F I F T H T E E N

192 19 4
                                    

.
.
.
.
Jam sudah menunjukkan pukul 11:47 malam . semua orang sudah tentu lena tapi bukannya Jikook . mereka masih berjaga . kata mereka , tak boleh tidur . elelele ngade .

"Jungkook-ah .. Tak ngntuk ke ?" Tanya Jimin dengan suara seraknya . tekaknya sudah kering akibat duduk trlalu lama dalam bilik bersuhu dingin . Jungkook memandang wajah Jimin yang kelihatan ngantuk itu .

"Tidurlah . aku lambat lagi nak tidur ," balas Jungkook dengan senyuman nipis . Jimin membalas senyuman Jungkook .

"Betul ni ?" Tanya Jimin . Jungkook angguk dengan yakin .

"But before that , can we kiss ?"

Jimin mengangkat wajah . belum sempat dia menjawab , Jungkook sudah mnyerang bibirnya . Terkejut Jimin dengan tindakan pantas Jungkook tapi dia masih membalas ciuman berahi itu .

Semakin lama semakin mendalam . Jungkook cuba bawak masuk lidahnya . tapi Jimin menolak . Dada bidang Jungkook cuba ditolak kuat tapi makin lama pelukkan itu semakin ketat .

"Jung-kook..mmh.. Jung..mmph.."

Jungkook langsung tk dengar panggilan Jimin . Semakin lama , lelaki bernama Jungkook itu semakin liar . tangannya mulai meneroka segenap tubuh Jimin membuatkan Jimin tak selesa . dia memejamkan matanya serapat ii nya .

Jungkook mulai naik atas Jimin . ciuman itu masih lagi belum terlerai . Sungguh nikmat rasanya . tangan kanan si lelaki sasa itu mulai masuk ke dalam baju Jimin . semakin tak keruan Jimin dibuatnya . matanya dibuka perlahan ii . pandangan tajam dari sepasang mata coklat muda itu menggetarkan jiwanya .

Dada Jimin diusap ii . kemudian jarinya menggentel puting Jimin . Kalini Jimin mulai terima sentuhan dri Jungkook walaupun msih terasa geli .

Setelah lama mereka berciuman , akhirnya dileraikan jua . mereka mengambil nafas panjang . Mata Jungkook lama menatap anak mata Jimin . tajam .

"J-jungkook-ah!" Terjerit kecil Jimin pabila Jungkook mencium leher Jimin .

Jimin makin rasa tak keruan . dadanya berombak laju . setiap sentuhan Jungkook membuatkan dirinya semakin hanyut di lembah nafsu itu . matanya ditutup perlahan ii tanda 'menikmati' sentuhan si Jeon Jungkook .

"Ahh.. Umm.. Umm.. Jungkook-ah.."

Sebaik sahaja Jimin 'moan' terus lehernya digigit oleh Jungkook . makin kuat jeritan Jimin .

"Ahhh... Erghh..ummm.."

Kedua ii belah tangan Jimin mulai naik memeluk leher Jungkook . kakinya juga dah tergantung kt pinggang Jungkook . seronok dengan buaian nafsu ini .

Jungkook menarik bibirnya jauh dari leher Jimin . wajah 'horny' Jimin dipandang sinis .

"You're like it , right ?" Tnya Jungkook dengan senyuman . Jimin angguk dengan gelakkan . entah gelakkan cute ke seksi .

Jungkook dekatkan bibirnya di telinga kanan Jimin . kemudian dia membisikkan sesuatu .

"Daddy horny , lets go fuck ,"

Sebaik sahaja Jungkook habis berbisik , Jimin segera bangun . baju tshirtnya segera dibuka. Jungkook hanya mampu tersenyum gembira . dia perhati Jimin yg dah start 'haus' . baru dia buat sedikit . belum lagi part lain .

"I want you , please.." Rayu Jimin sambil memeluk leher Jungkook . dia dekatkan wajahnya yg kemerahan itu . Jungkook pasang muka kosong .

Jungkook merenung wajah Jimin lama . Bibirnya mengucup sekilas bibir merah Jimin . tangannya mula merayap seluruh badan Jimin . sengaja nak mengusik .

"Ah.. Jungkook.. Please.. I.. Want you,"

Jungkook tersenyum . tangan kirinya mulai turun di bahagian seluar Jimin . tepat ii ia berhenti di bahagian tengah . Dngan lembut , dia mengusap satu benjolan yg sudah timbul . kalini Jimin betul ii dah rasa horny sangat ii . matanya ditutup . bibirnya digigit seksi . cuba menahan rasa sensasi itu .

"Ahhh.. "

Jungkook mencium kembali bibir Jimin . tanpa rasa segan , Jimin membalas ciuman itu . kalini dia yg lebih rakus . tangan Jungkook masih membuat kerjanya . sengaja nk bgi Jimin turn on dulu .

Akhirnya mereka kembali baring . tangan Jungkook mulai masuk ke dalam seluar Jimin . Makin teransang Jimin .

"Ahhhh! Jung-kook..umm..ah.."

"Do you like it ?" Tanya Jungkook dengan nada bisik . Jimin angguk dengan mata terpejam . seronok dpt rasai sentuhan Jungkook .

"Ahh.. Ahh.. Umm.."

.
.
.
.
.
Bersambung .

Hahahahah :3

ᑭՏYᑕᕼOWhere stories live. Discover now