.
.
Jimin tersedar dari pengsannya . Seluruh badannya terasa sakit amat . keadaan samar ii dan hanya diterangi dengan cahaya rembulan yg datng dri tingkap bilik membuatkan Jimin agak susah untuk melihat keadaan sekeliling . dia menoleh ke kiri dan ke kanan . kosong ."Taehyung ? Taehyung ! "
Sunyi sepi . Jimin mengambil keputusan untuk mencari ii Taehyung . mujur dia tak hilang ingatan apa . dengan perlahan ii dia turun dari katil . kepalanya masih lagi terasa pening . tapi dia sedaya upaya kuatkan dirinya untuk mencari rakan baiknya .
Jimin perlahan ii turun dari tangga . walaupun penglihatannya kabur ii .
"Taehyung ! Mana kau ?"
Jimin memerhati ruang tamu yg gelap itu . dia mencari ii suis lampu . sebaik sahaja dia jumpa , terus dia menekannya . terang benderanglah ruang tamu itu .
Tapi yg buat dia ternganga ialah ruang tamu tu dah serupa tempat pembuangan sampah je . bersepah segala brg ii yg ada kt situ .
"ARGHHHH !!"
Terkejut Jimin pabila mendengar jeritan Taehyung dari arah dapur . dia berlari laju ke dapur walaupun kakinya sakit . argh dia tak kesah . dia kena selamatkan Taehyung .
"Taehyung !!"
Tanpa melihat keadaan sekeliling terlebih dahulu , Jimin terus masuk ke dalam ruang bwh tanah itu . dia cuba untuk berjalan dengan secepat mungkin . pikirannya buntu . apa yang Jungkook nak buat dengan Taehyung ?
"Taehyung ! Taehyung ! Taehyung !"
Terhenti langkah Jimin pabila melihat Taehyung sudah tak bernyawa dicekik oleh Jungkook . terus badan Jimin kaku melihat situasi itu . air matanya bertakung . kakinya sudah tak menampung tubuh badannya . akhirnya terduduk di lantai .
"Well ii , my prince dah bangun ," ujar Jungkook dengan selamba . dia berjalan ke arah Jimin yg sudah teresak ii menangis itu. Sedikit pun hatinya tak terdetik untuk kesian .
Dagu Jimin ditolak ke atas sehingga mata mereka berdua bertemu . Jimin dah tak kesah kalau dia mati harini . hidupnya dah hancur . hatinya mulai membenci lelaki ini . Jeon Jungkook .
"Kenapa kau nangis untuk si sial tu ? Kau sepatutnya happy sebab aku , kau dah takkan jumpa si bangsat tu ," ujar Jungkook selamba . dia duduk bercangkung di hadapan Jimin . Jimin menolak kasar tangan Jungkook .
"Please ... Kill me .. Aku rayu ...." Kata Jimin dengan air mata yg deras mengalir . Jungkook tergelak sinis .
Rambut Jimin ditarik sehingga mata mereka kembaki bertembung .
"Kalau tak sebab kau ,aku tak bunuh si bangsat ni . so berbnggalah aku buat kerja gila ni ," kata Jungkook lagi . Jimin geleng .
"Please .. Jangan buat aku mcmni .. Kau.. Nak apa.. Sebenarnya ?!" Tanya Jimin geram . Jungkook tersenyum sinis .
"Aku .. Nak kau .."
"I dont want you ! I hate you , Jeon Jungkook ! Kau pembunuh ! Pembunuh !!"
PANG !!!
Tamparan kuat diberikan kepada Jimin . Terus badan Jimin terbaring lemah di lantai .
Jimin menarik nafas panjang ii . dia dpat rasakan harini lah harinya . dia tak sabar untuk pergi dari sini . dia benci tengok muka Jungkook .
Jungkook mencium bibir Jimin dengan rakus . tangan kirinya mencekik leher Jimin . Jimin mula rasa tak cukup nafas . Semakin lama semakin kurng oksigen . pandangannya mulai kabur . air matanya bertakung .
"Goodnight , prince ,"
Pandangannya gelap .
Bersambung .
K finally aq smbung gak . ha tepok even pendek . thnks sbb bersbr dengn fnfic sepot ni . jngn lupa vote :3