2|To už je úterý?

1.7K 84 7
                                    

Fred se válel na posteli a přemýšlel o tom co dneska bude dělat. Po chvíli vtrhl do pokoje Ron a začal křičet: ,,Frede, Georgi vztávejte! Dneska přijede Harry s Hermionou!"

,,Fakt? To už je úterý?" řekl ospale George, který dosud spokojeně oddychoval v posteli na druhé straně pokoje a zívnul si.

,,Jo fakt. Tak se oblečte a pojďte dolů, za deset minut je snídaně." řekl už klidněji Ron a odešel z pokoje.

Oba zrzci se začali pomalu zvedat z postele a hledal nějaké čisté oblečení. Oblékli jsem se a postupně se vydali do koupelny umýt.

Když došli dolů do kuchyně, posadili se ke stolu, u kterého už seděli taťka, Ginny a Ron. Mamka právě přicházela z kuchyně se snídaní a dala ji na stůl. Všichni potichu jedli a když paní Weasleyová začala odnášet jídlo, chopil se slova Arthur.

,,Já vyrazím pro Harryho a Hermionou, určitě už na mě čekají. Tak zatím ahoj rodino!"

,,Ahoj" řekli všichni jednohlasně.

...

Hermiona seděla na schodech přede dveřmi domu a čekala až přijede pan Weasley. Měl pro ní přijet svým létajícím autem, které měl nové a měl přijet i s Harrym.

Uslyšela vrčení motoru a ihned zvedla oči k nebi. Jejím směrem letělo modré auto, které zastavilo přímo před ní.

,,Dobrý den pane Weasley, ráda vás vidím." řekla a mile se na něj usmála.

,,Ahoj Hermiono, taky tě rád vidím. Dej si kufr do kufru. A sedni si dozadu." řekl také s milým úsměvem, a udělala co jí řekl.

,,Ahoj Harry" řekla Hermiona nadšeně a pokusila se ho obejmout, samozřejmě že to v autě moc nešlo.

Celou cestu do Doupěte si Kudrnka s Černovláskem celou dobu povídali o prázdninách.

...

,,Ahoj Harry, ahoj Hermiono!" křičel Ron z kuchyně okamžitě když se otevřeli dveře z Doupěte a rozeběhl se k nim. Oba  ho objali.

,,Ahoj Ginny, ráda tě vidím" řekla hnědovláska a šla obejmout svojí nejlepší kamarádku.

,,Dobrý den paní Weasleyová" řekla směrem k ní mile.

,,Ahoj Hermiono, tak ráda tě zase vidím." řekla a objala ji.

,,Ahoj Hermiono" pozdravil ji George.

,,Ahoj Hermiono" pozdravil kudrnatou nebelvírku s úsměvem i Fred a objal ji. Připadalo jí to trochu divné ale nechala to být.

Jakmile se Harry s Hermionou se všemi přivítali, šli oba s Ronem do jeho pokoje a až do oběda si povídali.

Přežil jen díky ní ✓ | Fremione FFKde žijí příběhy. Začni objevovat