5|Nenechám tě odjet bez rozloučení

1.3K 65 4
                                    

Začátek srpna se přehoupl v konec a hnědovláska s rudovláskou pobíhaly po pokoji a balily si věci do školy.

,,Ginny prosimtě neviděla jsi někde moji školní šálu?" zmatkovala Hermiona.

,,Jo máš ji pod postelí." odpověděla jí rudovláska přičemž protočila očima. ,,A nezmatkuj tolik prosím. Nejedeš přece do Bradavic poprvé..." dodala a dál se věnovala svému oblečení.

,,Jo já vím. Ale já takhle zmatkuju pokaždý. řekla hnědovláska a s povzdechem pokračovala v balení.

...

Zbytek dne pořád jen balily, a když večer ulehly do postele, ani jedna nemohla usnout. Povídali si asi do půl noci a pak konečně usnuly. Hermiona se vzbudila jako obvykle první, vzbudila rudovlásku a šly společně na brzkou snídani.

...

Kolem desáté hodiny ranní pan a paní Weasleyovi, Ginny, Harry, Ron a Hermiona vyšli před Doupě.

,,Harry a Ron se na nástupiště přemístí s taťkou, Ginny se přemístí se mnou a Hermiona s Fredem'' oznámila jim Molly.

,,Cože s Fredem?'' řekla překvapeně hnědovláska.

,,No, Fred říkal, že by rád šel s náma na nástupiště'' řekl pan Weasley a přemístil se s klukama na nástupiště.

,,Počkej tu na Freda Hermiono, měl by každou chvíli přijít." řekla Molly a taky se s Ginny přemístily pryč.

V tu chvíli ze dveří vyšel Fred a podal Hermioně ruku.

,,Můžem?'' usmál se na ni. Hnědooká hnědovláska jen přikývla, dotkla se jeho ruky a ztratila půdu pod nohama.

Objevila se na nádraží Kings Cross.

,,Proč jsi tady Frede?'' zeptala se a zadívala se do jeho hnědých očí.

,,Přece si nemyslíš, že tě nechám odjet bez rozloučení'' řekl a mrkl na ni jedním okem.

,,No, opravdu mě nenapadlo že bys kvůli mně vstával brzo a doprovodil mě až na nástupiště."

,,No vidíš. Tak jdem? Ať ti neujede vlak." řekl Fred a usmál se.

Přešli přes přepážku a Hermiona se otočila k Fredovi.

,,Jseš hodnej že jsi se sem se mnou přišel rozloučit, děkuju." řekla mile a usmála se na něj.

,,Nemáš vůbec za co Hermiono" odvětil a vtáhl si ji do objetí.

Po chvíli ji pustil a ještě jí řekl: ,,Měj se hezky a nech studenty z nižších ročníků aspoň trochu zlobit." věnoval jí ještě poslední úsměv. Hermiona se v duchu zasmála a s tichým ahoj se otočila a vydala se k Harrymu s Ronem.

,,Mužem? zeptala se jich. Oba přikývli a společně vešli do vlaku. Jakmile našli volně kupé, vešli dovnitř, vlak zahoukal a pomalu se začal rozjíždět.

Přežil jen díky ní ✓ | Fremione FFKde žijí příběhy. Začni objevovat