle güzel bakabiliyordun bana, aklım almıyordu. Yutkundum

"Günün sonunda herşey bittiğinde yuvana dön güzelim, senin yuvan benim. Bana dön."

Sıcacık dudaklarını alnımda hissettim ardından, gözlerim anın etkisiyle kapandı, Zaman dursun, ve ben hep böyle onun yanında kalayım istedim.

"Sana söz veriyorum geri geleceğim, evime, sana geleceğim."

LERZEDANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin