2.Bölüm

202 8 0
                                    

Gercekten cok calistim bayagi kastim ve bugun okula gitmedim , tamam tamam aslinda yaptigim tek sey masa basinda oturmakti daha neyi bilmedigimi bile bilmiyordum . Oglen oldugunda ying ,ming ve oppa bizim yeni evimize geldiler gercekten evi cok begendiler .

Babam bize unlu yemeklerinden yapti(harika bir ascidir) ve hepimiz masaya oturduk tam yemek icin agzimin suyu akarken ani bir sarsintiyla ev yerinden oynadi
DEPREMMM!!!

Hemen kendimizi disari attik , ev yikilmaya basladi duvarlar catliyor ve tavan deliniyordu evi dengeleyen butonlarsa yikilmisti bile. Tam hepimiz disariyi cikmistik ki babam aniden eve giriverdi .
Bu adam napiyooooo !!!!
Kapinin onunde evin yikilisini aglayarak izledim yanimda ming,ying ve oppa beni sakinlestirmeye calisiyorlardi bir suru insan evimizin onude toplasmisti ve en sonunda babam evden cikti. Cigligi kopardim ve ona kocaman sarildim babam bana evden kurtardigi seyi verdi , annemden kalan en buyuk ani kocaman elle yapilmis bir tablo .Biraz sakinlestikten sonra farketmistim neden koskoca yerde bir tek bizim evimiz yikildi aq?!?!
Oysa ki deprem sadece 2.5 buyuklugundeymis...

Haberlerden duymus olmalilar ki , babamin cok yakin bir arkadasi hemen babami aradi.
"Haberlerden izledik sizi cok uzuldum lutfen gelip bizde kalin itiraz istemiyorum, arabanizi yollatim bile."
Zengin adama cattik.

Yolladiklari araba bir sure sonra geldi ve depremden kalan esyalarimizi arabaya yerlestirdik ve gozumu actigimda gelmistik.

Babam hemen eve girdi ,bende esyalarimi alip arabanin kapisini actim ve karsimda BAEK SEUNG JO!!!
"Ne ,nasil sen niye bu evden ciktin ki?!"
"Cunku burda yasiyorum ,burasi benim evim ." dedi.
Ve acayip derecede acilmis gozlerim artik patlama noktasina gelmisti. Kafasiyla hadi isareti yaparak ,valizlerimi alip beni iceri goturdu.

Odama geldigimizde cok etkilenmistim , odaya hayran hayran bakarken ve seung jo ile olmanin huzurunu yasarken , jo cenesini acti ,o kocaman agresif bencil pislik CENESINI!!!
"Aslinda bu oda eun jo nun odasiydi"(kucuk erkek kardesi)
Ne guzel seklinde kafami salladim.
Ama o susar mi hic, devam etti.
"Ama birileri sag olsun eun jo ' nun yatagi benim odama sikistirildiu"
Napiyim kibirli pislik benim sucummuuuuuu!!!!
"Uzgunum." dedim
"Uzgunsen artik sorun cikarma , son gunlerde sinirlerimi bozuyorsunu.Ha bir de sakin okulda dedikodu baslatiyim deme."
"Dedikodu mu?! Beraber yasadigimiz duyulsa ben senden cok uzulurum."
"Beraber yasadigimiz derken? Benim evimde kalmaya gelen sen degil misin?dusa ilk ben giriyorum."
Ve gitti.
KIBIRLI SINSI PISLIK !!!

UYUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin