S (E) X T E E N

288 20 5
                                    

.
.
.
.
.
Jimin menolak dada Jungkook perlahan . Jungkook menatapnya penuh hairan .

"Can I taste it ?" Pertanyaan yg keluar dari mulut Jimin mengejutkan Jungkook tapi taklah menghalangnya . kini mereka berubah posisi . Jungkook baring , Jimin atasnya .

Jimin mula merayap di seluruh badan Jungkook sehinggalah dia mengulum batang panjang dan tebal Jungkook . mendesah nikmat si lelaki itu . terpejam ii matanya menahan kesedapan yang zup naik ke atas .

"Ahh..ahh..more.."

Lagi lajulah kuluman Jimin . Jungkook mengigit bibirnya menahan rasa itu . terangkat ii punggungnya saat Jimin melajukan 'blowjob'nya .

Beberapa minit kemudian , Jungkook semakin sampai ke puncak. Jimin yg dah mula perasan batang Jungkook mulai mengembang di dalam mulutnya semakin melajukan kulumannya .

"Ahhhhh...!"

Penuh mulut Jimin dengan air mani Jungkook . tapi sedikit pun tak luak . malah ditelan . Jimin tersenyum gatal . dia menatap sahaja Jungkook yang tercungap ii itu . Tanpa beritahu apa ii , dia melucutkan seluarnya kemudian naik ke atas Jungkook . Batang Jungkook ditegakkan kembali . Ditujukan di bahagian lubang punggungnya . agak berdebar sebab ini memang kali pertama dia lakukan sex dengan sejenis . dengan perlahan ii , dia membenamkan punggungnya pada batang Jungkook . padanya mulai agak susah , tapi dia tetap nak terunanya dicuri oleh Jeon Jungkook terchenta , nak taknak dia benamkan jugak.

"Erghh..ahh.." Desahan sakit keluar dari mulutnya . matanya ditutup rapat. 

"Are you ok , baby boy ?" Tanya Jungkook risau . dia tknak tlg . biar Jimin buat sendiri . lagipun dia nak setakat goda ii gitu je , tak sangka Jimin terlajak ke depan pula .

"Umm.. Yeah .. Sakit.." Balas Jimin . Jungkook keluh perlahan .

"Klau sakit , tak perlu teruskan . aku tknak besok kau takleh berjalan ," sindir Jungkook selamba . Jimin buat roll eyes .

Beberapa ketika kemudian , Jimin berjaya masukkan batang tu ke dalam lubangnya . still sakit but yeah , dia suka . dia dapat rasa batang Jungkook penuhi seluruh lubang berahinya . dengan perlahan ii , dia turun naik . semakin lama semakin laju . desahan kesakitan juga kini bertukar kepada desahan nikmat . Jungkook juga makin lama makin tak terkawal melihat Jimin . tanpa amaran , dia bangun . dia membelakangkan Jimin dalam keadaan doggie . batangnya dibenamkan lagi sekali ke dalam lubang Jimin . mendesah nikmat Jimin . henjutan demi henjutan Jungkook yg melanggar dinding punggung Jimin membuatkan kedua iinya semakin hilang kesedaran . bunyi kulit bertembung dengan kulit juga semakin kuat kedengaran . begitu juga bunyi desahan yg tak henti ii bergema di bilik hotel itu . beberapa ketika kemudian , Jungkook sudah hampir sampai ke penamatnya . Henjutan dilajukan lagi .

"Ahhhh.. Erghh..  Faster.. Cum in me.." Rayu Jimin dengan desahan .

Jungkook menarik rambut Jimin dari belakang . tujahan demi tujahan akhirnya batangnya memuntahkan air mani yang bnyak itu ke dalam lubang berahi Jimin.  Terbaring penat mereka berdua akibat kehabisan nafas . Kedua ii nya penat dalam nikmat . seronok .

"Hahh.. Jungkook.." Panggil Jimin . nafasnya tercungap. Jungkook menatapnya tajamnya . mata mereka bertembung tanpa sebarang kata .

.
.
.
.

Jimin akhirnya tersedar dari lenanya . Matanya digosok ii . cahaya mentari yg menembusi tingkap bilik itu yg mnyebabkan dia terbangun . melihat Jungkook sudah tiada di sebelahnya , segera dia bangun . sempat dia kerling jam di telefon . 10:23 pagi . badannya terasa lenguh dan sakit ii . tipulah dia tak ingat adegan semalam . betapa seronoknya .lagi ii Jungkook ni org pro . nikmat dia , kalau boleh dia nak tiap hari . fuh .
.
.
.
.
Selesai sahaja mandi , Jimin turun ke lobi . Jungkook dah awal ii turun ke bawah . saja biarkan Jimin tidur lebih lama . sebaik sahaja dia tiba di lobi , matanya mencari ii kelibat si buah hati . sebaik sahaja dijumpai , dia berlari anak ke arah Jungkook . bibirnya dah tersenyum lebar .

"Morning daddy ," bisik Jimin di telinga Jungkook . terkejut Jungkook dibuatnya . bibirnya diukirkan senyuman nipis .

"Morning too . breakfast ?" Balas Jungkook sambil bangun . Jimin angguk dengan pantas .

"But before tht .. Aku nak tnya sesuatu ," kata Jungkook dengan tiba ii . terhenti langkah Jimin dibuatnya . Jimin menoleh ke arah Jungkook dengan pndngn hairan .

"The mark on your neck.. Is that.. Lovebite?" Tanya Jungkook sambil pandang sekeliling . mujur tak berapa ramai . Jimin angkat kening . dia menyentuh lehernya .

"Ergh.. Yup ni lovebite . kau jugak yg buat semalam ," balas Jimin selamba . Jungkook garu kepalanya. 

"Aku buat ?" Tanya Jungkook balik . Jimin buat muka menyampah .  acah ii lupa pulak  .

"Yelah ! Sape lagi yg berani sentuh agi kalau bukan kau . eh dahlah . jom breakfast ," kata Jimin seraya menarik tangan Jungkook keluar dari ruang dobi itu .

.
.
.
.
.
Bersambung .
Maaplah even aq suka byun but aq still taberani nak type mende ii byun . ni un aq copy ayat sikit dri org laen . HSHSHSHSH AQ TACOD ODOE MAU TYPE SEX SCENE .  ;-;

ᑭՏYᑕᕼOWhere stories live. Discover now