T E N

303 33 10
                                    

K joke manede FBI. Halah.

--
Taehyung trkedu melihat keadaan jungkook ngn jimin.

"Err..ko-korang ok x ni?" Tnya taehyung dngn pndngn hairan. Jimin mnolak jungkook dn kmudian cuba snyum.

"Er yes. Kami ok je kan? Kan jungkook?" Tipu jimin smbil mmndng jungkook dngn pndngn berharap. Jungkook sngaja buat xphm.

"Hmm tae. Kau da kenapa dtg balek?" Tnya jungkook tnpa mmblas prtnyaan jimin.

"Ouh. Bapuck aque bageyh cuti sbb skrng musem carlota eh silap. Musem corona kan? Sooo aque cutieyh YEET!" taehyung baleng kasut dia patu lompat mcm kuda.

Jungkook ngn jimin perhati je taehyung.

"Er tae." Pnggil jungkook. Taehyung pndng jungkook.

"Ye?" Blas taehyung.

"Aq nk pinjam jimin jap." Minta jungkook dngn snyuman sinis. Jimin berkerut dahi.

"Kau nk buat apa kt dia?" Tnya taehyung ingin tahu. Jungkook x mnjwb soalan taehyung. Dia menarik tngn jimin bngun dri sofa dn kmudian dia menarik jimin msuk je dlm bilik. Taehyung memerhati sahaja tingkah mereka.

--
"J-jungkook..kau da-"

"Shhh.." Pintu bilik dikunci. Jimin makin hairan.

"Kau..da kenapa??"

Jungkook diam. Dia kembali mnghadap wjh jimin.

Jimin kaku disitu.

"Jimin!! Bukk pintu ni!!"

Pintu diketuk2 dri luar. Jimin ingin mnuju ke pintu tetapi dihalang oleh jungkook.

"Kau nk prgi mana?" Tnya jungkook dngn pndngn tajam. Jimin garu kepalanya.

"Er..taehyung pnggil aq." Blas jimin.

"Jimin!! Kluar skrng jimin!"

Jungkook mmndng skilas pintu yg diketuk2 itu. Dia mndengus geram.

"Just stay at here."

--
Taehyung mncapai kunci pendua di dpur. Dngn pntas dia berlari ke bilik jimin.

Kunci bilik jimin dicari. Setelah pintu itu x dikunci,taehyung trus mnolak pintu itu.

"Tae-hyung!"

Kepala taehyung dipukul dngn kayu besbol. Taehyung trjatuh ke lntai. Dia mngerang ksakitan. Jimin trkejut dngn perlakuan jungkook.

Jungkook mmndng sinis taehyung.

"Jungkook!! Kau nak buat apa ni?!" Tnya jimin dngn tkut. Jungkook memijak taehyung.

"Dia. Xlayak dngn kau."

Kayu besbol diangkat. Bersedia untk mmukul taehyung. Jimin x snggup tngok rakannya dipukul. Dngn pntas dia berlari dan mnolak jungkook.

Kayu besbol trlepas dri tngnnya. Tubuhnya mncium dinding.

Jimin mmgambil peluang itu untk mnolong taehyung bngun. Dlm beberapa saat,jimin dn taehyung berlari ke bwh.

Jungkook mncapai kayu besbol itu lalu mmbaling ke arah jimin.

Dan akhirnya jimin dan taehyung trjatuh dri tngga itu.

Taehyung trkejut pabila mlihat jimin sudah x sedarkan diri. Dia mngetap bibir. Jungkook mndekati mereka. Dngn snyuman sinis,dia mncapai kayu besbol itu.

Taehyung mnutup matanya rapat2. Dia tahu dia xkan dpt lawan lelaki itu. Dia berserah pada tkdir sahaja.

Bersambung..
K longtime no update huh? HAHSHSHAHWHAH SBB COVID OTUCK AQUE LAG. HABES AQ XTAU NUCK TULES PE. NI UN AQUE BUAT HANCOR2 JE SKIAN. JNGN LUPA VOTE SKIAN.

ᑭՏYᑕᕼOWhere stories live. Discover now