3|Uvidíš co ukáže čas

1.6K 84 9
                                    

Na oběd paní Weasleyová uvařila moc dobré kuře s bramborami. Samozřejmě se Ron cpal a mluvil s plnou pusou.

Fred a George pořád o něčem vtipkovali a tropili nějaké žertíky, tentokrát i s hůlkami, protože už jim letos v dubnu bylo sedmnáct.

,,Hermiono, jdeme s Fredem, Georgem a Harrym hrát famfrpál, nechceš jít s námi? Nebo aspoň koukat?"

,,Ne děkuju Rone, já půjdu s Ginny nahoru." odpověděla a šla hledat svoji nejlepší kamarádku.

...
Hermiona s Ginny seděli na její posteli a povídaly si.

,,No a jak to jde s Harrym?" zeptala se hnědooká dívka se zvědavým výrazem v obličeji.

,,No dobrý," řekla a začervenala se ,,dneska se mě ptal jestli s nima nepůjdu hrát famfrpál."

,,No tak proč jsi nešla? Tebe famfrpál baví narozdíl ode mě."

,,Chtěla jsem si s tebou popovídat a taky říct tajemství."

,,Jaký?" otázala se Hermiona s ještě víc zvědavým výrazem než před tím.

,,Líbíš se jednomu z mých bratrů." řekla a zachychotala se.

,,Kterému?"  tentokrát zčervenala druhá z dívek.

,,No to nevím. Harry mi to nechtěl říct. Ale já si myslím že to je Ron."

,,Proč zrovna Ron?"

,,No kdo jiný by to mohl být? Fred nebo George asi těžko a ostatní jsou už zadání, kromě Charlieho, ale to víš ten je v Rumunsku."

,,No asi máš pravdu. Ale Ron je přece jenom kamarád."

,,No, uvidíš co ukáže čas." řekla Ginny, a usmála se.

...

Kluci hráli famfrpál do té doby než he Hermiona zavolala že už bude večeře.

Fred seděl u stolu s Harrym, Ronem a Georegem a pozoroval Hermionu, která pomáhala Molly s jídlem. Její vlasy už nebyly tak objemné a všude rozlítané jako dřív, ale jen se trochu vlnily.

Přinesla jídlo na stůl a sedla si vedle Ginny.

Po celou večeři Arthur celou dobu mluvil o nějakých "úžasných" věcech z mudlovského světa a vyptával se Harryho a Hermiony na co jsou a tak dále.

Večer, když zrzci leželi v posteli, povídali si o různých nových produktech a žertíkách. Jakmile George usnul, Fred přemýšlel. Docela ho překvapilo řekvapilo, že přemýšlel nad holkama. Nikdy moc nepřemýšlel o holkách. A s těmito myšlenkami v hlavě usnul.

Přežil jen díky ní ✓ | Fremione FFKde žijí příběhy. Začni objevovat