F O U R

281 28 5
                                    

"Kau nak lari mana,jeon jungkook?"

Mata jungkook trbeliak. Dia kenal suara tu. Siapa lagi kalau bukan Jeon Wonwoo.

"Hyung-"

"Dasar budak x guna!"

Dia menumbuk jungkook dngn geram. Jungkook yg x bersedia,jatuh trjelopok.

"Kau..kau aq milik aq. Kau xkan boleh lari dri sini. No one can save you." ujar wonwoo lalu menyeret jungkook hingga ke dlm.

"Hyung!!! Lepaskan!!" jerit jungkook.

Wonwoo menolak jungkook shingga jungkook trgolek dri tngga. Wonwoo memndngnya tajam.

"Kau akan trima akibatnya jungkook."

Wonwoo mngeluarkan pisau lipat. Jungkook trkedu. Dia mngesot ke belakang shingga bdnnya bercium dngn dinding. Wonwoo mlngkahkan kakinya mndekati jungkook yg ketakutan.

"Hyung..please. Aq mintk maaf. Aq jnji..aq xbuat agi..jngn buat kerja gila hyung!" rayu jungkook.

Wonwoo trgelak. Dia mmcapai tali dn tngn,kaki jungkook diikat ketat.

"Hyung!! Lepaskan-"

Blum sempurna kata2 jungkook,mulutnya disumbat dngn shelai kain.

Baju jungkook diselak shingga menampakkan perutnya. Pisau lipat tu ditekan pada kulit jungkook.

Mnyebabkan darah merah mula mngalir perlahan2. Jungkook menahan kesakitan. Dia ingin mminta tolong,tetapi dia tahu,tiada siapa yg akan dngr sengsaranya.

"Shh. Jngn risau syg. Kau ikut kata aq,aq lepaskan kau." ujar wonwoo. Dia menoreh lagi di perut jungkook shingga menjadi satu perktaan.

Mine

Wonwoo trsenyum gembira. Dia menarik kembali pisau lipat itu. Darah yg melekat pada pisau tu dijilat shingga licin.

Jungkook mnutup matanya rapat2. Berharap mimpi ngeri ni akn tamat secepat mungkin. Dia x mmpu harungi semua ini.

-
Jimin mngemas2 ruang tu. Rimas pulak dia tngok brg2 x tunggang lnggang. Akhirnya dia mngambil keputusan untk mngemas apa yg patut.

Tiba2 dia trdengar bunyi rantai besi diseret. Dan skelip mata bulu romanya mula menegak.

Jntungnya berdegup sngt pntas. Ketakutan mula mnyebulungi dirinya. Dia dpt rasakan ada sesuatu di belakangnya. Air liur ditelan berkali. Betapa paranoidnya dia ketika itu.

Stelah dia mndapat sedikit kekuatan,dia mngambil keputusan untk pusing kebelakang.

Dalam kiraan 3,jimin pusing.

"Satu.."

"Dua.."

"Ti-"

Bersambung.
HOHOHOHOHOHOHOHO APOKAH DIBELAKANGNYA YITUH?!!

ᑭՏYᑕᕼOWhere stories live. Discover now