Okul bahcesindeki agacin altinda gozlerimi dinlendirirken yavasca uykuya daldim ve hayallerimin sevgilisi SEUNG JO (3 yildir manyak gibi hoslaniyorum gerci kim hoslanmiyo ki) geldi ve beni opt-
Aniden okul zilinin sesiyle bahcedeki cayirlikta uyandim . Tenefuste ying ve minge ruyami anlatirken yanima okulun en havali ve en guzel kizi geldi , bana gunaydin dedi e tabii bende ona . Ying ve Ming sasirmisti ( en iyi arkdaslarim) . Tahi kola makinesine dogru yoneldi , parayi atti ama kola dusmedi makine hep arizalanirdi.Tahi(guzel ve populer kiz) yanima gelerek makineyi gosterdi ,(makineyi calistirabilen tek kisi bendim garip bir muzik esliginde kolayca makineye birkac kez tiklatip son olarakta hafif bir tekmeyle makineyi bir kac saniye icin duzeltebiliyordum) makineye dogru yurudum okulun 3 muzisyeni sarkiyi baslattilar ve tekniklerimi uygulayip makineyi calistirdim kiz kolasini alip arkadaslariyla beraber arka masaya oturdu bir kac saniye sonrada tesekkur etti.
Seung jo kantine girdi ,gozlerimi ondan alamiyordum tabii diger herkes gibi jo iceri girdiginde arkadan hayran hayran bakan kizlari gorebiliyordum.(seung jo okulun en basarili ve en yakisikli ogrencisi)
Jo makineye yaklasti parayi cikarip makineye attiktan sonra makine tekrar calismadi ( sictim!) Tahi jo'nun yanina gitti ve yavsak yavsak bir seyler dedikten sonra , onu takmayan seung jo ya dahada yaklasarak makineyi O Ha Ni calistirabiliyo dedi ve beni yanina cagirdi . Mecbur is basa dustu gidicez...Seung jo benimle goz temasi bile kurmadi ,kisa bie sure sonra arkadan o sacma muzik geldi ve ben aptal hareketlerimi yapip makineyi calistirdim. Jo ilk once biraz duraksadi gozleri kocaman acilmisti ve ilk defa yuzume gozlerimin icine bakiyordu daha sonra kendini toparladi ve tekrar o ulasilmaz kimseyi takmayan cool haline geri donup ,gozlerini hafifce kisip bos bakislarla uzaklasti . Seung jo tam merdivenlere yonelmisti ki ,aptal arkadasim ming salak gibi adimi haykirmaya basladi .
-O HA NI! O HA NI! O HA NI! O HA NI!...
Taa ki jo duyana kadar ve jo arkasini donup kola makinesinin yaninda duran bana dogru yurumeye basladi (sanirim bayilacaktim) ve iste yanima geldi cok hafif cekilmem icin beni biraz ittirir gibi oldu ve makineden para ustunu alip gitti .MULTIMEDYADA SEUNG JO VAR. UMARIM HOSUNUZA GITMISTIR . BOLUM 2 DE HIKAYA TAM OLARAK BASLIYO BUNU KISA BIR TANITIM OLARAK DUSUNUN TESEKKURLER MINIK KORELILERIM ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ
Teen Fiction-Cok sevdigim bir dizi olan "playful kiss" adli bir kore dizisidir. -Kendi yorumlarimi katarak bir kac degisiklik yapacak olsamda ana hatlariyla orjinal dizisine ait. -Maalesef ki dizi sadece 16 bolum surdu. Bu yuzden ilk 16 bolumu yazdiktan sonra k...