5.BÖLÜM :"Aklımdan Çıkmıyorsun"

80 6 1
                                    

[Trevor Daniel "Falling"]

Yoruma başlama tarihinizi yazabilirsiniz...

iyi okumalar :)

🎶

"Peri kızı onun burada ne işi vardı?"

Tam konuşacakken birden gülümseyerek söze girdi "Kabul ediyorum şey yani teklifinizi kabul ediyorum."
Yüzüme koca bir sırıtış yerleştirdikten sonra konuşabildim "E şey çok güzel bu çok güzel haber Lina,kabul edeceğini biliyordum çünkü senin bize bizimde sana ihtiyacımız var.Grubumuza hoş geldin peri kızı."

"Hoş buldum ve çok sağol herşey için."
Elimi omzuna dokundurdum "Lafı bile olmaz,içeri geçsene."

Elimle içeriyi gösterirken başını sallayıp içeri girdi arkasından bende...

Arın ve Ege yine kendi alemindeyken fazla gürültü yaptıkları için bir uyarı vermek zorunda kalıp öksürdüm.
Bizi fark ettiklerinde Arın otuz iki diş sırıtırken ,Ege 'de şaşkındı.

İlk söze Arın'ın girmesini beklerken (hep genelde öyle olur) bu sefer Ege söze girmişti.

"Yaman ,Lina 'nın burada ne işi var?"

Lina 'ya bakıp gülümsedim ona baktığımı hissetmişcesine ben baktığımda oda aynı anda bana bakmış ve başını sallamıştı.

"Bir türlü söze giremeyip söyleyemedim. Biliyorum bu kararı birlikte almamız gerekiyordu ama biran için sadece yardım etmek istedim ve söyleyi verdim işte. Yani uzun lafın kısası Lina artık bizimle."

Ege hâlâ şaşkındı "Bizimle derken ? Umarım gruptan bahsetmiyorsundur."

Baş salladım"Tamda ondan bahsediyorum karşim."

Arın daha fazla dayanamamıştı "Oha sayın seyirciler grubumuzda artık taş gibi bi hatun var!"

Bian içimden  Arın'ı pataklamak gelsede bunu yapmadım. "Arın kes sesini!"

Lina utançla bana baktı "Sorun değil."

"Olmaz, bu gerçekten olmaz!"

Ege'nin sesiyle ona döndüğümde gerçekten sinirliydi ama neden,zaten grupta bir solist daha istemiyormuyduk ? Yani en azından ben öyle istiyordum.

"Olmayan şey ne Ege? Lina 'dan daha iyi bir ses mi bulacağız yada bulduk da biz mi telif etmedik."

Ellerini sarı saçlarından gecirirken konuştu. "Yaman zaten bi solistimiz vardı Uz-"

Söze aniden atılmıştım "Anma şu piçin adını!"

Ege uzun bi iç çekti "O benim kardeşim Yaman,Uzay benim kardeşim. Şimdi onun yerini bir kızla kapatman ağrıma gidiyor,o sadece mecbur kaldı,ayrılmak zorundaydı çünkü sevgilisinin ölümü onu psikolojik sorunlara itmişti ve hap kullanıyordu. Anladın mı?"
Başımı öne eğmiştim "Ege herşeyi biliyorum ama kovmasaydım da neler olacağını da biliyordum. Buna mecbur kalanda ben oldum, seyirciler memnun değildi deli gibi hareketleri vardı ve çok fazla çok fazla hap alıyordu, Lina ya bir söz verdim ben. O bardan çıkınca ne haldeydi ben gördüm ,onun acısını ben içimde hissetim ve içim yandı. Ona iş verdim belki acısı biraz diner diye ona yardım etmek istiyordum çünkü onu çok iyi anlıyordum. Bunu ona yapamam Ege verdiğim sözü geri alamam."

"Yaman haklı, hem o pezevenk senin üvey kardeşin ,seni de hiç sevmezdi bende onu sevmezdim ama konu şuan bu değil. Yani neden birden onu savunuyorsun ki bro? Aranız düzeldi,seni sevmeye başladı da bizim mi haberimiz yok ?"

• SOLUK GECE •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin