*Prolog*
Unii dintre noi au senzația ca sunt mereu singuri , dar nu singuri în sensul de a nu avea o familie sau prieteni ,ci se simt singuri pentru simplul fapt ca nu au lângă ei o persoană care sa-i asculte, sa-i înțeleagă, mai simplu cred ca sunt incompleti și din această cauză ajung sa nu vadă ca sunt extrem de norocoși , având totul , dar totuși nimic. Cei care ar auzi acest lucru, ar spune ca e o mare prostie, că nu totul se rezuma la a fi sau a nu fii singur, ca pentru toate aceste situații exista familia. Dar ei nu-si dau seama ca cei dragi ție nu-ti sunt de ajuns, simți ca mai ai nevoie de ceva sau cineva.
La un moment dat, ai nevoie de acea persoană specială , acea persoană care sa-ti fie alături la bine și la greu , practic vrei sa ai familia ta pentru a te simți împlinit. Chiar dacă ai avea cel mai bun job, un salariu consistent sau o casă impresionantă , tot degeaba deoarece bani nu aduc fericirea și chiar dacă o aduc va fi trecătoare, în schimb familia nimeni nu ti-o poate lua așa ușor.
Și chiar dacă găsim o mie de argumente pentru a le demonstra ca asa este, cineva se găsește sa-ti arate în continuare ca nu ai dreptate și te judeca pentru cine ești , pentru ce vrei sa faci și pentru ceea ce decizi, deoarece așa sunt oamenii te jignesc orice ai realiza, si oricât ai incerca sa te schimbi pentru ai mulțumi pe toti, nu vei face de fapt nimic. Iar aceste persoane cand vor realiza într-un final ca au greșit judecandu-te va fi prea târziu, tu deja nu vei mai fii aici , ci undeva sus ,poate într-un loc mai bun, după ce o viață întreagă ai încercat sa fi oricine altcineva inafara de tine, dar totuși te-ai bucurat de ceea ce ai realizat pana la acea vârstă destul de onorabila.
Și inafara de asta nu numai ca te judeca pentru ceea ce ești, dar ajung sa se ia și de persoanele dragi ție, îndepărtându-le de tine, pierzând anumite prietenii sau relații. Iar tu te simți atât de fragil în această lume dură și regreți deciziile luate , vrând sa dai timpul înapoi, dar totuși ești conștient ca este imposibil.
Și inafara ca societatea e dura, aceasta singurătate ti-o aduci și singur, refuzând sa crezi în sentimentele tale pentru o anumita persoana sau prin neîncrederea și ignorarea persoanei care este perfectă pentru tine și care ti-a dovedit de o mie ori ca merită să fie în viața ta.
Așa gândesc destul de mulți oameni printre care și cei doi arhitecți ai firmei de design interior, Deco Design Inc., Beverly Stewart și Thomas Parker, doi tineri cu un potențial mare, ale căror destine se vor uni printr-o coincidență , o coincidenta mai mult sau mai puțin intenționată, dar vom prefera sa o numim un miracol de Crăciun pentru doua suflete singure .
Beverly și Thomas sunt doi tineri arhitecți extrem de dedicați slujbei lor, dar în același timp și extrem de talentați, și fără modestie , așa cum sunt și ei, se poate spune sunt chiar cei mai buni din această firma.
Cei doi sunt doua firi extrem de diferite , Beverly este o femeie puternica, determinata, optimista, inteligenta dar în același timp egoista, încăpățânata și foarte orgolioasa, în schimb Thomas chiar dacă este un bărbat în toată firea este mult mai împiedicat si neîndemânatic decat o persoana normala, dar totusi are simțul umorului, și este poate la fel de orgolios ca ea. Practic sunt doua persoane din lumi total diferite, care spre uimerea tuturor inclusiv a lor au destule lucruri in comun, începând de la unele obiceiuri la unele reacții în anumite situații. Chiar și ei vor fii surprinși de ceea ce le rezervă anul acesta de sărbători Moș Crăciun.
-Deea, oprește-te din a le oferi indicii de pe acum. Parcă ai spus ca vrei sa-i surprinzi! spune Beverly in timp ce te privește ușor nervoasă.
- Beverly,sweetheart, nu trebuie sa te bagi în cartea ei! Mulțumește -i măcar ca apari! Nu trebuie sa fii tot timpul atât de răutăcioasă ! zice la rândul lui Thomas, încercând sa o calmeze.
- De câte ori ti-am zis sa nu mă mai contrazici! Oricât de mult te-as iubi , pot sa te lovesc și tine minte ca mama ta mă adoră și cred ca nu ai vrea sa se supere pe puișorul ei, nu?
-Beverly, Thomas, incetati! spun în timp ce mă pregăteam sa-mi închei gândurile. Nu trebuie sa va certați din orice, încercați sa va înțelegi măcar pentru puțin timp, nu e chiar așa greu.Eu trebuie sa plec mi-a făcut plăcere sa mă plimb cu voi , dar chiar mă grăbesc! Aaa. ..și încă ceva, promiteți -mi ca nu o sa certați și în seara asta! Totuși suntem in mijlocul sărbătorilor!
-Ok! spun amândoi în cor, iar apoi își continuă drumul fără mine.
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
-A muscat momeala, nu? întreabă Thomas, în timp ce o ia de mana si o trage mai aproape de el , simtindu -i respirația sacadata.
-Ca de obicei, dragule! Măcar ea sa aibă un Crăciun frumos! spune Beverly in timp ce se apropie din ce în ce mai tare, unindu -și buzele într-un sărut magic, la fel ca și relația lor.
- Sa mergem! spune Thomas în timp ce o ia din nou de mana. Sa știi ca ești miracolul de Crăciun pe care îl asteptam! Te iubesc!
-Și eu te iubesc , Thomas!
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Bună seara, dragilor! Aceasta este noua mea poveste! Sper sa va placa ideea la fel de mult cum mi-a plăcutși mie! Iar primul capitol îl postez pana de Crăciun! Și as vrea sa-i mulțumesc lui Qcherp pentru această coperta minunată!
O seară bună ! Ne vedem curând!
Kisses and hugs,
Deea <3
CITEȘTI
16 Wishes for Christmas
Romantizm❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄ "This Christmas I don' t want to be alone!" "But I can't falling in love with you!" ❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄ Copyright © 2014 by DeeaChristine All rights reserved +13