O N E

465 28 1
                                    

"Omma!! Appa!"

Seluruh bdnnya terasa bergetar. Melihat perlakuan abgnya mmbuatkan air matanya mngalir. Hati kanak2nya xdpt mngawal.

"Hyung. Kenapa hyung ti-tikam omma dngn appa?!" tnya kanak2 itu. Perktaan tikam tu agk seram bginya.

Tusukkan di perut appanya trhenti pabila mndengar suara anak kecil itu bersuara. Dia trsenyum sinis.

"Sbb..aq nak kau."

Kata2 jeon wonwoo atau lebih dikenali hyung ksyangnnya dipndng hairan.

"Mksud hyung?" tnya kanak2 tu dngn penuh hairan. Wonwoo trsenyum. Pisau itu dilepaskan shingga jtuh ke lntai. Dia berjalan mndekati adiknya yg kelihatan tkut itu.

"Kau..aq syg kau jungkook. Kau lah adik yg paling aq syg. Aq xnak hilang kau." kata2 wonwoo buat jungkook berkerut dahi.

"Tpi..ke-kenapa hyung bunuh-"

"Shh. Diorng nak hntar kau pergi luar jungkook. Kau nak ke?" potong wonwoo. Badnnya dibongkokkan sdikit shingga paras wjh jungkook. Wjh ank kecil itu ditatap penuh geram.

Jungkook geleng kepalanya dngn pntas.

"Sbbtu hyung bunuh appa dngn omma. Hyung syg jungkook sngt2. Hyung xnak hilang kook. Kook je yg hyung ada skrng ni." ujar wonwoo. Dia mngusap rmbut lembut jungkook.

Jungkook diam mmbisu. Wonwoo trsenyum sinis.

"Kook nak main game?" tnya wonwoo. Jungkook mmndng wonwoo dngn pndngn innocent.

"Game apa hyung?" tnya jungkook balik. Wonwoo menajamkan pndngnnya mmbuatkan jungkook ketakutan. Ttiba tngn kanak2 itu direntap pnuh kasar.

Jungkook yg masih blur2 tu trkejut. Wonwoo menariknya ke menaiki tngga2.

"Hyung!! Lepaskan! Tngn Kook skit!!" rayu jungkook. Wonwoo memekakkan tlinganya.

Sampai sahaja di depan pintu biliknya,pintu dibuka kmudian dia mnolak jungkook shingga jungkook jtuh trduduk. Air mata kanak2 itu mngalir lebih laju.

"Kook tahu kan yg hyung sygkan kook?"

Jungkook angguk. Air matanya mkin mngalir. Wonwoo mlngkah masuk ke dlm biliknya. Pintu ditutup dn kmudian dikunci.

"Hyung..kenapa hyung buat jungkook mcm ni?"

Wonwoo sengih. Dia mmbukak baju tshirtnya yg penuh dngn drh kmudian dilempar ke lntai. Dia geram tngok jungkook.

"Hyung.. Lepaskan jungkook..jungkook nak omma dngn appa!" rayu jungkook. Dia mngesot ke belakang shingga dia belakannya berlnggar dngn katil. Wonwoo mndekati jungkook.

"No. Kau milik aq."

"Hyung!!!"

Baju jungkook dikoyak oleh wonwoo. Seluar kanak2 itu jugak ditarik.

Dan sejak malam itu,bermulalah mimpi ngeri yg xkan trhapus.

--
Bersambung..
Nah aq tau agak bosan penpik ni. Abaikan kenapa wonwoo leh trselit kt sini. Hohohoho.

ᑭՏYᑕᕼOWhere stories live. Discover now